Diablo 3-betan är öppen för alla i helgen!

Medlem

ååh this is good! ska bara prova karaktärerna lite, kanske utforska lite grann, men ska nog vänta till 15:e då helvettet släpper lös "på riktigt"!

Medlem

Har väntat i över tio år på det här och kan vänta tills det släpps på riktigt.

Medlem

Och det fungerar på Mac. Sweet. Men jag undrar om min gamla iMac klarar av det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Fan vad gött. TACK FZ för att ni skrev om detta!! Nu kan jag äntligen testa dom olika klasserna och se vilken jag ska börja med


signatur
Medlem

hmmm.. förbeställt på battle.net o laddat ner klienten som inte går att installera än. måste jag ladda ner beta-klienten oxo? o vart hittar jag den?

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Och det fungerar på Mac. Sweet. Men jag undrar om min gamla iMac klarar av det.

DU kan ju alltid kolla denna sidan! SÅ får du ett litet hum om din dator klarar av D3 eller inte. Bara till att skriva in diablo 3 i fältet så startar den en scanning av din dators hårdvara och räknar ut om den klarar spelet eller inte.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/


signatur
Medlem
Skrivet av Remus:

I
Har varit inne i menyn och lyssnat på den underbara musiken men det kommer upp error 12 när jag försöker logga in. Hoppas dom fixat det till 21.00 ikväll!!!!!

Det är väll just det dom menar innan kl 21... du har inte rätt att logga in i diablo 3 förrens det släpps fritt?!

Skrivet av WildThing:
Skrivet av Kongo:

15 GB download ... tur att man inte tog sovmorgon idag

Är den verkligen det? När jag tankade betan för 2 månader sedan va den snarare 3-4 gig har jag för mig.

1,5 gig ska det väll va


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ballt, vilken tur att jag har betaklienten tankad och klar!

Skribent

Hmm, jag är delad om jag ska prova eller inte. På ett sätt vill man ju veta att man kommer tycka om spelet, speciellt när man har förbokat collectors edition men samtidigt så försvinner lite av känslan som man kommer få när man väl får hem spelet om man har spelat det innan. Får nog ta en funderare under dagen, har laddat hem och installerat i alla fall.

Cain it be true?!

Medlem

Stäng av telefonen: Check!
Fyllt på med chips och fastfood:Check!
Öl:Check!
Diablo 3 Beta: Check!
Då har man kvällen planerad
Då har man kvällen planerad

Medlem
Skrivet av Raid25:

Stäng av telefonen: Check!
Fyllt på med chips och fastfood:Check!
Öl:Check!
Diablo 3 Beta: Check!
Då har man kvällen planerad
Då har man kvällen planerad

OMG! Måste springa och köpa chips och läsk och dipp snart! Skall springa fort som fan till butiken!

Se någon film innan det är dags kl 21.00 ikväll! Nu är det Fredagsmys och det är det bästa jag vet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Skulle vara skojigt att se statistik från de olika betorna efter helgen. Bortsett från att Tera Online har sin beta längre så är det just helgens spelande som företagen hoppas man kommer ägna sin tid åt just deras spel.

Tera Online
SWTOR
Diablo3

Nu vet jag inte om Ubisoft är en statistik h*ra som EA och Activision är, men jag hoppas de visar hur det gick för dem i helgen.
Det blir nog D3 för min del i helgen.

Medlem

Härligt! Ska bli kul å testa!
Synd bara man börjar jobbar kl 21:30 ikväll... men tur jag kan spela på jobbet efter att det mesta av jobbet är avklarat

Medlem

Att spela, eller inte spela. Det är frågan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Någon på Fz har sovit när den skrev nyheten

" Helvetets invasion är runt knutarna. Den 15 maj är tio års väntan över – Diablo 3 släpps! "

det är hela 12 år sen D2 släpptes och 11 år sen Lod släpptes


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Någon på Fz har sovit när den skrev nyheten

" Helvetets invasion är runt knutarna. Den 15 maj är tio års väntan över – Diablo 3 släpps! "

det är hela 12 år sen D2 släpptes och 11 år sen Lod släpptes

Det var nog inte så många som väntade på en uppföljare precis när D2 släpptes.

Ändrade till "över ett decennium" hur som helst.

Medlem

men va fan, Tera beta, swtor beta, och nu Diablo 3 beta... oxå fick man MoP beta igår... sikken helg


signatur

//Peace out

Medlem

Få se om de blir nå mer besvikna nu

Medlem
Skrivet av Azox:

Få se om de blir nå mer besvikna nu

Mycket, mycket möjligt. Har själv betan och spelade igenom den 2 ggr sen tröttnade jag eftersom spelet inte håller måttet helt enkelt.

Medlem

Jag hade åxå tänkt och vänta men jag slår väl ihjäl några timmar i helgen ändå


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem

Vilken ska man ta då? Free starter edition eller full game client? !!

Medlem

nån som vet om det här fungerar på betaklienten? jag tankade för nån dag sen när "alla" mystiskt fått tillgång till spelet och har fortfarande kvar den. isf hur loggar man in? står att mitt battlenet inte har en d3-licens. kanske låser upp 21 isf?

Medlem

Oh yeah! Blir att testa, kan inte hålla mig till 15 maj!

Vilken tur att detta kom idag, då jag låg och tänkte igår natt om jag skulle aktivera mitt konto på WoW igen... glad i didnt.


signatur

Nämen!

Medlem

En kompis har problem med att öppna clienten den laddar i början och en ruta kommer upp o visar att den uppdaterar men sen händer inget mer... han använder windows xp nån som kan hjälpa oss?

Medlem

c'mon dudes of fz!! har sökt runt på google och överallt men inte hittat nåt som kan hjälpa!! bara 2 timmar kvar tills det börjar

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

c'mon dudes of fz!! har sökt runt på google och överallt men inte hittat nåt som kan hjälpa!! bara 2 timmar kvar tills det börjar

Ett problem som flera har här är iaf en forumtråd som säger vad man ska göra, när man har problem med setup filen:

http://www.diablofans.com/topic/39112-cant-download-beta/

Medlem
Skrivet av Enrice_e:
Skrivet av sgt_lol:

c'mon dudes of fz!! har sökt runt på google och överallt men inte hittat nåt som kan hjälpa!! bara 2 timmar kvar tills det börjar

Ett problem som flera har här är iaf en forumtråd som säger vad man ska göra, när man har problem med setup filen:

http://www.diablofans.com/topic/39112-cant-download-beta/

Tack för hjälpen! Läste igenom lite och det är precis samma problem som han har, ska se om det finns nån lösning där *Brofist

Skrivet av Enrice_e:
Skrivet av sgt_lol:

c'mon dudes of fz!! har sökt runt på google och överallt men inte hittat nåt som kan hjälpa!! bara 2 timmar kvar tills det börjar

Ett problem som flera har här är iaf en forumtråd som säger vad man ska göra, när man har problem med setup filen:

http://www.diablofans.com/topic/39112-cant-download-beta/

Fungerade inte för mig, sjukt surt att inte kunna spela det efter så här lång väntan

Någon annan som har något tips för en spelsugen stackare som använder windows 7 med exakt samma fel?

Skriv svar