Livstecken från GTA V – till och med tre stycken

Robot
Livstecken från GTA V – till och med tre stycken

Rockstar har släppt tre nya bilder från Grand Theft Auto V och lovar att: "det kommer mer i veckan".

#nyhetstips, #grand-theft-auto-5-2


Inaktiv
Livstecken från GTA V – till och med tre stycken

wants it

Inaktiv

Helvete vad jag är sugen!!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Vill ha!

Medlem

dräggel


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Inaktiv

Fortfarande ingen AA?

Medlem

Man kan ju hoppas på en trailer, men det är nog att hoppas på för mycket, det blir nog nån mer bild och kanske nåt fakta om spelet

Var inget vidare fan av 4:an, men gillade San Andreas (förutom musiken), och den första trailern till femman känns himla härlig!

Medlem

Så jäääävla fett!!! Äntligen mer info Måste haaa nuuuu *skakar*

Medlem

Jag hoppas att de utannonserar ett verktyg där alla sandlådehjältar får konstruera sina egna städer med uppdrag som de sen kan dela med varandra. Realistiskt hoppas jag dock på fler bilder, det där ser bara för sjukt skönt ut!

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Fortfarande ingen AA?

Ska ju funka på 360/Ps3 också...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Känner mig rädd för detta spel.. med tanke på hur kasst GTA IV var till PC så skrämmer det mig en aning, först 6 månader delay, GFWL, dåligt optimerat.. nä...

Medlem

IV var sådär, detta verkar vara mer i min stil. Cykeln var ju klart bästa / roligaste fordonet i något GTA, kul att dom är tillbaka.


signatur
Medlem

Sen jag blev så besviken på GTA IV så lovade jag mig själv att inte förhandsboka ett spel av R* igen, särskilt inte från GTA-serien.

Jag kan lätt säga att jag brutit mot det löftet flertal gånger redan... GTA V får äran att råna mig på mina pengar också. Sen får vi se om det blir några fler löften..

Inaktiv

Jag tror och hoppas att GTA V är ett såpass ambitiöst projekt, att nuvarande konsoler inte ens klarar att driva det. Släpps till nästa generation istället. Jag vill inte spela detta på min 360.

Medlem
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Vaddå stavas med ett d

Går nog använda "vaddå" också:
http://www.spraknamnden.se/fragor/arkiv_sprakrad_04.htm#vada

Medlem

Jag BEHÖVER detta!

Medlem
Medlem

Mer Gta till folket!

Medlem

R* A23 minutes ago
Thanks for the love on today’s screens, all. More screens will be coming later this week.

Det är vad vi kan vänta oss i veckan!

Fan vad snygga bilder! Gillar första bilden mest

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=wd63P7mYXzo

Nej men allvarligt nu, Cykel har jag saknat i de senaste Sandbox spelen!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Ser sjukt bra ut imo. Gief!

Medlem

En trailer är närmaste säkert bekräftad att dyka upp nu i veckan också. Dök upp ett ögonblick på Gamespress innan länken togs bort. Höll ögon och öron öppna


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Men blä. De har lagt tillbaka/har kvar flygplan. Fan vad jag hatar flygplan i GTA:serien. Totalt omöjlig styrning på dem.

Medlem

Cyklar och Flygplan Längtar tills det kommer ut. Hoppas multiplayer blir bra


signatur

Naej, nog med internet för idag.

123
Skriv svar