APB går i graven

Robot
APB går i graven

All Points Bulletin går en tidig död till mötes.

#nyhetstips, #apb-all-points-bulletin, #realtime-worlds


Medlem
APB går i graven

Va? Det kom ju ut precis!

Herrejösses vad dåligt det måste ha varit...

Medlem

GG ... eller inte?

Medlem
Medlem

Kul för de stackare som köpte smörjan?

Medlem

Iden var god, men fastnade aldrig för det.. Körde betan och lite efter release.

Kännde mig mest förvirrad när jag sprang runt och gjorde uppdrag för alla NPC, och så var det det här med lag också tyvär.

Medlem

Vilket jävla failspel. Stackars människor som köpte skiten...

Medlem

alla tror att det kan bli det nya wow ...

Medlem

snabbaste mmo nedläggningen jag någonsin hört talas som, skulle vara något irriterad om jag köpt det...

Medlem

Spelet var ju inte bra. Jag blev total förvirrad när jag prova.
De kasta in en i massa skit uppdrag, urk!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Du skojjar? Det här borde ju tafemigfan vara olagligt, "Så, vi sålde så många ex vi kunde, nu stänger vi skiten för att spara på pengar" ...

Medlem

Det var förespått om detta. Testade betan fattade direkt detta kommer bli Kaos: Men så här tidigt var det inte förväntat. Men inte heller förvånat att det skulle hända. R.I.P ABP


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Spelade både den öppna och stängda betan och det var grymt jävla kul och hade förbokat ex men avbokade det senare då jag blev antagen till deras PTW som var öppen nästan hela tiden vilket innebar att jag kunde spela gratis och dessutom testa alla nya patcher. Håller dock med ovanstående talare om matchmaking för den var totalt värdelös. Antingen så mötte man totala noobs och slafsade ner dom som ingenting hade hänt eller så blev man sönderägd så man tog sitt tangentbord och gjorde tangentbordsförstöring i repris..


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Det måste ha varit spelhistoriens snabbaste U-sväng? Har verkligen något annat spel kommit och försvunnit så fort någonsin?

Men sådär extremt förvånad är man ju inte. Jag spelade betan två gånger. Tappade hakan av hur dåligt det var. Frustade ilsket hur utvecklarna INTE lyssnade på vad vi testare kritiserade spelet för. Deras eget fel. Se hur det gick. Lek och lär...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Förlåt, men det var ett idiotspel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Damn, säg den lycka som varar, jag trodde det stod för Anti Pirat Byrån i ett par sekunder tills jag läste under-rubriken.

Medlem

Inte allt för oväntat, idéen var bra och spelet hade potential.
Men det förblev alltid en beta (en dålig och buggig sådan).
Glad att man aldrig köpte det

Medlem

Håller med föregående talare, idéen var bra och hade stora potential.
Men dom lyssnade inte på spelarna, var för laggigt med mera.

Om 5-6 år kanske dom kan börja fundera på att göra ett nytt försök.
Då finns nog teknik och kompetens som orkar med ett projekt som detta.


signatur
Medlem

Haha, underbart.


signatur
Medlem

surprise?! sa detta redan på release dagen:P

Medlem

Säger som många andra, grym idé, synd att dom inte kunde genomföra det på ett bra sätt och att dom inte lyssnade mer på communityn... Jag ledsnade/tog paus p.g.a. alla jävla n00bfanatiker som hoppar runt och flamar en såfort dom dödat en med sin OCA "undertaker" som var/är totalt jävla OP och enbart tragisk...

myglade till mig en gratismånad genom att sälja 10k apbdollar för 50 rtw points och det systemet är nog en kraftigt bidragande orsak till att allt gick i stöpet. Men nu blir det avinstallation = mer plats på disken.


signatur

Chooch it

Medlem

synd att det inte gällde antipiratbyrån... dom hade gärna fått gå i graven

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Damn, säg den lycka som varar, jag trodde det stod för Anti Pirat Byrån i ett par sekunder tills jag läste under-rubriken.

Samma här

Medlem

inte förvånad. Har hållt mig borta från spelet och inte ens spelat det då gameplay och trailers har tydligt visat vilket jävla ruttet skitspel detta är.

Måste vara kul för dom få som köpt det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Spelade open och closed beta och tyckte det var kul det fanns saker som kunde förbättras men kul var det, jag tror det skulle ha lyckats bättre om det bara var en FPS men med alla modifierings verktyg.

Medlem

Hellgate: London lyckades ju hålla igång i 1 år och 2 månader iaf, så detta är weak

Medlem

Så när försäljningen börjar avta så dödar man spelet. EA fick ju in sina pengar.

Inaktiv

Jag är en av dom som köpte spelet haha.. 400 kr down the drain men det blev riktigt tråkigt efter att man spelat i en vecka och upptäckt allt man kunde upptäcka. Dom satsade för mycket på character customization och ingenting mer. PvP:n var väl det jag störde mig på mest. Det fanns liksom ingen level restriction. Du kunde starta ett uppdrag som rank 0 och möta en person i motsatta laget som var rank 200 med Rocket Launcher(det bästa vapnet) två sekunder senare. Detta är/var det ultimata gankingspelet.

Medlem

Stackars de som köpte det :/

Medlem

Körde betan tills ja fick ett uppdrag där ja mötte en kille som tog mig på 2 skott.

12
Skriv svar