Nya Unreal Tournament ser fantastiskt ut
Det är inte Quake
Det är Unreal Tournament.
Nej men ut
=(
Nu tycker jag du berättar vad du menar med det där.
Det är inte Quake
Tack och lov för det får man väl ändå säga... UT är så mycket bättre.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Njaa. Kan inte säga att jag är imponerad ännu. Visst högt polygonantal, men det var en väldigt liten bana och steril omgivning. Hade velat se nåt mer. Får väl vänta lite till
Tror att det är precis det som många av de som hjälper till med spelet vill ha. Något av det sämsta med UT3 (och även ut2003/UT2004 till viss del) enligt många av de hängivna fansen var att det var för mycket skit på banorna som enbart var i vägen så då fick communityn skapa banor som var "cleana" utan saker att fastna på eller detaljer som gör det svårt att urskilja modellerna (brightskins var då ett måste för dem). Samma personer som har åsikter på om flakcannon gör 115 eller 116 i maximal skada. Nu är det till stor del den communityn som hjälper till med utvecklingen, både med sina åsikter och sitt hantverk, och då blir det här resultatet. Själv älskar jag det, men gör man det inte så behöver man inte misströsta särskilt länge tror jag för det kommer garanterat skapas banor och moddar som är betydligt mindre sterila.
Blev positivt överraskad av spelet. Jag gillar hur dom har lyckats fånga den känslan från det första UT. Har dock inte spelat något annat UT sedan det första släpptes, så kan inte uttala mig om den saken.
Att ta hjälp av communityn tycker jag är ett steg i rätt riktning.
Det här var en mycket glad nyhet att vakna till
Ta hjälp av fansen? Epic är lite av branschens anti-Dice i det avseendet.
Lite lustigt uttalande från DICE om någon minns, va? Nya spelmotorer är för krångliga för gemene man att förstå sig på, var det inte något i den stilen? Hur utvecklar DICE sina spel då? Sitter dom med rå kod från början till slut?
Tackar Epic Games!
Har varit med och testat spelet enda sedan de läcktes på reddit. Och dom har kommit jävligt långt jävligt snabbt
Älskade det första UT som blivigt att kallas UT99
UT 2003 gillade jag också men set var endå inte riktigt samma som UT99, det var mera åt Quake hållet eller vad man ska säga.
Jag tror ett sånt spel skulle ha det svårare idag att slå UT99 var liiite snällare mot noobs men gick endå att bemästra som en riktig pro.