Premiärfilm från Wasteland 2

Robot
Premiärfilm från Wasteland 2

Utvecklingen av Kickstarter-succén är igång på allvar och nu bjuds vi på en första rörlig glimt.

#wasteland-2


Medlem
Premiärfilm från Wasteland 2

Great Success!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Oh...får härligt nostalgiska vibbar av detta, vill ge mig ut och vända upp och ned på varje pinal för att fylla inventoryt!

Medlem

Argh, ge mig en tidsmaskin, det här kan inte komma fort nog

Medlem

säger som jonas inde's hardy nilsson:

"Yes, alltså!"


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Huga... grymt! Hade jag inte varit så väluppfostrad hade jag nog sagt något om ryckande och baguetter.

CTI
Medlem

Argh dregel gimme now

Skönt att se sina kickstarter dollars göras om till wasteland 2.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Well, that was a waste of time.

Sorry va tvungen.

Hoppas vi får se lite gameplay snart, vart lite besviken eftersom det är samma sak vi länge fått se i screenshots och kamerapanorering la inte till så mycket, helt ok musik man vill ju höra mer, gubbarna spexar kanske lite mycket när dom idlar?

Medlem

Ojoj, nu känner man sig som en liten pojkspoling på 13 igen. Snacka nostalgi ^^

Medlem

I'm making a note here:

Huge Success!

Medlem

Inte kört första spelet men tror absolut på att detta kan bli riktigt bra. Instämmer med Floppydick, hade också gärna sett lite gameplay men de visar förhoppningsvis detta snart. Nästa år kommer bli rena julafton för mig om alla grymma projekt som startat på Kickstarter lyckas. Kommer nog också bli det dyraste året på väldigt länge då jag nästan helt slutat köpa spel numera.

Medlem

Undrar hur många gånger man formaterade disken enbart för att slå ihjäl Scorpitron med en Proton axe...

Medlem

Woo.. den grafiska stilen är klockren. Ser bra ut!


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Så wunderbar!

Allt jag ser är en jätteskorpion och ett gäng halvtalibaner som drabbas av kollektiva krampanfall, eller något. Märkligt nog gör det mig hoppfull, men trailern var kanske inte den bästa.

Medlem

mycket intressant vill ha!

CTI
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Allt jag ser är en jätteskorpion och ett gäng halvtalibaner som drabbas av kollektiva krampanfall, eller något. Märkligt nog gör det mig hoppfull, men trailern var kanske inte den bästa.

Trailer är väl att ta i.
Är ju första rörliga klippet som släppts från spelet, är väl knappt alpha stadiet


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

It´s Alive!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Visades första gången av Brian Fargo på en Unity konferens för en vecka sen. Om någon vill ha mer kött på benen:
http://unity3d.com/unite/#6943980

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Visades första gången av Brian Fargo på en Unity konferens för en vecka sen. Om någon vill ha mer kött på benen:
http://unity3d.com/unite/#6943980

Tack för den länken, får bli att kolla på den sen=)

Medlem

Knass!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

musiken var sjukt bra iaf. atmosfärisk!
hoppas de släpper ett demo eller nåt

Finns det någonstans de som investerade kan se hur långt utvecklingen gått? eller fortgår? typ 55% done etc..


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Trailern var bland de sämsta jag sett, de tog en den Screenshoten dom lagt ut och gjorde den rörlig :s

Men jag längtar efter Wasteland 2!


signatur

Nämen!

Medlem

Kollade konferensen med Brian fargo, en stor tänkare

Medlem

Var ju inget man skriver hem om direkt.
Så man hoppas ju att tre miljoner dollar i kollekten ska ge en del att se fram emot. Detta var riktigt lamt som premiärfilm.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Detta kommer jag skriva hem om ... kära mamma, fyf*n vad härligt med klockren turbaserad gameplay i Falloutstil

Skribent

Någon som har mer info om när första Wasteland skulle släppas till alla oss som slantat upp via Kickstarter?

Väldigt intressant att se för övrigt att de flesta Kickstarter project som har högst förväntningar är de som skulle kunna kallas Old School. Visst blir man glad.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

k3m
Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Detta kommer jag skriva hem om ... kära mamma, fyf*n vad härligt med klockren turbaserad gameplay i Falloutstil

i fallout 1o2 kan man spela i realtid samt turordning -baserad spelstil.

12
Skriv svar