Problemen i Bioshock Remastered på PC rättas till

Robot
Medlem
Problemen i Bioshock Remastered på PC rättas till

Förstår inte riktigt hur dessa saker inte fanns med i remastered versionerna till att börja med.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Förstår inte riktigt hur dessa saker inte fanns med i remastered versionerna till att börja med.

Release date, de hann väl inte.
Alternativt så tänkte dom "Det fixar vi sen, nu går vi och fikar".

Medlem

Borde inte ens vara en nyhet...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Jag har inte haft några problem med det. Funkar bra på alla sätt och vis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har inte haft några problem med det. Funkar bra på alla sätt och vis.

Som vid orginalreleasen av BioShock med andra ord. Funkade för en del, gick inte alls för andra. Haft turen att alla tre fungerat utan problem för mig. Men man känner igen eländet sedan sist som sagt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Avstängd
Skrivet av shelter:
Skrivet av MrPeters:

Förstår inte riktigt hur dessa saker inte fanns med i remastered versionerna till att börja med.

Release date, de hann väl inte.
Alternativt så tänkte dom "Det fixar vi sen, nu går vi och fikar".

Det citatet passar även in på vår regering.

Medlem

Spelet har varit smidigt för mig hittils

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Förstår inte riktigt hur dessa saker inte fanns med i remastered versionerna till att börja med.

Jag förstår snarare inte riktigt hur saker som mouse smoothing och fov slider inte var fixat i orginal versionerna till att börja med.

Samtliga spel Irrational Games jobbade med innan Bioshock var PC exklusiva titlar.

Medlem
Skrivet av shelter:
Skrivet av MrPeters:

Förstår inte riktigt hur dessa saker inte fanns med i remastered versionerna till att börja med.

Release date, de hann väl inte.
Alternativt så tänkte dom "Det fixar vi sen, nu går vi och fikar".

Åhfan, dom anlitar spelutvecklar bland personalen på svenska myndigheter numera alltså?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

"including better Mouse Smoothing,"
Why is this still a thing?...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Slashgibber:
Skrivet av shelter:
Skrivet av MrPeters:

Förstår inte riktigt hur dessa saker inte fanns med i remastered versionerna till att börja med.

Release date, de hann väl inte.
Alternativt så tänkte dom "Det fixar vi sen, nu går vi och fikar".

Åhfan, dom anlitar spelutvecklar bland personalen på svenska myndigheter numera alltså?

Hahaha nu kan jag sova gott

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

"including better Mouse Smoothing,"
Why is this still a thing?...

De sa förvisso Better mouse smoothing [...] Options" dvs man får hoppas att det går att stänga av helt.

Pallade inte mer än en timme av originalet pga att musen hade ett eget liv. Stannade uppe releasekvällen för remastern för att avnjuta en modern version. Blev gruvligt besviken. Tydligt att de knappt testat PC-versionen och buggar de hittat bara sopats under mattan med förhoppningen att ingen skulle märka av det. Typisk jävla pengadriven utveckling.

1
Skriv svar