Medlem
Skrivet av oudiose:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Securion:

Om grafiken hade varit lite bättre så hade det varit ett suveränt spel, men som det ser ut nu så kommer det bli ömöjligt att känna sig "immersed".

jojo grafiken är det ju det som gör ett spel bra, gå och lägg dig

Just när dom pratar om att spelet skall vara horror survival så är jag med på lite bättre grafik, även om graik inte är allt så är det hjälpsamt.

Jag skulle nog inte kalla det här för 'horror survival' i vanlig mening. Det handlar mer om att bygga på dagarna för att överleva nätterna.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Annanaz:

32€ på steam o.O Nja då hoppar jag nog det här.

Det är sällan värt att köpa något spel överhuvudtaget på steam nuförtiden, utöver kanske 75 - 90% rea, jag brukar titta runt på gamecarddirect.se, humblebundle(store), allkeyshop(de med instant deliveries) och även ibland spelens egna hemsida då de ibland även är rätt billiga där.

Det fula med steam är ju ofta att om något kostar 9USD så kostar det även 9EUR för oss, vilket gör det klokare att leta upp andra sidor, även om det ibland bara skiljer ett par kronor så kan det i vissa fall skilja upp till 100 - 400:- beroende på var man köper det och vad andra sidor har för slags rea.

Mjo sant, själv börjat handla mycket på codesnstuff, då det är väldigt billigt, och man får nycklarna direkt.
Hursom, 7 days to die kostar 35$ på deras egen sida, ca 225kr. Vilket i min mening är alldeles för mycket för ett indie spel av en ny(?) utvecklare, som dessutom ser väldigt budget ut.

Skulle gärna testa spelet ändå, då jag gillade konceptet, men alldeles för dyrt i min mening.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av sam_s:

Ni som påstår att grafiken inte spelar någon roll alls är precis lika fjantiga som dom som påstår att den gör allt...

Alltså, precis som en del redan nämnt att den som skriver "grafiken är för dålig" inte nödvändigtvis menar "grafiken är allt" så är det samma åt andra hållet. Bara för att man tycker att grafiken är Ok trots att den inte är Full HD så betyder det inte att grafiken "inte spelar roll alls".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Annanaz:

32€ på steam o.O Nja då hoppar jag nog det här.

Det är sällan värt att köpa något spel överhuvudtaget på steam nuförtiden, utöver kanske 75 - 90% rea, jag brukar titta runt på gamecarddirect.se, humblebundle(store), allkeyshop(de med instant deliveries) och även ibland spelens egna hemsida då de ibland även är rätt billiga där.

Det fula med steam är ju ofta att om något kostar 9USD så kostar det även 9EUR för oss, vilket gör det klokare att leta upp andra sidor, även om det ibland bara skiljer ett par kronor så kan det i vissa fall skilja upp till 100 - 400:- beroende på var man köper det och vad andra sidor har för slags rea.

Mjo sant, själv börjat handla mycket på codesnstuff, då det är väldigt billigt, och man får nycklarna direkt.
Hursom, 7 days to die kostar 35$ på deras egen sida, ca 225kr. Vilket i min mening är alldeles för mycket för ett indie spel av en ny(?) utvecklare, som dessutom ser väldigt budget ut.

Skulle gärna testa spelet ändå, då jag gillade konceptet, men alldeles för dyrt i min mening.

Spelet finns billigare på sidor som t.ex gamekeys4all

jag tror jag betalade 24$ för mitt ex och 160:- är det värt får jag nog säga

Medlem

Tycker att spelet är ett ganska trevligt tidsfördriv, väntar på alpha 6 har ett par vänner som spelar det som tycker det är ett roligt spel.
Sen spelar inte grafiken nån större roll om man gillar spelet så gillar man det

12
Skriv svar