Slafsig trailer från Middle-Earth: Shadow of Mordor

Medlem

Vet inte riktigt hur lore-friendly spelet kommer vara men det ser coolt ut iaf

MEG
Medlem

Hoppas att de inte fumlar till detta, vore riktigt kul om det blev ett spel värt att köpa


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr

Förstår inte riktigt negativiteten från somliga här - av det man sett hittills ser väl spelet väldigt lovande ut?

Medlem

Både YAY och NAY, får se hur det ser ut när det närmar sig release.

Medlem

Ser helt okej ut.

Medlem
Skrivet av GREY-task:
Skrivet av KatOne:

Väldigt snygga animationer, men tyvärr fasansfullt dålig animation blending (dvs övergångarna mellan animationer hackar, klipper och rycker).

Open world-inslagen verkar coola, men UI'n förstör inlevelsen totalt just nu. Typsnittet, kartan och "combo countern" uppe till vänster är alla väldigt "inte-fantasy".

Jag är tveksam, men försöker hålla optimismen uppe.

Du såg väl att detta var Pre-alpha?

IMO ser detta mycket roligare och intressantare ut än Assassins Creed Black Flag som för mig innehåller all dålig animation blending.

Pre alpha vettifan.
Det begreppet har fått en helt ny innebörd med åren.
Minns när jag testade UT2K3 och HL2 pre alpha, det var allt annat än såhär färdigt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Owe
Medlem

Oh ja!
Längtar till detta!

Medlem
Medlem

Har så länge velat ha ett bra Lotr spel. Skiter i om det liknar batman och assassins creed. Båda de spelen är sjukt bra och att plussa in lotr lore i den typen av gameplay kan bli så sjukt jävla bra.

Medlem

gamla spelet till xbox ska de va! bättre LOTR spel har jag aldrig spelat

12
Skriv svar