Första Brink DLC:t ute på onsdag
Agents of Change är gratis i två veckor från och med dess släpp, och kommer med en hop förändringar.
Inga DLC's i världen kommer att kunna rädda Brink. Det är fortfarande uruselt.
+1
Är sä jävla synd dom har allt förutom ett roligt gameplay.
E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case
Jag blir jätteintresserad den dagen då det kostar 49:-
Brink's Agents of Change DLC pack goes live on 3rd August for PC and Xbox 360 users, and 4th August for PlayStation 3, publisher Bethesda has announced.
The add-on offers two new environments, five new player abilities, two new outfits, two new weapon attachments and a handful of new achievements/trophies, listed below:
Science Maven: Win Labs as both factions in Campaign Mode (50G/Bronze)
Towering Achievement: Win Founders' Tower as both factions in Campaign Mode (50G/Bronze)
A Burning Thing: Kill an enemy with a Napalm Grenade (20G/Bronze)
Pyromancer: Kill an enemy with a Pyro Mine (20G/Bronze)
Remote Control: Kill an enemy with a UAV (20G/Bronze)
Mutual Support: Have a Field Regen Unit buff more than three players simultaneously (30G/Silver)
Ark King: Reach Level 24 (60G/Gold)
The add-on will be free to download for the first two weeks. Bethesda hasn't yet detailed what happens thereafter.
In addition to the DLC, there's also a beefy title update incoming for console versions of the Splash Damage-developed shooter. It's already live on Xbox 360 and should hit PS3 later today.
Expect networking improvements, improved AI, rebalanced weapons, bug fixes and a new post-match summary screen for Stopwatch mode.
:
Skönt att jag litade på mina instinkter och inte skaffade Brink, känns som alla har blivit jättebesvikna på spelet, oavsett plattform. Splash Damage utvecklade för några år sen Enemy Territory: Quake Wars, de slängde ut fyra patcher och drog från spelet sen för att utveckla Brink.
Inte en enda ny bana eller ens SDK lade dom ut, så jag tänkte: skiter dom i spelare så pass mycket och dissar sitt eget spel efter ett par månader, då tänker jag fan inte köpa mer skit från dom.
Game long and prosper
Tycker det är synd att BRINK resulterade i vad det gjorde. Jag var supersugen på det enda fram till det att det började närma sig release och recensioner kom. Har fortfarande inte spelat det, men litar på i stort sett en helt enig skara.
Däremot har jag spenderat åtskilliga timmar i vad jag har för mig är deras första alster, Wolfenstein: Enemy Territory(WET, det riktiga!), där de verkligen hade lyckats med allt enligt mig. Men som Javas säger, det känns som de övergav den titeln ganska snabbt med, 6 officiella maps(om jag inte misstar mig). Däremot räckte det mer än väl, just för att de var välslipade banor och de övriga elementen i spelet var i stort sett fulländade.
Skadar inte heller att det byggde på en av mina favorit-motorer, nämligen Quake III Arena(Q3, eller närmre Id Tech av någon siffra). Utöver det, så var det ett gratislir , så man förstår att de kanske jagade grönare gräsmarker.
Det kommer göra skillnad. 1.03 patchen har gjort bra skillnad hittills. De verkliga problemen på PS3 är två till antalet. Man får inte till fulla matcher och ljudet i cutscenes är alldeles för lågt.
Klagar man på något annat så är det för att spelet inte faller en på läppen.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Skönt att jag litade på mina instinkter och inte skaffade Brink, känns som alla har blivit jättebesvikna på spelet, oavsett plattform. Splash Damage utvecklade för några år sen Enemy Territory: Quake Wars, de slängde ut fyra patcher och drog från spelet sen för att utveckla Brink.
Inte en enda ny bana eller ens SDK lade dom ut, så jag tänkte: skiter dom i spelare så pass mycket och dissar sitt eget spel efter ett par månader, då tänker jag fan inte köpa mer skit från dom.
Enemy Territory: Quake Wars överlevde ca ett år och efter det dog så la de inte ner massa tid på det. SDK kom och två promods kom. När de lämnade spelet va det mycket väl spelbart, men det var för sent då spelet redan va dött.
Skönt att jag litade på mina instinkter och inte skaffade Brink, känns som alla har blivit jättebesvikna på spelet, oavsett plattform. Splash Damage utvecklade för några år sen Enemy Territory: Quake Wars, de slängde ut fyra patcher och drog från spelet sen för att utveckla Brink.
Inte en enda ny bana eller ens SDK lade dom ut, så jag tänkte: skiter dom i spelare så pass mycket och dissar sitt eget spel efter ett par månader, då tänker jag fan inte köpa mer skit från dom.
Enemy Territory: Quake Wars överlevde ca ett år och efter det dog så la de inte ner massa tid på det. SDK kom och två promods kom. När de lämnade spelet va det mycket väl spelbart, men det var för sent då spelet redan va dött.
Så det kom en SDK trots allt :S Jag märkte inget för ungefär två och ett halvt år efter release så kom jag tillbaka till spelet och det var inga nya banor alls.
Game long and prosper
Till er som gillar Enemy Territory:
Prova True Combat: Elite:
http://www.truecombatelite.com/
Jag tycker det är sååå synd att detta spelet inte blev vad det borde. Spelade gamla wolfenstein:ET och mycket Quake wars, Älskade det! Dock efter många patcher och mycket confande.
Började följa Brink utvecklingen sedan dag ett när de släppte sin teaser. Längtade och längtade till releasedatum. Ett par veckor innan release sköts upp ett halvår. Tänkte: jaamen det är ju bättre att det släpper ett bra FÄRDIGT spel när de väl rellar. Halvåret gick, det rellades. Var det färdigt? Nej.. SPRang o köpte ett nytt graffa kort dag2 för jag inte pallade vänta på ATI patchar. Visst det flöt på bättre, men det är så mycket småsaker som gör att gameplayet inte blir bra. Har 130+ timmar spelade, och har nu tyvärr tröttnat.
Massor av intervjuer pratar de om att de har tänkt på den hela competativa publiken, men det är ju tyvärr ett skämt. Hade mycket hopp i början, då de patchade flera gånger i veckan. Har svårt och tro att de kan rädda spelet med ett DLC. Gick tillbaka till TF2 som har fått sig ett X antal patchar och upgrades.