World of Warcraft: Legion utannonserat – burning legion återvänder i nya expansionen!

Medlem

Jag är pepp!

Medlem

Det enda jag tänkte på när de visade detta är hur daterat det ser ut haha ! fy fean alltså kommer inte spela detta

Medlem
Skrivet av Lukan:

Mer av samma? Snälla döda wow nu och börja om med Warcraft 4

Hade älskat Warcraft 4 hade varit grymt bäst. Men varför döda WoW om nu folk gillar och spelar det, jag blev glatt överaskad av nyheten.

Bara för att du kanske inte vill ha mer WoW menas inte det med att andra inte vill.

Medlem

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Medlem

Är väl tredje expansionen nu där jag känner besviken vid avtäckandet och hoppats på att dom gjorde något nytt som skakar liv i WoW på riktigt igen. Men det är väl för stort och inkomstdrivande brand för att man skall våga egentligen ändra något. Jag tackar nej till att springa igenom grindhinderbanan ännu en gång.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas faktiskt detta är sista expansionen där vi får förstöra Burning Legion en gång för alla.
Men vill då att Blizzard i hemlighet håller på med ett nytt MMO med bättre motor osv.

Tror denna expansion blir bra om vi slipper Garrison.

Medlem

Nä... gav mig absolut ingenting. Wow är nog dött för mig.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Fantasin flödar borta på Blizzards kontor, märker jag......

Tråkigt när fler och fler spelutvecklare säljer spel endast genom sitt namn.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag tycker det är konstigt att de tar betalt för expansionerna då det kostar rätt mycket för de som betalar varje månad.

Medlem

Nu börjar det regna in en massa falska battle net mail till min hotmail som inte ens är reggad på battlenet!

Står att jag blir av med mitt konto om jag inte går in på deras hemsida som är blizzaird något.

"If you can not tie in with our soon we will have to temporarily lock your account."


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Remus:

Legion. Kortaste namnet på en WoW expansion? Iofs Cataclysm är ju också bara ett ord.

Hade hellre sett "The Burning Legion". Bara Legion?

Det är för likt "the Burning Crusade". Amerikanarna skulle åka så där fetto-skoter till affären och köpa fel expansion och sedan stämma blizzard på miljonbelopp.

Det går inte köpa "the burning crusade" löst längre, man har bara battlechest+ nyaste expansionen att välja på.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Remus:

Legion. Kortaste namnet på en WoW expansion? Iofs Cataclysm är ju också bara ett ord.

Hade hellre sett "The Burning Legion". Bara Legion?

Det är för likt "the Burning Crusade". Amerikanarna skulle åka så där fetto-skoter till affären och köpa fel expansion och sedan stämma blizzard på miljonbelopp.

Det går inte köpa "the burning crusade" löst längre, man har bara battlechest+ nyaste expansionen att välja på.

Finns i butik fortfarande

http://www.ginza.se/Product/89373/


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fan. Blizzard äger min plånbok. Vill ha NU! Äntligen en ny hero class, kommer fan bli awesome!

Medlem
Skrivet av Amilo:

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Det VAR bättre i TBC.


signatur

I drank what?

Medlem

Så här verkar nya zonen bli. (med reservation för ändringar framöver).
Lägg märke till Dalaran

Medlem
Skrivet av Raid25:

Så här verkar nya zonen bli. (med reservation för ändringar framöver).
Lägg märke till Dalaran

https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/6dGCMag-X8Ka7Mkq24A6oB164fA=...

Dalaran kommer att vara huvudstaden i kommande expansion.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Fast som det låter så är det mycket Lore vi får ta del av, samt en naturlig uppföljning till WoD som det ser ut. The Burning Legion har ju alltid varit roten till allt ont i WoW, så varför inte utforska anledningen till dess existens och ta slut på hotet en gång för alla?`
Tycker det låter grymt att vi får veta var som hände Illidan efter att han var slagen vid The Black Temple, samt mer story om vad som hände Gul'Dan i både vår tidslinje (borde ju nämnas tycker jag) och den "nya".

Ifall du tyckte det var ett "desperat" försök" att få tillbaka gamla spelare, titta på hur det gått när de gör något innovativt som Pandaria eller Cataclysm. Bara massa gnäll...vilket aldrig verkar upphöra.
Folk måste inse att WoW som en gång fångade våra MMO-hjärtan aldrig kommer tillbaka, och att det handlar mer om att vi spelare förändrats än att spelet gjort det.

Bittra människor som sitter och knarrar i gungstolen muttrandes: "det var bättre förr..." Ring a bell?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det VAR bättre i TBC.

Som sagt...

Skrivet av Ender:
Skrivet av Amilo:

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Fast som det låter så är det mycket Lore vi får ta del av, samt en naturlig uppföljning till WoD som det ser ut. The Burning Legion har ju alltid varit roten till allt ont i WoW, så varför inte utforska anledningen till dess existens och ta slut på hotet en gång för alla?`
Tycker det låter grymt att vi får veta var som hände Illidan efter att han var slagen vid The Black Temple, samt mer story om vad som hände Gul'Dan i både vår tidslinje (borde ju nämnas tycker jag) och den "nya".

Ifall du tyckte det var ett "desperat" försök" att få tillbaka gamla spelare, titta på hur det gått när de gör något innovativt som Pandaria eller Cataclysm. Bara massa gnäll...vilket aldrig verkar upphöra.
Folk måste inse att WoW som en gång fångade våra MMO-hjärtan aldrig kommer tillbaka, och att det handlar mer om att vi spelare förändrats än att spelet gjort det.

Bittra människor som sitter och knarrar i gungstolen muttrandes: "det var bättre förr..." Ring a bell?

"Att gnälla är som att sitta i en gungstol. Det rör sig, men man kommer ingen vart!"

så är det ...


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Amilo:

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Fast som det låter så är det mycket Lore vi får ta del av, samt en naturlig uppföljning till WoD som det ser ut. The Burning Legion har ju alltid varit roten till allt ont i WoW, så varför inte utforska anledningen till dess existens och ta slut på hotet en gång för alla?`
Tycker det låter grymt att vi får veta var som hände Illidan efter att han var slagen vid The Black Temple, samt mer story om vad som hände Gul'Dan i både vår tidslinje (borde ju nämnas tycker jag) och den "nya".

Ifall du tyckte det var ett "desperat" försök" att få tillbaka gamla spelare, titta på hur det gått när de gör något innovativt som Pandaria eller Cataclysm. Bara massa gnäll...vilket aldrig verkar upphöra.
Folk måste inse att WoW som en gång fångade våra MMO-hjärtan aldrig kommer tillbaka, och att det handlar mer om att vi spelare förändrats än att spelet gjort det.

Bittra människor som sitter och knarrar i gungstolen muttrandes: "det var bättre förr..." Ring a bell?

Mkt bra skrivet! Bättre blizzard satsar på de som gick hem än gå utanför ramarna.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Amilo:

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Fast som det låter så är det mycket Lore vi får ta del av, samt en naturlig uppföljning till WoD som det ser ut. The Burning Legion har ju alltid varit roten till allt ont i WoW, så varför inte utforska anledningen till dess existens och ta slut på hotet en gång för alla?`
Tycker det låter grymt att vi får veta var som hände Illidan efter att han var slagen vid The Black Temple, samt mer story om vad som hände Gul'Dan i både vår tidslinje (borde ju nämnas tycker jag) och den "nya".

Ifall du tyckte det var ett "desperat" försök" att få tillbaka gamla spelare, titta på hur det gått när de gör något innovativt som Pandaria eller Cataclysm. Bara massa gnäll...vilket aldrig verkar upphöra.
Folk måste inse att WoW som en gång fångade våra MMO-hjärtan aldrig kommer tillbaka, och att det handlar mer om att vi spelare förändrats än att spelet gjort det.

Bittra människor som sitter och knarrar i gungstolen muttrandes: "det var bättre förr..." Ring a bell?

Min poäng är att vad de än släpper så kommer gnället aldrig sluta. Blizzard pumpar ut expansioner för fortsätta hålla guldgruvan vid liv. Glöm inte hur hypat WoD var men det var mindre lyckat.

Avstängd

Alltså, under TBC var det ett jävla gnäll från Vanillapojkarna om hur usel expansionen var…

Medlem

Jag spelade WoW i många många år, ända sedan innan Vaniljen släpptes faktiskt, Tröttnade dock liten tid innan Cata men har kommit tillbaka för att iaf testa varje expansion, men det känns som att Blizzard tappat fantasinhelt och bara återanvänder saker nu, säga vad man vill om pandaria men det var iaf annorlunda och inte bara twist på sådant vi redan sett tidigare i spelet.

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Amilo:

Idetorka? Visst låter Demon Hunter skoj men att ta tillbaka gamla grejer hela tiden känns bara som depserata försök till att få tillbaka gamla spelare som ALLTID gråter över hur dåligt allt med wow är nu för tiden och hur mycket bättre det var i TBC.

Fast som det låter så är det mycket Lore vi får ta del av, samt en naturlig uppföljning till WoD som det ser ut. The Burning Legion har ju alltid varit roten till allt ont i WoW, så varför inte utforska anledningen till dess existens och ta slut på hotet en gång för alla?`
Tycker det låter grymt att vi får veta var som hände Illidan efter att han var slagen vid The Black Temple, samt mer story om vad som hände Gul'Dan i både vår tidslinje (borde ju nämnas tycker jag) och den "nya".

Ifall du tyckte det var ett "desperat" försök" att få tillbaka gamla spelare, titta på hur det gått när de gör något innovativt som Pandaria eller Cataclysm. Bara massa gnäll...vilket aldrig verkar upphöra.
Folk måste inse att WoW som en gång fångade våra MMO-hjärtan aldrig kommer tillbaka, och att det handlar mer om att vi spelare förändrats än att spelet gjort det.

Bittra människor som sitter och knarrar i gungstolen muttrandes: "det var bättre förr..." Ring a bell?

Min poäng är att vad de än släpper så kommer gnället aldrig sluta. Blizzard pumpar ut expansioner för fortsätta hålla guldgruvan vid liv. Glöm inte hur hypat WoD var men det var mindre lyckat.

Måste säga att WoD var den bästa upplevelsen av alla expansioner för mig (kört sen vanilla betan) där blizzard verkligen försökt. Dock blev det ju lite tråkigt att leka bonde och vara avskärmad från andra spelare i sin Garrison efter ett tag.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Min poäng är att vad de än släpper så kommer gnället aldrig sluta. Blizzard pumpar ut expansioner för fortsätta hålla guldgruvan vid liv. Glöm inte hur hypat WoD var men det var mindre lyckat.

Sant, och jag håller med om att det inte finns någon större anledning att sluta tillverka material så länge intresset finns kvar. Sen tror jag som sagt personligen på att återvända till den huvudsakliga storylinen som vi följt med TBC, Wrath Draenor. Visst är det lite surt att man ska ta till tidsresor för att få det att fungera, något som ändå funnits i spelet ett tag med Caverns of Time, men jag tycker det var smidigt gjort på ett bra sätt ändå. Nu kanske man förhoppningsvis får se mer av Loren runt Sargeras, Illidan och vad som hände med Gul'Dan första gången han letade efter Eye of Sargeras.

Hade själv inga problem med WoD, annat än att jag (som annars inte brukar vara så intresserad av just det) gärna hade sett lite mer av relationen mellan Thrall och hans föräldrar, istället för att: "Näe men vi kommer från, eeh, ett land lååångt borta".

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Amilo:

Min poäng är att vad de än släpper så kommer gnället aldrig sluta. Blizzard pumpar ut expansioner för fortsätta hålla guldgruvan vid liv. Glöm inte hur hypat WoD var men det var mindre lyckat.

Sant, och jag håller med om att det inte finns någon större anledning att sluta tillverka material så länge intresset finns kvar. Sen tror jag som sagt personligen på att återvända till den huvudsakliga storylinen som vi följt med TBC, Wrath Draenor. Visst är det lite surt att man ska ta till tidsresor för att få det att fungera, något som ändå funnits i spelet ett tag med Caverns of Time, men jag tycker det var smidigt gjort på ett bra sätt ändå. Nu kanske man förhoppningsvis får se mer av Loren runt Sargeras, Illidan och vad som hände med Gul'Dan första gången han letade efter Eye of Sargeras.

Hade själv inga problem med WoD, annat än att jag (som annars inte brukar vara så intresserad av just det) gärna hade sett lite mer av relationen mellan Thrall och hans föräldrar, istället för att: "Näe men vi kommer från, eeh, ett land lååångt borta".

Största problemet med WoD var nog den anti-sociala aspekten. Man fick aldrig den där "familjekänslan" man haft i tidigare expansioner och det var nog på grund av det jag slutade spela. Vi får väl se, man är alltid sugen att spela igen när det kommer en ny expansion

Medlem

Det här blir första expansionen som jag inte köper.. Jag raidade sista gången ordentligt i Cataclysm.. I draenor tappade jag lusten efter första månaden.. Det var kul så länge det varade. Tack WOW ändå för några helt oförglömliga upplevelser.

EDIT: vem försöker jag lura. Återaktiverade nyss, ska levla upp en DK och tanka skiten ur legion!


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Calez:

Alltså, under TBC var det ett jävla gnäll från Vanillapojkarna om hur usel expansionen var…

Det var många saker man klagade på i expansionen som kunde ha gjorts bättre. Men i överlag var flesta mycket glada och det märkte man snabbt på hur antalet spelare ökade stadigt och spelet växte.

Första månaden på nya expansioner klagar inte många och alla är glada för nytt innehåll och områden att utforska. Men det går snabbt över och en klar majoritet börjar klaga på stora delar av spelet. Det märks på spelarantalet. Att en server kan gå från överfull med 12 timmars köer till kyrkogårdar på 3 månader.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av atnek:

Känner mig lika hypad som när min jycke åkte på magsjuka och sket ner hela hallen..

.... ungefär som hanen jag hade. Blev att kasta mattorna. Eller tiken som gick upp i sängen för att kela, ställer sig och sprutspyr rakt i sängen. Good times

Medlem

Skitkul att man äntligen får spela demon hunter, men tråkigt att det kommer minst tre år för sent.

123
Skriv svar