Bytes/Säljes - Cyberpunk 2077 GOG key

Medlem
Bytes/Säljes - Cyberpunk 2077 GOG key

Hej!

Jag inväntar min CE av CP2077 men jag vill helst ha alla min spel samlade på ett bibliotek, i detta fall Steam.
Är det någon som skulle vilja byta koder eller möjligtvis köpa min GOG nyckel? Med rabatt såklart!

Medlem

Du kan alltid installera spelet och sen lägga till det i ditt bibliotek i Steam om du vill kunna använda Steam som launcher för spelet och kunna se det i ditt bibliotek. Du kommer dock inte kunna ladda hem spelet från Steam om du får för dig att avinstallera i framtiden, men då ligger det i alla fall bland resten av spelen

Medlem
Skrivet av Renfis:

Du kan alltid installera spelet och sen lägga till det i ditt bibliotek i Steam om du vill kunna använda Steam som launcher för spelet och kunna se det i ditt bibliotek. Du kommer dock inte kunna ladda hem spelet från Steam om du får för dig att avinstallera i framtiden, men då ligger det i alla fall bland resten av spelen

Bra tips! Funkar funktioner som t.ex. achievements i steam då?

Medlem

Vet ej! Vet bara att funktionen finns, är själv inte så brydd över att samla allt på samma ställe, så jag har inte utforskat det närmare tyvärr. Lycka till!

Medlem

vad tänker du dig för pris?


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem
Skrivet av Dahnajz:

vad tänker du dig för pris?

Tänkte 400:-? Har du nåt annat bud att komma med så ska jag se över det!

Medlem

kan erbjuda 300 kr, finns för 400 kr på olika sidor sedan allt tjafsa om buggar m.m.


signatur

treat others as you want them to treat you

1
Skriv svar