Steams stora sommarrea är här!

Medlem

Tänkte köpa Far Cry Primal, men kollade på kinguin och det var ändå billigare där

Medlem

Finns ju fynd men är ju typ alltid samma spel som förra året och året innan det. Inget roligt att hitta. De som går att hitta billigt har man köpt billigt på någon humble bundle för kaffepengar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Slog till på Apotheon och Life Is Strange idag. Övriga spel jag intresserar mig för har inte tillräckligt lockande rea.

Medlem

Jag köpte äntligen Pillars of Eternity!

Skrivet av abso:

Efter att jag klickat på en spel i listan, när jag sen vill backa tillbaka och fortsätta scrolla ner, så går jag alltid tillbaka högst upp igen och får scrolla igenom allt igen, nån som vet hur man kan undvika detta?

ja om du kollar på PC så kan du trycka på mus scrollern så öppnas ett nytt fönster

Medlem

Alien: Isolation, Plague Inc Evolved, The Walking Dead: Michonne, Soma och Goat Simulator hittills. Hittar hela tiden sånt jag sagt att jag ska "handla när det blir rea", så då får man ju passa på!

Just nu slänger jag långa blickar åt Bully: Scholarship Edition, men jag vet inte om jag egentligen har tid...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Jag köpte Stranded Deep. Nu ska jag inte köpa mer. Kanske ett till, max.

Medlem

"Age of Empires II HD" för runt 28 SEK Nostalgi på hög nivå!

Skribent

Slog till på #Firewatch! Och sneglar åt #Cities: Skylines också, som jag faktiskt inte hunnit testat än..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

blev då för mig shellshock live, the long dark och age of empires 2 HD

Skägg.
10 Chambers

Tråd rensad, behave.


signatur
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Slog till på Apotheon och Life Is Strange idag. Övriga spel jag intresserar mig för har inte tillräckligt lockande rea.

Jag har 14 spel på önskelistan, men alla har för dålig rea.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar