Lara tar ställning för bengaler i trailer för nya Tomb Raider

Robot
Lara tar ställning för bengaler i trailer för nya Tomb Raider
Medlem
Lara tar ställning för bengaler i trailer för nya Tomb Raider

Hoppas det blir minst likvärdigt föregångaren, det var ett fantastiskt spel.

Inaktiv

Dat snow pshysics! O.o

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Dat snow pshysics! O.o

CGI

Medlem

Fuck Xbox exlusive! När faan ska du sluta med sådan där dumheter.

Inaktiv
Skrivet av JaoL:
Skrivet av nhagyavi:

Dat snow pshysics! O.o

CGI

Ja, men det är fortfarande imponerande. Jag tröttnar aldrig på att se snöfysiken i Frozen, och så kommer Square Enix (som jag antar ligger bakom CGI-videon) in i "spelet" med verklighetstrogen snöfysik.

Medlem

Och inne i grottan väntar 45 ryssar som du har ihjäl med en hemmagjord pilbåge.

Skrivet av Drama:

Fuck Xbox exlusive! När faan ska du sluta med sådan där dumheter.

Så Sony gör inte likadant ? Nya Streetfighter är väl ett bra exempel, det kommer bara till Playstation, så fuck Sony.

Medlem
Skrivet av nhagyavi:

Dat snow pshysics! O.o

Som vi ej kommer få se i spelet, gamla skruttiga hårdvaran i xbone kommer ej klara av det; )

Inaktiv
Skrivet av fatcamp:
Skrivet av nhagyavi:

Dat snow pshysics! O.o

Som vi ej kommer få se i spelet, gamla skruttiga hårdvaran i xbone kommer ej klara av det; )

Det är därför PC existerar än i dag

Medlem
Skrivet av LPB:
Skrivet av Drama:

Fuck Xbox exlusive! När faan ska du sluta med sådan där dumheter.

Så Sony gör inte likadant ? Nya Streetfighter är väl ett bra exempel, det kommer bara till Playstation, så fuck Sony.

Aningen annorlunda då Capcom inte är i något sämre situation då spelet helt enkelt inte skulle kommit såhär "snabbt" om inte Sony skulle hjälpt. Tomb Raider var lyckat och skulle kommit även utan Microsofts hjälp, ännu en skillnad är ju att även PC blev uteblivit där.

Ursäktar inte Sony värst mycket, det var inte bättre men det är förståeligt att de kände att de var tvungna att tävla med MS som började detta. Att köpa multiplat spel är i slutändan de ruttnaste som jag sett, jag köpte Tomb Raider rebooten på Ps3 i hopp om att spela en uppföljare på Sony's platform, mina Playstation pengar stödde denna uppföljare och jag tyckte om spelet så klart att jag ännu är bitter för denna deal.

De säger ju att de är timed exclusive men det är ju knappast någon vinst att spela ett spel i mitten eller slutet av 2016 som lika bra kunde vara en 360 port (då de är cross-gen).


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

som sagt CGI

bara tanken att försöka rendera den fysiken in-game skulle få en Xbone att brinna upp


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Nu är jag ingen moraltant, men jag tycker att det är tråkigt att Tomb Raider med rebooten gick från roligt äventyrsspel till en ultravåldsorgie.
Vill man ha det så finns det ju redan gott om det på marknaden, man behöver inte lusa ner en klassisk spelserie med det slafset.

Rätt komiskt faktist, dom gjorde helt om hennes utseende för att dom ville göra henne mer mänsklig... och samtidigt förvandlade dom henne till en massmördande psykopat.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Och inne i grottan väntar 45 ryssar som du har ihjäl med en hemmagjord pilbåge.

Resten av spelet ägnas åt att kämpa mot svåra mardrömmar och återkommande flashbacks för att inte bli galen, katatonisk och dö av exponering. Mycket av spelet går ut på att hitta åt undangömd psykofarmaka och starksprit.

Medlem
Skrivet av fatcamp:
Skrivet av nhagyavi:

Dat snow pshysics! O.o

Som vi ej kommer få se i spelet, gamla skruttiga hårdvaran i xbone kommer ej klara av det; )

Typiskt troll! Antar du gillar gillar halvdana portar på din PC?


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av fatcamp:
Skrivet av nhagyavi:

Dat snow pshysics! O.o

Som vi ej kommer få se i spelet, gamla skruttiga hårdvaran i xbone kommer ej klara av det; )

Typiskt troll! Antar du gillar gillar halvdana portar på din PC?

Va? Den där meningen får jag ej ut hur du tänkte? Om jag säger att vi ej kommer få se den grafiken i spelet då konsollerna ej klarar av det hur komemr du då fram till att jag då gillar halvdana portningar till pc?

1
Skriv svar