The Last of Us 2 utannonserat!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Sisyr:

Kom igen nu, han drygade bara. Som jag skrev ovan finns det som jag ser det helt enkelt ingen anledning att göra en uppföljare. Storyn är berättad med ett bra avslut.

Ett helt öppet slut på ett grymt bra spel, varför skulle man inte göra en uppföljare då? Särskilt när det har varit efterfrågat av väldigt många spelare.

Sluta dumma dig nu.

Har redan förklarat mig i tråden. Larvigt att skriva "sluta dumma dig nu" för att du inte håller med om min åsikt. Klarar du inte av att bete dig förstår jag inte varför du känner dig nödgad att kommentera över huvud taget.

Men jisses, kliv ner från hästen, lilla gubben...

Du har "förklarat dig" i tråden, jag förklarade att det var fel.

Följ ditt eget råd. "lilla gubben", "Du har "förklarat dig" i tråden, jag förklarade att det var fel". Rätt uppenbart vem som sitter på den höga hästen. Sluta använda dig av härskartekniker hämtade från högstadiet så kanske man kan ta dig på allvar.

Okej fortsätt föra diskussioner utan att tillföra någonting, det brukar funka bra...

Jag får nog be dig följa samma råd då, och även att lägga ner hycklandet.

Att tro att det bara skulle vara för att suga pengar ur ett IP som knappt hunnits påbörjas är bara fel, det är lätt att se.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ahris:

Kritiken här är under all kritik.

På vilket sätt?

Skrivet av Ahris:

Väldigt många som älskade första spelet vill självklart ha mer och om man inte vill ha mer så slipper man köpa uppföljaren.

Är väl ingen som gett uttryck för att man inte kommer spela TLOU 2. Naughty Dog hör till mina favoriter och jag tvekar inte på att det blir ett bra spel. Hade däremot gärna sett något annat, men den var det tydligen ajabaja på.

Avstängd

Jag är 100000000000000000000% glad nu.

Medlem

Tårögd. Uppföljare till världens absolut bästa spel som någonsin gjorts överhuvudtaget i spelhistorien.

Medlem
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Trodde cod 11 eller vad det är nu, onödigast på länge.
ND slänger inte ur sig skit en gång om året, pengar är inte relevant för dem. Att släppa en produkt av hög kvalité och med bra narrativ/karaktärer är viktigare.
ND är en av få utvecklare kvar som inte är pengakåta eller mjölkar kassakon.

Bobby kotick däremot.....uj uj


signatur

"High life on low budget"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Trodde cod 11 eller vad det är nu, onödigast på länge.
ND slänger inte ur sig skit en gång om året, pengar är inte relevant för dem. Att släppa en produkt av hög kvalité och med bra narrativ/karaktärer är viktigare.
ND är en av få utvecklare kvar som inte är pengakåta eller mjölkar kassakon.

Bobby kotick däremot.....uj uj

Nåja, att påstå att ND inte mjölkar kassakon när man det senaste decenniet enbart gjort/gör spel inom två varumärken känns magstarkt. Givetvis är även pengar relevant - det är dem för alla utvecklare.

Men självklart spelar Kotick och hans gelikar i en helt egen liga. De största utgivarna (EA, Activision, Ubisoft) har i det närmaste gjort mjölkning till en konstform...

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Inte lika onödig som din negativitet, eller dina åsikter.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Inte lika onödig som din negativitet, eller dina åsikter.

Vilken tur att du är så positiv i ditt bemötande, då!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Inte lika onödig som din negativitet, eller dina åsikter.

Vilken tur att du är så positiv i ditt bemötande, då!

Varför ska jag bemöta ett så idiotiskt uttalande på ett positivt sätt?
Alla i det här forumet tycker ju uppenbarligen att du e helt väck. Så det e la bättre du tar din negativitet nån annanstans å låter oss glädjas åt att ett bra spel får en uppföljare..

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Inte lika onödig som din negativitet, eller dina åsikter.

Vilken tur att du är så positiv i ditt bemötande, då!

Varför ska jag bemöta ett så idiotiskt uttalande på ett positivt sätt?
Alla i det här forumet tycker ju uppenbarligen att du e helt väck. Så det e la bättre du tar din negativitet nån annanstans å låter oss glädjas åt att ett bra spel får en uppföljare..

Jag tycker bara det är lustigt att du har så svårt att hantera det faktum att folk kommenterar sina åsikter i en kommentarstråd ämnad att kommentera sina åsikter.

Har du svårt att acceptera att vad andra skriver är du bara att se åt andra hållet. Jag kommer inte sluta uttrycka mig för att några individer förolämpar mig. Sorry.

Medlem

Jaaaaaaaaarå!

MEG
Medlem

Lite Kill Bill känsla över trailern, vilket är inget dåligt betyg


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Kritiken här är under all kritik.

På vilket sätt?

Skrivet av Ahris:

Väldigt många som älskade första spelet vill självklart ha mer och om man inte vill ha mer så slipper man köpa uppföljaren.

Är väl ingen som gett uttryck för att man inte kommer spela TLOU 2. Naughty Dog hör till mina favoriter och jag tvekar inte på att det blir ett bra spel. Hade däremot gärna sett något annat, men den var det tydligen ajabaja på.

Då är du bara medvetet motsägelsefull, tillåt dig själv att vara glad istället.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Kritiken här är under all kritik.

På vilket sätt?

Skrivet av Ahris:

Väldigt många som älskade första spelet vill självklart ha mer och om man inte vill ha mer så slipper man köpa uppföljaren.

Är väl ingen som gett uttryck för att man inte kommer spela TLOU 2. Naughty Dog hör till mina favoriter och jag tvekar inte på att det blir ett bra spel. Hade däremot gärna sett något annat, men den var det tydligen ajabaja på.

Då är du bara medvetet motsägelsefull, tillåt dig själv att vara glad istället.

Ser inte det motsägelsefulla. Jag konstaterar bara att jag helst hade sett ett nytt IP. Naughty Dog är fantastiska spelskapare, och i mina ögon är det alltid mer intressant att testa nya saker än att köra i gamla spår.

Med det sagt är jag inte helt säker på om jag vill lira TLOU 2. Jag är som sagt nöjd med slutet i ettan och behöver ingen fortsättning. Problemet är bara att jag nog kommer bli spoilad vare sig jag vill eller inte, och då lirar jag i så fall hellre...

KoP
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Satt och vänta på lite PSX nyheter! Dålig coverage FZ!

PSX körde väl en livestream där man kunde få ta del av nyheterna först? Dessutom har FZ täckt det intressantaste ifrån PSX nu.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Kritiken här är under all kritik.

På vilket sätt?

Skrivet av Ahris:

Väldigt många som älskade första spelet vill självklart ha mer och om man inte vill ha mer så slipper man köpa uppföljaren.

Är väl ingen som gett uttryck för att man inte kommer spela TLOU 2. Naughty Dog hör till mina favoriter och jag tvekar inte på att det blir ett bra spel. Hade däremot gärna sett något annat, men den var det tydligen ajabaja på.

Finns massvis med andra spel att spela.

Folk hänger inte upp sig på att du vill spela andra spel, det är din dryga "holier-than-thou" attityd.

Medlem

härligt. Önskade en uppföljare till last of us mycket mer än ännu ett uncharted spel, så nu är man glad det äntligen blir av.
Uncharted 4 vart inte så bra som många ansåg om du frågar mig. Klart det svagaste spelet i hela den serien så nu hoppas jag de inte gör något mer Uncharted spel.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Lite synd att ingen av The Last of Us verkar komma till PC :-/

Medlem
Skrivet av papaz1:
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Dock inte i närheten av att vara lika onödig som din kommentar.

Alla har rätt till en åsikt :).

Skrivet av kebbe:

Med tanke på hur mediokert första spelet var och hur rentav dåligt Uncharted 4 blev har jag svårt att bli pepp på detta, men vi får se.

Medlem
Skrivet av Capitan:

Lite synd att ingen av The Last of Us verkar komma till PC :-/

Japp, håller med. Verkligen synd!

Medlem

Jisses, man blir alltså tvungen att köpa en Ps4. Jag håller med att första spelet hade ett riktigt bra slut och det har inte egentligen inte behövts en fortsättning. Naughty Dog måste skapa något helt fantastiskt för att kunna överträffa 1:an, vilket enligt mig var ett av de bästa spelen till Ps3 någonsin.

Medlem

fan vill ha till PC alltså , skulle vara sjukt snyggt

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Sisyr:

Onödigaste uppföljaren på länge. Men det är klart, finns en massa pengar att tjäna.

Inte lika onödig som din negativitet, eller dina åsikter.

Vilken tur att du är så positiv i ditt bemötande, då!

Varför ska jag bemöta ett så idiotiskt uttalande på ett positivt sätt?
Alla i det här forumet tycker ju uppenbarligen att du e helt väck. Så det e la bättre du tar din negativitet nån annanstans å låter oss glädjas åt att ett bra spel får en uppföljare..

Jag tycker bara det är lustigt att du har så svårt att hantera det faktum att folk kommenterar sina åsikter i en kommentarstråd ämnad att kommentera sina åsikter.

Har du svårt att acceptera att vad andra skriver är du bara att se åt andra hållet. Jag kommer inte sluta uttrycka mig för att några individer förolämpar mig. Sorry.

Men det handlar ju lite vad det är för åsikter med. Den meningslösa negativiteten du trycker ur dig har ju inget annat syfte än att gå folk på nerverna. Du är den sorgligaste sortens troll, en sån som inte ens själv fattar att han trollar, utan vars bekräftelsebehov helt styr hans handlingar.
Jag kommer inte se åt andra hållet när folk uttrycker sig korkat. Jag ifrågasätter. Och du hävdar att du inte tänker sluta för att vissa människor "förolämpar dig". Nu är det ju så att rätt många människor tyckte din första kommentar va ganska taktlös och korkad. Var försiktig så inte din strävan att stå på dig till varje pris övergår i rent idiotisk inskränkthet.

Medlem

Ett av 2013 bästa spel måste vart det dummaste som någonsin skrivits, historiens bästa spel skulle ni skrivit

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag älskar hur SISYR bara säger sin åsikt och hur folk blir butthurt och verkligen inte kan acceptera den.
Älskar också att han blir kallad troll. Lite som politik.

Medlem

YES!

Ni kan snacka skit om detta, bryr mig ej, jag ser framemot LoU2!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Men det handlar ju lite vad det är för åsikter med. Den meningslösa negativiteten du trycker ur dig har ju inget annat syfte än att gå folk på nerverna. Du är den sorgligaste sortens troll, en sån som inte ens själv fattar att han trollar, utan vars bekräftelsebehov helt styr hans handlingar.
Jag kommer inte se åt andra hållet när folk uttrycker sig korkat. Jag ifrågasätter. Och du hävdar att du inte tänker sluta för att vissa människor "förolämpar dig". Nu är det ju så att rätt många människor tyckte din första kommentar va ganska taktlös och korkad. Var försiktig så inte din strävan att stå på dig till varje pris övergår i rent idiotisk inskränkthet.

Du "ifrågasätter" inte. Du sitter och häver ur dig en massa strunt i envetna försök att trycka ner mig. Det är ad hominem och en rad andra argumentationsfel om vartannat. Bara i detta inlägg kan vi räkna "sorglig", "troll", "meningslös", "bekräftelsebehov", "taktlös", "korkad" ,"idiotisk inskränkthet". Att du inte själv inser hur illa du beter dig kan jag bara beklaga.

Skrivet av Ishow:

Jag älskar hur SISYR bara säger sin åsikt och hur folk blir butthurt och verkligen inte kan acceptera den.
Älskar också att han blir kallad troll. Lite som politik.

Standard på internet att folk inte kan hantera diskussioner, tyvärr.

Medlem

Fan vad bäst! Spelat om the last of us 5 gånger och älskade deras multiplayer. Dags att införskaffa sig en ny ps4!

123
Skriv svar