Medlem

Inte så stor skillnad från sverige, men kan hålla med att man blir ju lite chockad när man ser siffrorna framför en sådär

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Inte så stor skillnad från sverige, men kan hålla med att man blir ju lite chockad när man ser siffrorna framför en sådär

~7 liter (nära 10 liter om man räknar med skuggsiffrorna) kontra ~10,5 liter (nära 12 liter med skuggsiffror) är en ganska stor skillnad, om vi utgår från dom faktiskta siffrorna så är det 3,5 liter extra som dricks av ungdomar.

Det är (om vi utgår från att dom dricker varje fredag eller lördag) nära 6cl 100% sprit extra för varje ungdom, vilket är lite mer än 12 cl 40% sprit.

Och två 6or (t.ex tequila eller mintuu) kan vara det som slänger ungdomarna över gränsen för en grisfylla och en livsfarlig fylla.

(Med reservation för att jag kan ha räknat riktigt fel).


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jojo, men att skylla detta på alkoholen är ett ganska löjligt argument

Ganska intressant läsning http://ligator.wordpress.com/2010/09/01/dansk-media-svensk-de...

Medlem

Är väl ändå en jävla skillnad på enskilda valarbetare som tar sig själva på för stort allvar och på statsorganiserat fusk modell Saddam Hussein?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Jag har i princip slutat skriva i detta forumet på grund av att det inte längre går att hålla en normal diskussion här. Vill bara säga att jag blir ytterst ledsen av hur trångsynta människor det finns. Säger inte att alla SD-anhängare är trångsynta så anklaga mig inte för generaliserande, jag förstår en del av charmen med att rösta på SD även om jag själv aldrig skulle få för mig att göra det, men det är spännande hur en hel del folk kan dra slutsatsen att invandrare = kriminell.

Om ni verkligen tycker så, skriv ett PM till mig så kan ni få mitt nummer så ska ni få prata med mig, en invandrare som är har toppbetyg i skolan, icke-kriminell, på väg upp i framgångens trappa och en oerhört god medborgare. Jag skulle aldrig kunna våldta en tjej, jag skulle aldrig vilja råna någon, jag slåss inte om jag inte verkligen måste. Jag reser mig upp och ger min plats på bussen till en gammal dam som behöver den mer än mig.

Jag avskyr generaliserande av folkgrupper därför att jag är tillräckligt intelligent för att förstå hur olika människor är. Det räcker att jag kollar på min egen familj så ser jag hur olika vi alla är och ändå har vi bott under samma tak i väldigt många år.

Jag blir rädd, och ledsen när jag ser hur vissa människor kan jämföra mig med en våldtäktsman och pedofil bara för att vi kanske har samma nationalitet eller religion.

Och ärligt talat, hur många röstar på SD för att dem verkligen vet något om den svenska invandringspolitiken ? Jag kan tänka mig att många röstar på SD på grund av rädsla. Rätta mig om jag har fel, men om jag ska bli rättad vill jag veta exakt vad som är fel med invandringspolitiken och ge gärna statistik och siffror (som inte kommer från NÅGOT politiskt partis valmanifest oavsett höger eller vänster)

Kärlek & Respekt !

Medlem

Den enda statistik du kommer få är från politisktinkorrekt.se.

Detär synd att du har slutat posta här Famest, du är ju en av dom bästa postarna här :heart:


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Famest, du är rädd för SD i onödan.

Läs gärna http://www.fz.se/bloggar/intresset/20100921/rasist/

Medlem

Mer reklam för bloggen? Seriöst...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Mer reklam för bloggen? Seriöst...

Snälla sluta lipa över vartenda post som MikaelH gör.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Snälla sluta lipa över vartenda post som MikaelH gör.

Okej. Alla börjar skriva bloggar och så skriver alla "läs min blogg" i alla kommentarer i alla trådar. BRA IDÉ!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av son of RAMBO:

Snälla sluta lipa över vartenda post som MikaelH gör.

Okej. Alla börjar skriva bloggar och så skriver alla "läs min blogg" i alla kommentarer i alla trådar. BRA IDÉ!

Ja det är din idé så den måste ju vara bra.

Ser bara två trådar han har reklamerat sin blogg i och dom är relaterade till bloggen.

Medlem

Ska det vara så jävla svårt att kopiera bloggtexten och posta som ett inlägg? Varför flytta över en diskussion till ytterligare en plats, d.v.s. din blogg, MikaelH?

Det räcker att ha reklam i din signatur.

Medlem

Helt korrekt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hela valet vart ju ett fiasko och en stor skandal. på flera olika punkter...Sverige en demokrati? jo tjena hejsan svejsan. Bra att flera öppnat ögonen nu efter valet ialla fall.


signatur

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!

Skriv svar