Animal Crossing: New Horizons sålde bättre än Switch under 2020

Robot
Animal Crossing: New Horizons sålde bättre än Switch under 2020
Medlem

Förstår inte tjusningen med spelet och vart gode förvånad när båda barnen ville gå ihop och köpa spelet tillsammans när det släpptes.
Har aldrig spelat ett animalcrossing spel tidigare men kände ganska snabbt att inget för mig. Barnen spelar då och då men i början slogs dom nästan om vem som skulle spela så fick sätta upp nån form av turordning


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Switchen närmar sig inte 80 miljoner, den har passerat det då rapporten är från sista december. Satan vilken anal surgubbe jag känner mig som nu, förlåt.

Medlem

Sålde dom bäst till bärbara format för att dom är de perfekta spelen medan man pendlar? Gör vardagssysslor som att rensa ogräs och sånt på tåget och väl hemma kan man chilla loss lite och utforska omgivningen och snacka med grannkatten 😁

Medlem

Men är det fortfarande bara en ö per Switch som gäller?

Medlem
Skrivet av androsynth:

Sålde dom bäst till bärbara format för att dom är de perfekta spelen medan man pendlar? Gör vardagssysslor som att rensa ogräs och sånt på tåget och väl hemma kan man chilla loss lite och utforska omgivningen och snacka med grannkatten 😁

Det lät givande! Haha

Medlem

Jag gillade.... älskade Animal Crossing till GameCube. Jag var säkert 18-19 år och beroende, varje dag flera månader.
Då hade jag inte spelat något liknande, ingen stress men finns mycket att göra.
Så förstår att det är populärt, själv är jag nu beroende av stardew valley som jag upptäckte i julas.

Medlem

Segare än segast att spel, vet man kunde fuska o ändra klockan för att snabba på saker ,men kändes fel.
men i övrigt välgjort spel för vad det är mega chill pill.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ja, mina barn spelar det ofta, ibland tillsammans. Jag fattar nada. Tycker det är som att se färg torka. Men jag är nog för gammal & fantasilös. Tycker dock det är kul att se på när barnen spelar, det är ett välgjort spel, tveklöst.

1
Skriv svar