Medlem
Tera Online

NU har vi fått köra Tera. Ett nytt MMO med ett unikt system, nämlingen combat systemet

Nu till saken, vad tycker / tyckte ni om första intrycket om Tera ?

Medlem

Så himla godis så det finns inte. ^^

Medlem

Väldigt roligt combat system, i alla fall som meele class.
Kommer nog att köpa det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har ej provat, men av vad jag sett har det inte varit lovande :/

Medlem

inte varigt lovande vad har du sätt eller glömde du öppna ögonen. hehe aja skoja bara alla har inte samma smak vilket är tur det.

Moderator | Testpilot

Spelet var verkligen inte så roligt som det verkade. Kanske stridnera blir roligare längre in i spelet men njah.

MMO måste komma försöka komma med något nytt för att det ska vara kul för min del. Må vara andra strider men all annan skit är kvar där fortfarande.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jättekul spel, men väldigt störande att dom tog bort blodet och gjorde det PEGI12. Hade nog inte köpt det om jag vetat om detta.

Medlem

Tera Online Release idag i Europa!

[http://community.tera-europe.com/home/news/article/the-launch...]

Citat:

All our team members and all our dedicated fans have waited for this day and now it has finally arrived!

Today on May the 3rd we launch TERA in Europe!

Our game servers will be up and running on the 3rd of May at 12:00 CEST. If you have not already played during the head start, you might want to take a look at our server list below first.

Server setup and recommend worlds for the launch:

Server 1: Velik – Type: PvE – Language: EN/EU
Server 2: Allemantheia (Recommended) – Type: PvE – Language: EN/EU
Server 3: Essenia – Type: PvP – Language: EN/EU
Server 4: Samael (Recommended) – Type: PvP – Language: EN/EU
Server 5: Kaia – Type: PvE – Language: DE
Server 6: Elion (Recommended) – Type: PvE – Language: DE
Server 7: Arachnea – Type: PvP – Language: DE
Server 8: Lok (Recommended) – Type: PvP – Language: DE
Server 9: Elinu – Type: PvE – Language: FR
Server 10: Callida – Type: PvP – Language: FR

If you start a new character we strongly recommend choosing one of the servers listed as recommended! For example new PvP players on the EN/EU worlds should join the server Samael instead of Essenia. If you decide to join the players on Essenia you might run into a server queue and you’ll have a waiting time before you’ll be able to enter the game!

Together with the launch we also applied a new patch to the game, you can check out the changes in our patch notes section.

If you’re new to the game, you can also go and check out our game guide section on our website to get some further details about some of the great features that TERA has to offer.

In case you encounter any issue, please note that our support is available to help you. In addition to the already existing ticket support, the following services will be available:

Phone support (billing issues only) from 10am to 10pm CEST

Live chat support from 10am to 10pm CEST

Those services will be available from today at 2:00 CEST. Please visit our support portal for more details.


signatur

Niet.

Medlem

Yo, Skaffade spelet idag, tyckte betan var skoj och vill ha nått att döda tid med tills GuildWars 2 kommer ut.

Någon som vet vilken server som svenskar kommer flockas till?

förövrigt så kom spelet på 4 dvd skivor. Och man kan bjuda in polare för en 7dagars trial.


signatur

F.D Wowaddict, Sitter nuförtiden och pingar 300 i TF2 p.g.a Mobilt "bredband" vilket är ett bra sätt att hålla sig ifrån beroendet.

Medlem

Verkar riktigt najst det här spelet. Men som så många gånger förr kan man bli bränd på nya mmorpgs. Därför väntar jag 2-3 månader och ser hur befolkningen kommer vara då på servrarna. Om det inte finns något end-content kommer folk sluta spela. Som med TOR.

Nästa batalj i MMO kriget!

Personligen var jag inte impad av Tera, Däremot ser jag fram emot att fortsätta med min Charr Enginer i GW2.
Jag baserar nog mitt val av titel pga vilket spel jag hade roligast med i Betan. Och mellan dessa två hade (jag) roligare med GW2. Däremot så fortsätter det där perfekta MMO´t att gäcka oss. Kanske om man tar lite från alla och blandar i en mixer.

(Märker av mitt misstag att posta detta i denna tråden, då den var menad för GW2 tråden. Jag hade tabbat fel helt enkelt, Men jag låter mitt misstag stå kvar för att bevisa att jag inte är perfekt och då och då gör riktiga misstag.

Vill påpeka att jag inte ville göra någon arg i denna tråd då den är till för dem som vill diskutera Tera.

Förlåt )


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar