Gears of War 4 – det här kräver pc-versionen

Robot
Gears of War 4 – det här kräver pc-versionen
Medlem
Gears of War 4 – det här kräver pc-versionen

aarå förfan de här fixar vi!

Medlem

Känns ju hyfsat konstigt att man ska hoppa på 4:an direkt som PC-användare, finns lite tomrum innan så att säga.
Inte för att det är aktuellt för mig, men tänker rent generellt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

970 och 1060 är inte likvärdiga.
980Ti och 1080 är inte likvärdiga.
Jag undrar hur de tänkte där.

Medlem

"OS: Windows 10 Anniversary Ed."

Fak!

Medlem

"GTX 980 Ti or GeForce GTX 1080"

Så sitter man på ett GTX 1070....Helvete ! Jag som var lite sugen på spelet

Releasehästryttare
Skrivet av Lolflakes:

"OS: Windows 10 Anniversary Ed."

Fak!

Japp där tappa de 30% av de potentiella köpare

Medlem

vem fan använder inte windows 10 nu förtiden, och isåfall ge mig väldigt bra anledning varför inte, mer än Nä det suger för jag fick en bugg eller det är auto updates på det som man kan faktist kringå till viss del.

Medlem

Ideal? Nej.

Recommended? Knappt.

Medlem
Skrivet av Natrium:

vem fan använder inte windows 10 nu förtiden, och isåfall ge mig väldigt bra anledning varför inte, mer än Nä det suger för jag fick en bugg eller det är auto updates på det som man kan faktist kringå till viss del.

Jag kör fortfarande win7, har inte sett någon större anledning till att uppgradera än.

Win7 uppgraderade jag till för att gå över till 64bit och kunna använda mer ram, och så ville jag prova just cause 2 som bara funka med directx11.

Men kommer det nu bra spel som faktiskt funkar som man måste ha win10 för, så kmr jag uppgradera. Annars så har det inte känts som man riktigt tjänat nått på att uppgradera, så... palla...

Releasehästryttare

Såg precis att folk redan fått det

Medlem
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Natrium:

vem fan använder inte windows 10 nu förtiden, och isåfall ge mig väldigt bra anledning varför inte, mer än Nä det suger för jag fick en bugg eller det är auto updates på det som man kan faktist kringå till viss del.

Jag kör fortfarande win7, har inte sett någon större anledning till att uppgradera än.

Win7 uppgraderade jag till för att gå över till 64bit och kunna använda mer ram, och så ville jag prova just cause 2 som bara funka med directx11.

Men kommer det nu bra spel som faktiskt funkar som man måste ha win10 för, så kmr jag uppgradera. Annars så har det inte känts som man riktigt tjänat nått på att uppgradera, så... palla...

sant dock så kan man väl säga såhär å, man har väl inte förlorar något på att uppgradera heller? inte jag ialla fall, å ingen annan jag vet i min kompis krets har heller förlorat något, + det var gratis förut =D

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg precis att folk redan fått det

http://i.imgur.com/zY1uQpj.jpg

dom har fått B kopian av spelet, om allt går som det vill på PC dvs

Avstängd

Jag ser framför mig katastrof Windows Store historia för det här spelet med DX12.

Medlem

IDEAL var ju mina specs förutom 4K-skärm.. sitter på Asus PG279Q med 1440p, får duga


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Gnällkuk

Så har man AMD kan man inte köra det alls? Med tanke på vilken enorm skithög till port Forza Horizon 3 till PC är och hur dåligt Microsofts plattform för spel fungerar skulle jag vara väldigt tveksam till att köpa det till PC. Antar att FZ recenserar det på konsol och följer upp med PC efter det?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

verkar finns endel settings, pluss MULTI GPU till PC ! )

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20161005/kan-du-kora-gears-...

Medlem
Medlem
Skrivet av Natrium:

vem fan använder inte windows 10 nu förtiden, och isåfall ge mig väldigt bra anledning varför inte, mer än Nä det suger för jag fick en bugg eller det är auto updates på det som man kan faktist kringå till viss del.

Nyckelorden här är "till viss del", det ska fan inte behövas. Jag ska styra min dator och mitt operativ. Slår jag av något så ska det vara avstängt tills jag startar det igen, det ska fan inte windows lägga sig i. Tills det är åtgärdat stannar jag på Win 8.1 som är i mitt tycke bästa windows hittills, endast win2k som kommer i närheten.

Medlem

Burken klarar det fin fint, dock lite ont om utrymme på HDD just nu.

Medlem
Skrivet av grimhammer:

Tills det är åtgärdat stannar jag på Win 8.1 som är i mitt tycke bästa windows hittills, endast win2k som kommer i närheten.

Tycker Windows XP var något i hästväg. Om det hade varit kompatibelt med saker och ting nu så hade jag så gladeligen fortsatt ha det.

Medlem
Skrivet av Natrium:

vem fan använder inte windows 10 nu förtiden, och isåfall ge mig väldigt bra anledning varför inte, mer än Nä det suger för jag fick en bugg eller det är auto updates på det som man kan faktist kringå till viss del.

2st exempel jag kommer på rakt av. Cortana har inte längre någon off switch i senaste uppdateringen och win updates är mandatory.

Minns också något om reklam och data insamlande i start menyn etc

Så jag klarar mig nog ett tag till på Win 7

Medlem

Wat. Så detta kommer till PC. Det har jag helt missat. Synd att jag är inte intresserad av den hel spelserien. Men kul att vi PC-spelare får lite "exklusiva" titlar. Trodde GoW skulle stanna på xbone.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"OS: Windows 10 Anniversary Ed."

Fak!

Tror de menar att kraven ligger någonstans mellan där

Medlem
Skrivet av returpack:

970 och 1060 är inte likvärdiga.
980Ti och 1080 är inte likvärdiga.
Jag undrar hur de tänkte där.

Tror de menar att kraven ligger någonstans mellan där

Medlem
Skrivet av Kimpur:

IDEAL var ju mina specs förutom 4K-skärm.. sitter på Asus PG279Q med 1440p, får duga

samma skärm här, helt otroligt nice med 1440p tycker jag å G sync är så jävla smutt!

Medlem
Skrivet av Bahoven:

"GTX 980 Ti or GeForce GTX 1080"

Så sitter man på ett GTX 1070....Helvete ! Jag som var lite sugen på spelet

1070 är lika bra som ett 980Ti.

Medlem
Skrivet av Busko:
Skrivet av Natrium:

vem fan använder inte windows 10 nu förtiden, och isåfall ge mig väldigt bra anledning varför inte, mer än Nä det suger för jag fick en bugg eller det är auto updates på det som man kan faktist kringå till viss del.

2st exempel jag kommer på rakt av. Cortana har inte längre någon off switch i senaste uppdateringen och win updates är mandatory.

Minns också något om reklam och data insamlande i start menyn etc

Så jag klarar mig nog ett tag till på Win 7

Cortana? (vet vem det är och vad det är gällande win10) men i alla fall aldrig sett henne i Windows 10. Har för mig att hon inte finns i den Svenska varianten av Win10 överhuvudtaget.

Medlem

windows 10 då kan jag ej spela...

1
Skriv svar