Film – Battlefield 3: Close Quarters

Medlem

Ni måste fixa HD-kvalitet på era filmer. Måste alltid gå in på youtube för att se filmerna i HD, är synd :/

Juste film i övrigt, blir säkert skoj även om man är less BF3 just nu.

Medlem

gäsp, move on dice.

Medlem

Jag stödjer ej DLC.

Medlem
Skrivet av Idono:

Ser bara B ut. Ville jag spela spastisk shooter hade jag spelat CoD.

nej det hade man inte, detta ser bättre ut än tråk cod.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av "Passe":

ska man verkligen såga det innan man har provat?

I detta fallet anser jag det berättigat. Har spelat BF spelen sen det hette "Battlefield 1942", och har spelat igenom alla banor i alla uppföljare ett otal gånger. Och jag kan säga på rak arm, att "Close Quarters" kommer vara en flopp för dom flesta långtids-veteraner i BF genren.

RPG, Grenade spam, tom "Spas-12" som du nämnde... Och TeamWork då: Du tror verkligen det blir mycket sådant när alla springer omkring och ska spränga så mycket som möjligt hela tiden?

Det verkar som långtidveteraner i BF har blivigt griniga gamla gubbar

Allt är inte sämst för att det inte är som BF1942 eller BF2.

Är också veteran och det har ju varit gnäll mellan alla BF spel.
Det var samma mellan BF1942 och BF2 då var det den självklara floppen.
Idag är BF2 kultförklarat precis som BF1942.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Någonstans glömde de att man ska spela på kartorna med. Kolsvarta skuggor och omöjligt mycket damm, har inte haft kul I ett BF spel sen BF2142. För att inte nämna ironsights som inte träffar vad de pekar på......

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Passe:

ska man verkligen såga det innan man har provat?

I detta fallet anser jag det berättigat. Har spelat BF spelen sen det hette "Battlefield 1942", och har spelat igenom alla banor i alla uppföljare ett otal gånger. Och jag kan säga på rak arm, att "Close Quarters" kommer vara en flopp för dom flesta långtids-veteraner i BF genren.

RPG, Grenade spam, tom "Spas-12" som du nämnde... Och TeamWork då: Du tror verkligen det blir mycket sådant när alla springer omkring och ska spränga så mycket som möjligt hela tiden?

Har också spelar Battlefield sedan 1942, men jag sågar inte allt bara för det...

Det är klart att det kommer att bli lite mer "CoD-känsla" över det, och eftersom den serien har varit död länge (enligt mig) så tycker i alla fall jag att det kan bli kul med lite mer intensiva banor, då utan masa explosiva vapen.

Och med färre spelare, tror jag att det ändå kan bli ganska så taktiskt med ljuddämpare osv, men alla får ha sin åsikt.

Medlem
Skrivet av Cedliq:

Kanske taktik, lagarbete och episka fordonsstrider?

Efter första skottet på ett fordon så ser du ju inte den tanken igen tills han har reparerat. De försvinner i ett damm-moln och är omöjliga att träffa ett andra skott på.

Inget är episkt över BF3, tråkiga vapen som tar dö på allt för snabbt. Fordon som är total obalanserade, grafik som inte ens hör hemma i en krigsfilm med all bloom, skuggor och damm istället för faktisk grafik/action.För att inte nämna de otroligt dåligt gjorda CQ kartorna. Episkt försvann när Halo släpptes och alla spel efter inte orkade ha några mera ideér.

Medlem
Skrivet av Grohak:

Efter första skottet på ett fordon så ser du ju inte den tanken igen tills han har reparerat. De försvinner i ett damm-moln och är omöjliga att träffa ett andra skott på.

Inget är episkt över BF3, tråkiga vapen som tar dö på allt för snabbt. Fordon som är total obalanserade, grafik som inte ens hör hemma i en krigsfilm med all bloom, skuggor och damm istället för faktisk grafik/action.För att inte nämna de otroligt dåligt gjorda CQ kartorna. Episkt försvann när Halo släpptes och alla spel efter inte orkade ha några mera ideér.

Jag håller med dig. Jag köpte bf3, spelade ngn månad, sen tröttnade jag. Spelar hellre Bf2 eller Bc2. Min poäng var att Bf3 inte är som Bf var förut, och att kaos i trånga miljöer á la cod inte ska vara temat i en bf-trailer enligt mig.

Inaktiv

Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll-gnäll, gnäll, gnäll och så ännu mera gnäll.

Tråd efter tråd efter tråd.

Medlem
Skrivet av mordsint:

Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll-gnäll, gnäll, gnäll och så ännu mera gnäll.

Tråd efter tråd efter tråd.

Inte för att DICE orkar göra ett bra spel för den skull. Bättre att lägga alla pengar på en COD v BF kampanj och sälja spel så istället.

12
Skriv svar