Wings of Prey uppdaterar bort DRM

Robot
Wings of Prey uppdaterar bort DRM

Gaijin Entertainment firar med halva priset-rea när andra världskrigsflygaren når version 1.0.3.6 som tar bort spelets DRM.

#wings-of-prey, #gaijin-entertainment


Medlem
Wings of Prey uppdaterar bort DRM

trevligt, kanske värt ett nytt test...

btw, finns det vissa som har svag svensk krona?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det finns många med få kronor i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag flyger heller med Ryan Air...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

bojkottade det totalt när det hade sitt vidriga drm. Är det ett bra spel i övrigt?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

bojkottade det totalt när det hade sitt vidriga drm. Är det ett bra spel i övrigt?

http://www.fz.se/artiklar/spel/20100129/wings-of-prey

Verkar dugligt i alla fall. Man kanske ska ge sig på ett köp...

Medlem
Skrivet av raefzm88:

bojkottade det totalt när det hade sitt vidriga drm. Är det ett bra spel i övrigt?

Absolut inte. Det har en kort statisk skitkampanj som klaras av på 2h som består av ett par missions vid varje front (england, italien, ryssland, tyskland)

Det finns ingen dynamik eller återspelsvärde i det och det är helt enkelt ett skitspel som råkar vara snyggt. Kan även tillägga att i stort sett all support försvann när det släpptes.

Medlem

Jag tycker det är ett underhållande spel. Snyggt som fan också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snyggt men dåligt. Kampanjen usel och spelet har kombinerat arkad och kvasisimulering på ett dåligt vis. Anledningen att de rear det är väl att det lär bli sopat av banan av Cliffs of Dover som släpps i dagarna.

Lägg hellre kulorna på Cliffs of Dover.

Medlem
Skrivet av arfsnarf:

Snyggt men dåligt. Kampanjen usel och spelet har kombinerat arkad och kvasisimulering på ett dåligt vis. Anledningen att de rear det är väl att det lär bli sopat av banan av Cliffs of Dover som släpps i dagarna.

Lägg hellre kulorna på Cliffs of Dover.

Jag är inte så säker på det faktiskt - för Cliffs Of Dover är mer hardcore...frågan är om dagens "konsoll generation" reder ut sånt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar