Impopulära åsikter om spel

Medlem

All anime är värdelös dynga

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Detta låter mer som ljug än impopulär åsikt. Hade det varit "oätligt skit" hade det inte varit en av de absolut största kedjorna i världen med köer under precis alla dygnets timmar!

Min impopulära åsikt:
WoW Classic är överhypat skit för folk med nostalgi-overload.

Men han kan väl ha den åsikten även om du, och många inte hållet med...vilket är sjukt obegripligt med tanke på hur vidrigt McDonals maten är jämfört med alla andra burgarkedjor.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Nioreh:

All anime är värdelös dynga

Imponerande att du har sett all anime.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

tv serien The Witcher är riktigt dåligt

Medlem
Skrivet av Soulless:

Men han kan väl ha den åsikten även om du, och många inte hållet med...vilket är sjukt obegripligt med tanke på hur vidrigt McDonals maten är jämfört med alla andra burgarkedjor.

Klart man kan säga att all choklad i världen är oätligt skit och ha det som åsikt.
Det låter dock mer som provokation än att någon faktiskt tycker det. Oh well...

Medlem
Skrivet av Soulless:

Men han kan väl ha den åsikten även om du, och många inte hållet med...vilket är sjukt obegripligt med tanke på hur vidrigt McDonals maten är jämfört med alla andra burgarkedjor.

Ibland vill jag äta en riktigt slafsig kebabpizza med pommes från närmsta pizzeria och ibland vill jag ha en riktigt italiensk pizza på en fin restaurang.

Och: Tasty slår alla andra burgare som finns i andra burgarkedjor.

jbx
Medlem
Skrivet av Jiminy:

Detta låter mer som ljug än impopulär åsikt. Hade det varit "oätligt skit" hade det inte varit en av de absolut största kedjorna i världen med köer under precis alla dygnets timmar!

Det är inte oätbart, men det är ju inte en hundbajs på gatan heller, egentligen.
Men att så många personer äter där beror antigen på okunskap om vad maten innehåller och inte innehåller eller hur din kropp knappt kan hämta någon näring från skiten.
Jag tror att dess popularitet beror på människors dumhet i kombination med stress.
Det är min åsikt.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Skägg.
10 Chambers

Uppsträckning i tråden, behöver jag radera fler inlägg låser vi den.


signatur
NuZ
Testpilot

Zelda BoW är sämst i serien. Fruktansvärt att springa runt och fixa vapen dit och vapen dit och tappar fokus som de andra spelen var så bra på. Links awakening är det bästa i serien, främst remaken nu. Andra plats Ocarina of Time och Link to the past


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

"Baby Yoda" är "Meh"... There I said it!

Medlem

Han är överallt på sociala medier just nu...

Ricky Gervais FÖRSTÖR Hollywood


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Han är överallt på sociala medier just nu...

Ricky Gervais FÖRSTÖR Hollywood
https://vimeo.com/382991327

Är det en dålig eller bra sak enligt dig?

Tycker han har varit underbart ärlig men denna gång ser man för första gången att han håller sig till en strikt och redigerad manus.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Han är överallt på sociala medier just nu...

Ricky Gervais FÖRSTÖR Hollywood
https://vimeo.com/382991327

Tack! Bästa jag sett i år! Ricky Gervais är en kung.

Vad var den impopulära åsikten förresten?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nioreh:

All anime är värdelös dynga

Synd du tycker det. Det finns verkligen anime för vilken typ av genre och person som helst. Finns liksom serier som bara handlar om hur en kvinna och hur hon klarar och tar sig igenom en graviditet, eller så har du serier om karaktärer som spränger planter med feta energiattacker.

Underskatta det inte är mitt tips! Finns många guldklimpar för de som inte är intresserade av de mer barnsliga serierna.

Ett tips, om jag får, är Vinland Saga. En anime som utspelar sig vid slutet av Vikinga-tiden. Storyn kombinerar en dramatisering av
hur Knut den store blev så mäktig på den tiden, samt en historia om hämnd som följer den riktiga personen Thorfinn Karlsefni.

Även om den är lite "anime-ig" med hur kraftfulla vissa personer är tycker jag det passar. I historier lyfter alltid folk att vissa vikingar var övernaturligt starka och farliga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Synd du tycker det. Det finns verkligen anime för vilken typ av genre och person som helst. Finns liksom serier som bara handlar om hur en kvinna och hur hon klarar och tar sig igenom en graviditet, eller så har du serier om karaktärer som spränger planter med feta energiattacker.

Underskatta det inte är mitt tips! Finns många guldklimpar för de som inte är intresserade av de mer barnsliga serierna.

Ett tips, om jag får, är Vinland Saga. En anime som utspelar sig vid slutet av Vikinga-tiden. Storyn kombinerar en dramatisering av
hur Knut den store blev så mäktig på den tiden, samt en historia om hämnd som följer den riktiga personen Thorfinn Karlsefni.

Även om den är lite "anime-ig" med hur kraftfulla vissa personer är tycker jag det passar. I historier lyfter alltid folk att vissa vikingar var övernaturligt starka och farliga.

https://www.youtube.com/watch?v=xEVcTStgA4A

Tyvärr, det är min impopulära åsikt.

Kräktes lite i munnen när jag kollade den där trailern. Den har tyvärr allt jag avskyr med anime. Säkert jättebra story etc, men hela estetiken etc gör att det är osebart för mig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nioreh:

Tyvärr, det är min impopulära åsikt.

Kräktes lite i munnen när jag kollade den där trailern. Den har tyvärr allt jag avskyr med anime. Säkert jättebra story etc, men hela estetiken etc gör att det är osebart för mig.

Ja men det är helt lugnt. Ser det för jävligt ut så gör det. Ville mest bara dubbelkolla, då de flesta i min erfarenhet tror att anime är typ Pokemon och Sailor Moon och ibland kan uppskatta vissa serier som har en handling de gillar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det enda som är påriktigt dåligt i hela Star wars universumet är The last jedi.

Medlem

Alltså återgå till topic. Ni kommer inte kunna omvandla mig.

Edit: Ogillar också att folk som kollar på anime ALLTID ska försöka omvända en. Blir tokig av det. Slår aldrig fel.

Edit igen: För de som missade så var det alltså typ tre till som kom in och ville länka till sina favorit-anime som senare blev borttagna.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Det enda som är påriktigt dåligt i hela Star wars universumet är The last jedi.

Håller med till 100%. Oklart om det är en impopulär åsikt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nioreh:

Alltså återgå till topic. Ni kommer inte kunna omvandla mig.

Edit: Ogillar också att folk som kollar på anime ALLTID ska försöka omvända en. Blir tokig av det. Slår aldrig fel.

Är väl inget ovanligt om något man gillar och någon annan ogillar egentligen. Lite som jag skrev innan har folk en väldigt skev syn på anime och oftast om man faktiskt visar att det finns serier med bra och "vuxen" story brukar de flesta kunna hitta något.

Med det sagt så återgår vi till topic nu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Gillar inte online-lägen eller onlinesspel, det verkar vara standard numera. Det kan hända att vissa spel är roligare än andra och hade kanske gillat RDR2 och GTA5-online om det inte framstått som att det mest bara är pojkar som springer omkring och leker Easy-E och Billy the kid.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Tyvärr, det är min impopulära åsikt.

Kräktes lite i munnen när jag kollade den där trailern. Den har tyvärr allt jag avskyr med anime. Säkert jättebra story etc, men hela estetiken etc gör att det är osebart för mig.

Tyckte inte heller det såg överdrivet fett ut. Dock uttrycket "kräktes lite i munnen" känns ju ganska barnsligt.
Hade köpt ifall du kollade på någon sjuk skräckfilm i stil med "Serbian Film" men annars inte.

Impopulär åsikt:

Kräftor och räkor är vidrigt och allt som har med vattenspindlar att göra kan dra åt helvete!

Skribent

Sofiero Julöl smakade faktiskt helt ok och är något jag kan köpa ett par stycken av nästa år också.

Medlem

Serien "Friends" är otroligt jävla ointressant och tråkig.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Serien "Friends" är otroligt jävla ointressant och tråkig.

Såg om hela serien för tredje gången nu för nån månad sedan. Klockrent att ha på i bakgrunden när man spelar eller gör annat och behöver lite bakgrundsljud. Underhållande och roande serie!

Moderator | Testpilot

För att forsätta på Friends: Jag tycker faktiskt Big bang theory är roligt att titta på.

Serien är inget mästerverk på något sätt, men det är faktiskt kul att se dem prata om saker som jag själv finner intressant och hur kända skådespelare som skulle betyda något för karaktärerna gör gästspel. Sheldon, må han vara hur dryg som helst, är för mig dryg på ett underhållande sätt. Love to hate him.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

För att forsätta på Friends: Jag tycker faktiskt Big bang theory är roligt att titta på.

Serien är inget mästerverk på något sätt, men det är faktiskt kul att se dem prata om saker som jag själv finner intressant och hur kända skådespelare som skulle betyda något för karaktärerna gör gästspel. Sheldon, må han vara hur dryg som helst, är för mig dryg på ett underhållande sätt. Love to hate him.

Håller med! Väldigt rogivande att kolla på då, som du säger, det är väldigt intressanta ämnen som tas upp.
Måste erkänna att man blev lite creeped out när man såg kompilationen utan laugh-track dock. Men inget som gjorde att jag tyckte illa om serien helt ärligt.

Annan impopulär åsikt:

Sushi är otroligt överskattat och folk gillar mer konceptet med sushi än maten i sig själv. Otroligt "hipp" och "inne" att äta sushi.

Inaktiv
Skrivet av Flugsaft:

Serien "Friends" är otroligt jävla ointressant och tråkig.

Jag håller med och tycker samma sak om How I Met Your Mother.
Seinfeld är ohotad sitcom-kung.

En annan liknande kanske impopulär åsikt: Våra värsta år/Married with Children är rolig.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

En annan liknande kanske impopulär åsikt: Våra värsta år/Married with Children är rolig.

Verkligen? Hade du lagt till ett "inte" så hade jag förstått att det skulle vara en impopulär åsikt.
Dock är väl våra värsta år generellt älskad av de flesta!?
Har nog inte hört någon påstå att det är en dålig serie faktiskt.

Riktigt skön serie! Psyyychooo Daaaad !

Impopulär åsikt:

Gin & Tonic är äckligt som fan!

Moderator | Testpilot

@Devan confirmed brony.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skriv svar