"Why Torbjörn why?!"

Flakmonkey
"Why Torbjörn why?!"

#Starbreeze har ju en vana att klämma in lite svenska referenser i sina spel och så har de även gjort i #Syndicate som jag har turen att få rencensera. Där upptäckte jag igår en hälsning till en Torbjörn som jag tror är Torbjörn Åhlen som slutade på Starbreeze 2010 efter 6 år som level designer. Om det nu är riktigt mot honom så tycks de sakna honom iaf

[ia=508184; large]

#blogg

Medlem
"Why Thorbjörn why?!"

Fan, all that bloom! Syns ju till och med på denna bilden. Går det att se något i spelet överhuvudtaget?


signatur

Imperator

Medlem

Bloom, två vapen limit och generiskt level up system med gimmicks så som breaching. bara att kolla preview på GT.com så ser man att spelet inte blir något att ha, bara ytterligare ett FPS i mänden som inte skiljer sig minsta lilla.

Medlem

Hahaha, tyckte om texterna i Darkness x)

Flakmonkey

Var tvungen att ändra lussättning en aning för att få fram meddelandet, så döm inte bloom, etc efter den här bilden. Tagen med en kass mobilkamera också

Medlem
Skrivet av Reize:

Fan, all that bloom! Syns ju till och med på denna bilden. Går det att se något i spelet överhuvudtaget?

haha ser ut som bf3 typ. Jättefin grafik? Säkert, men bloom var ivägen, kunde ej se :/

Medlem

Klassiker!

Medlem
Skrivet av BeeJac:

what the...

Medlem

Haha! Bra där! Skulle gissa på att det är Emil som skrivit det där.
Kan informera om att det älskande paret återförenats på MG från och med första Februari.


signatur

---
Boo!

1
Skriv svar