Är Rift recensionen på G?

Medlem
Är Rift recensionen på G?

Nyfiken på vad FZ ger detta spel för betyg.

Det är ganska lätt gissat på en 4/5 men hoppas mycket på en recension av två olika människor med skilda erfarenheter av mmorpgs, Liknande den som i classic WoW.

Gamespot/ign säger mig inte mycket om hur äckligt det känns med zoner samt om spelet håller om man gillar "solo pve" aka grindinging (trevliga drops etc)


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cybo:

Nyfiken på vad FZ ger detta spel för betyg.

Det är ganska lätt gissat på en 4/5 men hoppas mycket på en recension av två olika människor med skilda erfarenheter av mmorpgs, Liknande den som i classic WoW.

Gamespot/ign säger mig inte mycket om hur äckligt det känns med zoner samt om spelet håller om man gillar "solo pve" aka grindinging (trevliga drops etc)

Vad jag vet har vi inte fått in kod för detta än.


signatur
Medlem
Skrivet av cybo:

Nyfiken på vad FZ ger detta spel för betyg.

Det är ganska lätt gissat på en 4/5 men hoppas mycket på en recension av två olika människor med skilda erfarenheter av mmorpgs, Liknande den som i classic WoW.

Gamespot/ign säger mig inte mycket om hur äckligt det känns med zoner samt om spelet håller om man gillar "solo pve" aka grindinging (trevliga drops etc)

Ingen vill läsa om rift


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det finns massor av engelska recensioner (pcgamer, gamespy mfl) av Rift, och även några svenska som exempelvis gamereactor etc. Men kan hålla med om att det är märkligt att FZ inte gör en recension av en så pass stor MMOG lansering som Rift. Men samtidigt så är inriktningen på FZ klart fokuserad mot single player games, så det är väl egentligen inte konstigt.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

1
Skriv svar