Se trailern från Hitman-filmen

Robot
Medlem
Se trailern från Hitman-filmen

Snarare Hitman Junior. Skådisen är helt fel. Hade hellre sett typ Jason Statham i huvudrollen

Medlem

"...världens enda populära lönnmördare."

Är inte Leon ganska populär?
Blir coolt att se en hitman-film dock, flipp eller flopp så ska den ses

Medlem

har sett trailern ett par gånger nu och jag måste säga att jag gillar vad jag ser

Medlem

Uuuh. Såg väldigt väldigt trevligt ut. Tycker det är bra att dom bytte Vin Diesel mot Timothy Olyphant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

raawrr dendär filmen ser jag fram emot! go 47!

Medlem

Fattar inte hur de överhuvud taget kunde tänkta på Vin Diesel i rollen!?! Snacka om att det var ett namn snarare än passande för rollen... MYCKET bättre val med Olyphant. Jason Statham skulle vara cool men är för aggro...


signatur

- r4z0r -

Medlem

Nja, inget jag kommer att se iaf..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nja, Olyphant ser lite väl ung och mjukis ut tycker jag. Kolla in denna fake-trailern istället med klipp från Transporter och dylikt. Mycket mer lockande

http://www.youtube.com/watch?v=8Zm980jiLKI

Medlem

Vad skall man säga, tycker den hade väldigt bra atmosvär men skådisen känns inte äkta hitman aja kan ju inte vara precis lik han i spelet.

Inaktiv

Håller med, skådisen känns inte helt rätt. Men vi får se hur det artar sig.

Medlem

Jag tycker att det ser lovande ut, men sen kanske man ska komma ihåg att det inte har kommit många bra filmer som är baserade på spel. Jag tycker inte att man bör göra film av spel, då det nästan är omöjligt att skapa den där känslan man får i spelen. Nää, jag gissar att detta kommer bli en flopp precis som alla andra filmer baserade på spel.

Kommer även bli lite sått sur ifall den kommande splinter cell filmen floppar... Filmer har en tendens till att förstöra spelglädjen

Inaktiv

Nog för att jag brukar gravt ogilla filmtrailers men skitsnacket om att han skulle rädda mänskligheten med gudomlig hjälp och allt sånt som inte har ett dugg med spelen att göra drog ner ännu mer. Att Timothy "Babyface" Olyphant inte passar alls som Agent 47 hjälpte ju inte heller intrycket.
David Bateson vore den ende rätte i rollen. Det är han som gör rösten i spelen, och 47:s utseende är till viss del modellerat efter Batesons.

Medlem

Filmen vekrar ju helt okey, men killen ser ju inte tillräckligt hård/iskall ut.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gagoff:

"...världens enda populära lönnmördare."

Är inte Leon ganska populär?
Blir coolt att se en hitman-film dock, flipp eller flopp så ska den ses

Kejjrå, korrigerat


signatur
Jh
Medlem

Trailern är ju inte helt skit.. men filmer baserade på spel brukar inte lyckas så värst bra (rent film mässigt)...


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

Kan inte låta bli att tänka: Om man spelat så där hade det varit tidningsfoton, publicerat namn och score noll direkt


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

rav
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Snarare Hitman Junior. Skådisen är helt fel. Hade hellre sett typ Jason Statham i huvudrollen

Håller med fullständigt.

En rakad Stellan Skarsgård.. yeah! 8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Kan bara instämma.
Skådisen ser mest ut som någon missnöjd grinig amerikansk tonåring som pangar runt med emo-rynka i pannan.
Inte som en genetiskt framtagen elitlönnmördare med ett neutralt känsloregister/ansiktsuttryck och generiskt utseende gjort för att passa in bland alla folkgrupper utan väcka uppmärksamhet.
Sen att det verkar som om de försöker blanda in någon utvald-hjälte-yada-yada kliché går i alla fall enligt mig tvärt emot den moraliska ambivalens som fanns i spelen.
Risken är väl att det mesta som gjorde Hitman till ett förhållandevis intelligent spel helt försvinner i filmen för att göra en lättsmält standardpangare.

oan
Medlem
Medlem

Kan väl vara bättre med denna än Vin Disel men ändå.. kunde de inte ta någon som är byxmyndig i alla fall... eller ser byxmyndig ut..
Oh well, flopp luktar det lång väg..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av jojon:

Vad skall man säga, tycker den hade väldigt bra atmosvär men skådisen känns inte äkta hitman aja kan ju inte vara precis lik han i spelet.

Klart det går att vara lik. När jag hörde att Hitman skulle bli film så ville jag att Billy Zane skulle spela 47 och i andra hand Jason Statham, finns många som kunde ha passat bättre än Timothy Olyphant som enligt mig bara ser larvig ut.

Skrivet av KazikluBey:

Nog för att jag brukar gravt ogilla filmtrailers men skitsnacket om att han skulle rädda mänskligheten med gudomlig hjälp och allt sånt som inte har ett dugg med spelen att göra drog ner ännu mer. Att Timothy "Babyface" Olyphant inte passar alls som Agent 47 hjälpte ju inte heller intrycket.
David Bateson vore den ende rätte i rollen. Det är han som gör rösten i spelen, och 47:s utseende är till viss del modellerat efter Batesons.

Skrivet av SgtKelly:

Kan inte låta bli att tänka: Om man spelat så där hade det varit tidningsfoton, publicerat namn och score noll direkt

Håller med till 100%. Helt fel skådis, David Bateson är Agent 47, absolut inte denne lille pojkvasker! Lite känsla hade väl trailern, men som sagt, den där texten om hur fantastiskt snäll 47 är var ju bara helt fel och vi fick inte se en enda pianotråd! Bara pang pang och explosioner. Ääääh

Medlem

Säg vad man vill om Olyphant, men han var ganska bra i Die Hard 4... Det kan fungera, kanske.

Medlem

det ser väldigt B ut, kommer floppa..brukar ha bra känn för sådant...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det med Devine kan ha med att han är kyrklig, och det är han jue i spelen.

Medlem

tycker den verkar asbra, och skådisen tycker jag inte alls man ska klaga på, tyckte först också han såg lite sådär ut men, tror de kommer funka ^^

Hitman more like Hitboy, amirite?

Trailern behövde mer piano tråd och med gudomlig hjälp så tror jag de menar the agency och his majesty. Desutom har han redan räddat världen ett antal gånger: snott kärnvapen från skurkar och räddat amerikas president.

FML
Medlem

Men Timothy Olyphant är ju ändå 40 år nästa år, så man vet aldrig. Bara att vänta och se.

12
Skriv svar