Battlefield 4-trailer redan idag?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det finns ju en liten risk att detta blir ett mellanprojekt innan "den riktiga fyran", som ett nytt #Battlefield Vietnam. Det kan ju regna i djungeln...

Skulle passa ganska bra också, trycka ut en sista titel på nuvarande generations konsoler och låta fyran gå mot next-gen.

Jag hoppas på Vietnam eller 2142. Jag tror dock chansen för ett nytt Vietnam inte är så stor med tanke på att Bad Company 2 fick ett miniexpansion med Nam tema

Jag hoppas för guds skull att dom valt 2142 som tema för hela spelet, inte bara en framtid miniexpansion. En kampanj till 2142 vore så jäkla grymt att jag skulle ignorera mitt hat för EA och nöta spelet ändå..förutsatt att det inte kraschar som 3an gjorde...eller snarare sagt fortfarande gör på en hel del Nvidia kort


signatur

Game long and prosper

Medlem

Detta är EA vi snackar om, folk. Förbered på dåligt gameplay, mindre kartor, mer DLC och allmänt mer av allt som ingen vill ha.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Skrivet av KnäckeHäxan:

Åh nu måste jag köpa premium så jag kan se teasern..... Eller hur?!.....

Nä, den kommer hitta sin väg till Youtube innan vi Premium suckers hinner känna av någon exklusivitet

Medlem

Vet att jag kommer få nerdgasm, hur lite man än ser.

Medlem
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Tror en liknelse vore att du brukade köpa en 300 gram chips påse med dipp inkluderat.

Nu köper du en 200 gram påse dock och måste betala separat för 4 st 25 gram påsar om du vill ha 300 gram.

Dippen får du aldrig igen dock.... vill inte komplicera produkten för mycket.

Tycker dock att betala för dom 4 content DLC som har släppts till BF3 är inte så konstigt, kan köpa alla 4 som ett pack för typ 200 kronor.

Medlem
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Fast det där är ju 0% anledning till att man inte gör modmöjlighet. Pengar styr att man inte får modda, vem fan vill köpa undermåliga DLC när det skapats moddar som spöar sockorna av dem? Moddning får vi ALDRIG se i BF-serien igen, det tjänas för mycket pengar på DLC och att sen sälja samma DLC igen i en packe genom ett "premium".


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

End Game blir endgame för mig om det inte blir ett nytt 2142 eller ett Vietnam 2, OK älskade att ctf finns i endgame men för övrigt BF3 nej tack. BF4 i samma tappning nej tack.
Det har ju blivit BF/cod spel så nu är det endgame för mig vad gäller BF spel


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Tycker de inte alls var något fel på premium har spelat totalt över 12 dagar ingame tid. Dock tycker jag att jag borde fått premium till mina PS3 och PC med eftersom de är samma konto som xboxen. Önska även att dom relesat match making och ladder games ingame. Så man kunde köa för clan matcher 2 vs 2 , 4 vs 4 osv. Och vad tog Battlerecorder vägen någon stans? kommer i 4 sägs de i alle fall... Jag vill på serven sidan ställa in Om serven bestämmer client side eller server side för vad folk är någon stans eller att man ställa in på serven only LPB eller HPB typ under 40 ms i latency.

Medlem

Jag hatar spelindustrin ibland.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av flyawaynille:

Ja varför inte. Det var ett ganska bra tag sen BF3 kom ut, så om bf4 kommer till hösten så vore inte det någon fara. Jag gillade bf3 riktigt mycket, även om det saknade en del som jag gillar i BF serien.

Eh... Nej.

Så du tror alltså att du vet bättre än mig själv vad jag tycker? Bara för att du inte gillar Bf3 så betyder det inte alt alla hatar det.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jävla fitta, dra åt helvete med Dice.

Herrejösses, kysser du med den munnen också?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Momo:
Skrivet av Battlefieldo:

– Jag har sett omslaget för Battlefield 4 personligen, vilket jag inte kan publicera, men jag kan säga att det påminner om omslaget till Battlefield 3. En springande man, i regnet tillsammans med några pansar- och transportfordon och en liten hint om ett jetflygplan till höger om honom.

Pansar och transportfordon? Jetflygplan? Alltså blir det nutid, inte ett 2143 som jag verkligen hadde hoppats... Fan

Dom har redan sagt tidigare att bf4 skulle vara nutid och inget inom framtidspangande. Det kommer förmodligen efter bf4.

Oavsett börjar jag bli förbannat less allt modernt krig, ge oss andra världskriget eller något annat trevligt. Spelhyllorna är fulla av spel med moderna krig.

Medlem

Allt man hör är gråt och gnäll av en högljudd minoritet.. de flesta ser fram emot nya spel (hör och häpna). Framförallt spel som sätter standarden i sin genre som BF3 gjorde 2011. Fortfarande inget FPS som kommer i närheten imo.

Medlem

Fixar de nätkoden så är jag glad. Finns inget som irriterar mig mer än att bli träffad 3 sekunder efter att man har lagt sig ner i skydd.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Svalagorn:

Allt man hör är gråt och gnäll av en högljudd minoritet.. de flesta ser fram emot nya spel (hör och häpna). Framförallt spel som sätter standarden i sin genre som BF3 gjorde 2011. Fortfarande inget FPS som kommer i närheten imo.

Haha ja vill man skydda, dölja samt förneka alla brister bf3 hade så sätter det spelet nog standard. Men jag måste ärligt talat säga att bf3 klår många spel ut. Även om t.e.x red orchestra utspelar sig under ww2 så är det så mycket bättre inom allt till skillnad från bf3.
Vapnen i bf3 har ingen rekyl och allt är bara så jäkla enkelt i spelet, bf serien var bra fram till bf2 sedan blev det sämre och sämre.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Momo:
Skrivet av Battlefieldo:

– Jag har sett omslaget för Battlefield 4 personligen, vilket jag inte kan publicera, men jag kan säga att det påminner om omslaget till Battlefield 3. En springande man, i regnet tillsammans med några pansar- och transportfordon och en liten hint om ett jetflygplan till höger om honom.

Pansar och transportfordon? Jetflygplan? Alltså blir det nutid, inte ett 2143 som jag verkligen hadde hoppats... Fan

Dom har redan sagt tidigare att bf4 skulle vara nutid och inget inom framtidspangande. Det kommer förmodligen efter bf4.

Oavsett börjar jag bli förbannat less allt modernt krig, ge oss andra världskriget eller något annat trevligt. Spelhyllorna är fulla av spel med moderna krig.

När började denna hylla fyllas? Kan slå vad om en get att det finns fortfarande mycket mer 2:a världskrigs spel..

Inaktiv

Soldaten på bildens vapen ser ut som något från vietnam hoppas.

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Tror en liknelse vore att du brukade köpa en 300 gram chips påse med dipp inkluderat.

Nu köper du en 200 gram påse dock och måste betala separat för 4 st 25 gram påsar om du vill ha 300 gram.

Dippen får du aldrig igen dock.... vill inte komplicera produkten för mycket.

Tycker dock att betala för dom 4 content DLC som har släppts till BF3 är inte så konstigt, kan köpa alla 4 som ett pack för typ 200 kronor.

Fast nä, dipp är aldrig inkluderat, och vill jag ha dipp så köper jag dipp och förmodligen så ser jag innan jag bestämmer mig hur stor påsen med chips är och vad den kostar. Pratade vi inte spel här? om folk kunde lära sig att tänka innan dom skriver.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Enligt BFCentral kommer filmen inledningsvis bara att kunna ses av Premium-medlemmar och de som ser ska också få en exklusiv dogtage med texten "I was there". Vi får helt enkelt vänta och se, tills dess spelar vi End Game och hoppas kunna publicera recensionen i helgen.

Allvarligt, BFCentral? Vad är det för site?

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Tror en liknelse vore att du brukade köpa en 300 gram chips påse med dipp inkluderat.

Nu köper du en 200 gram påse dock och måste betala separat för 4 st 25 gram påsar om du vill ha 300 gram.

Dippen får du aldrig igen dock.... vill inte komplicera produkten för mycket.

Tycker dock att betala för dom 4 content DLC som har släppts till BF3 är inte så konstigt, kan köpa alla 4 som ett pack för typ 200 kronor.

Förstår din poäng men håller inte med. Tycker BF3 absolut var ett fullständigt spel utan alla DLC (min åsikt är alltså att BF3 var en riktig 300 grams chipspåse med dipp). Sedan har man fått möjligheten att köpa till massor med mer chips och dipp helt VALFRITT för ett bra pris.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det finns ju en liten risk att detta blir ett mellanprojekt innan "den riktiga fyran", som ett nytt #Battlefield Vietnam. Det kan ju regna i djungeln...

Skulle passa ganska bra också, trycka ut en sista titel på nuvarande generations konsoler och låta fyran gå mot next-gen.

Jag hoppas på Vietnam eller 2142. Jag tror dock chansen för ett nytt Vietnam inte är så stor med tanke på att Bad Company 2 fick ett miniexpansion med Nam tema

Jag hoppas för guds skull att dom valt 2142 som tema för hela spelet, inte bara en framtid miniexpansion. En kampanj till 2142 vore så jäkla grymt att jag skulle ignorera mitt hat för EA och nöta spelet ändå..förutsatt att det inte kraschar som 3an gjorde...eller snarare sagt fortfarande gör på en hel del Nvidia kort

Jag är 110% säker på att det beror på datorn och inte spelet. Har spelat på 3 olika NV kort sedan det släpptes och har haft 0 krascher. Sluta installera Windows Blinds och annat skit på datorn så slutar den krascha.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Visst det kanske är svårare men det finns trots allt många människor med kunskapen som gärna hade velat göra moddar till ett så populärt spel som BF. Så fort ett spel blir stort och populärt blir utvecklarna stora divor som absolut inte vill ha modding. Det är oftast bara de mindre spelen som har modding idag. The elder scrolls är väl undantaget..

Vill du ha moddning så spela ARMA. Modvänligaste produkten i spelhistorien. Tätt följd av STALKER.

Jag har en del grejor jag är irriterad över.. Bl a att de lyssnar så förbannat på de som gnäller och nerfar, begränsar e t c.
Det suger elefantballe.

Men DLC kan ju för fan ingen klaga på. Varje DLC är ju som ett nytt spel till BF3. Kan någon säga mig om ett spel haft bättre banor och tillägg? Jag kan inte komma på något.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Shleeen:

Har väldligt låga förväntningar om detta spel, det utannonserat en vecka efter Bf3 realesen. Ser hellre Bad company 3 eller 2:a världskrig och inga premuim fjanterier. Snälla Dice fly från EA så fort ni får chansen.

Ingen tvingar dig att köpa premium. Så torka tårarna och gör dina läxor nu.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Visst det kanske är svårare men det finns trots allt många människor med kunskapen som gärna hade velat göra moddar till ett så populärt spel som BF. Så fort ett spel blir stort och populärt blir utvecklarna stora divor som absolut inte vill ha modding. Det är oftast bara de mindre spelen som har modding idag. The elder scrolls är väl undantaget..

Vill du ha moddning så spela ARMA. Modvänligaste produkten i spelhistorien. Tätt följd av STALKER.

Jag har en del grejor jag är irriterad över.. Bl a att de lyssnar så förbannat på de som gnäller och nerfar, begränsar e t c.
Det suger elefantballe.

Men DLC kan ju för fan ingen klaga på. Varje DLC är ju som ett nytt spel till BF3. Kan någon säga mig om ett spel haft bättre banor och tillägg? Jag kan inte komma på något.

Seriöst, tycker du att BF3 banorna håller hög kvalité? De har fan använt samma jävla modeller på sina banor och knappt producerat något ut. De har sattit ut husen direkt och enkelt. Detta hade man själv kunnat göra hur snabbt som helst i den gamla Battlecraft-editorn. Det är så mycket ogenomtänkta saker i BF3s banor så man vill gråta.

Medlem
Skrivet av zlax:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Enligt BFCentral kommer filmen inledningsvis bara att kunna ses av Premium-medlemmar och de som ser ska också få en exklusiv dogtage med texten "I was there". Vi får helt enkelt vänta och se, tills dess spelar vi End Game och hoppas kunna publicera recensionen i helgen.

Allvarligt, BFCentral? Vad är det för site?

Region Skånes hemsida...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppades på 1942 B.C =/

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av korosuu:
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av showerguy:

Förjävligt i min mening...det är mycket som saknas i BF3.

Göra Premium gratis åt alla
Commander
Större kartor
Dedikerade servrar
Modstöd
Göra det mera E-sport vänligt
Patcha och fixa till spelet

Vänta några år med BF4 och släpp BC3 och sluta med Medal of Honor.

Varför ska premium vara gratis?Ska personalen på Dice jobba gratis tycker du? Ska prova det på Ica idag.. "Jag har handlat era produkter i 15 år, nu ska det fan i mig vara gratis. annars bojkottar jag er och går till Willys"

Sluta gråt för fan! Ingen har tvingat dig att köpa det som i dina ögon är en undermålig produkt.

Tror en liknelse vore att du brukade köpa en 300 gram chips påse med dipp inkluderat.

Nu köper du en 200 gram påse dock och måste betala separat för 4 st 25 gram påsar om du vill ha 300 gram.

Dippen får du aldrig igen dock.... vill inte komplicera produkten för mycket.

Tycker dock att betala för dom 4 content DLC som har släppts till BF3 är inte så konstigt, kan köpa alla 4 som ett pack för typ 200 kronor.

Förstår din poäng men håller inte med. Tycker BF3 absolut var ett fullständigt spel utan alla DLC (min åsikt är alltså att BF3 var en riktig 300 grams chipspåse med dipp). Sedan har man fått möjligheten att köpa till massor med mer chips och dipp helt VALFRITT för ett bra pris.

Jo kan hålla med om din åsikt när det gäller BF3 och DLC.

Som någon sa tidigare dock, alla dessa dlc kunde stort sett ha skapats bättre och/eller tidigare med mod-tools.

Fast det är lite orättvist att säga eftersom det är deras spel och dom bestämmer hur dom vill leverera spelet, sedan har jag min röst att lägga genom att antingen köpa spelet eller inte.

Med det sagt... så är det irriterande att se hur många bra spel som gör designval efter hur man kan tjäna mest pengar istället för hur man kan göra spelet och själva upplevelsen bättre för spelarna.

Medlem

Återigen, jag förstår mig inte på folk som klagar på att fyran kommer ut för tidigt. Två år har redan gått sedan släppet, tre lär de ha blivit lagom till fyran.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Lolflakes:

De måste fan tillåta modding denna gången. Vill se piratmoddar, starwarsmoddar och medeltidsmoddar till det som det fanns till BF1942

Moddning nuförtiden är inte lika lätt som förr. I exempelvis 1942 eller Battlefield 2 tog det inte många timmar att rita modeller som passade in i spelet.

Skulle man försöka rita en snygg stormtrooper som skall matcha BF3 eller dylikt så tar det väldigt mycket mer tid.

Det finns fortfarande folk som spelar moddarna till de äldre spelen, om du är intresserad

Visst det kanske är svårare men det finns trots allt många människor med kunskapen som gärna hade velat göra moddar till ett så populärt spel som BF. Så fort ett spel blir stort och populärt blir utvecklarna stora divor som absolut inte vill ha modding. Det är oftast bara de mindre spelen som har modding idag. The elder scrolls är väl undantaget..

Vill du ha moddning så spela ARMA. Modvänligaste produkten i spelhistorien. Tätt följd av STALKER.

Jag har en del grejor jag är irriterad över.. Bl a att de lyssnar så förbannat på de som gnäller och nerfar, begränsar e t c.
Det suger elefantballe.

Men DLC kan ju för fan ingen klaga på. Varje DLC är ju som ett nytt spel till BF3. Kan någon säga mig om ett spel haft bättre banor och tillägg? Jag kan inte komma på något.

Seriöst, tycker du att BF3 banorna håller hög kvalité? De har fan använt samma jävla modeller på sina banor och knappt producerat något ut. De har sattit ut husen direkt och enkelt. Detta hade man själv kunnat göra hur snabbt som helst i den gamla Battlecraft-editorn. Det är så mycket ogenomtänkta saker i BF3s banor så man vill gråta.

Japp, det tycker jag. Med tanke på storleken så är de i princip buggfria och var och en ger en speciell känsla när man spelar. Kan du begära mer?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skriv svar