Nya SilentHeroes blir World in Conflict-mod

Robot
Inaktiv
Nya SilentHeroes blir World in Conflict-mod

Coolt! Jag älskade den modden, synd bara att BF1942 motorn hade sina begränsingar. Jag tror starkt på denna mod!

Medlem
Medlem

Det är jävligt uppfattat!

Edit; Värt att notera är att bilderna i nyheten är tagna på Medium settings.

Medlem
Inaktiv

Många snabba glada svar här, bra Värsta sköna grejen det var att ligga och tryna i en skogsdunge med ett pansarskott när det kom en fullastad Norsk transporthelikopter, o använda signalrök.. All denna nostalgi

Medlem

Stridsvagn S to the test? ^^


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Nja, jag hade föredragit att de hade gått över till Operation Flashpoint 2 motorn istället och fortsatt vara en first-person shooter. Fast jag ser fram emot att se hur övergången till RTS blir. SH till BF42 var mycket roligt och välgjor.t.

Medlem

Nice! SilentHeroes till BF1942 var ju riktigt bra! WiC är ju också grymt. Att sedan mosa norbaggar är ju ännu bättre


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

F*n vad härligt! Jag som ska rycka in om en vecka också, slipper ju sitta och vänta. Kanske är någorlunda färdig tills dess jag muckar, hmm?


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem
Medlem

Det var det värsta! Detta kommer smiska stjärt

Medlem
Skrivet av lasershock:

Nja, jag hade föredragit att de hade gått över till Operation Flashpoint 2 motorn istället och fortsatt vara en first-person shooter. Fast jag ser fram emot att se hur övergången till RTS blir. SH till BF42 var mycket roligt och välgjor.t.

Tänkte just säga att det känns som ett lite märkligt byte från ett fps till ett strategispel, well well. Jag gillade det aldrig så värst ändå.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

SH gick ju annars tidigare ut med att man skulle byta från BF42 till QuakeWarsmotorn; dvs den modifierade Doom3-motorn.

Vet ngn varför man lade ner detta? Efter att ha spelat QW? Var QW-motorn för begränsad?

Har inte kollat SH-forumet på ett tag så jag är lite out of the loop...

Inaktiv

Tufft.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Dulee:

SH gick ju annars tidigare ut med att man skulle byta från BF42 till QuakeWarsmotorn; dvs den modifierade Doom3-motorn.

Vet ngn varför man lade ner detta? Efter att ha spelat QW? Var QW-motorn för begränsad?

Har inte kollat SH-forumet på ett tag så jag är lite out of the loop...

Gjorde dom ju inte...

Ett sidoprojekt, AvsB, tillkännagavs för ETQW, men planerna för SH har sedan BF2 versionen skrotades varit "hemliga".

Medlem

Låter ju lovande.

Hoppas bara det blir mer än bara WiC i nytt skin.

Medlem
Medlem

Tungt, men personligen så hade jag föredragit en fps-variant. Men jaja, då kanske man pallar prova på WiC också då.

Medlem

Oh! Ska de ha med Archern då? http://www.liveleak.com/view?i=1a2_1200079197

Ser absolut också fram emot denna moden. Käka lusekofta!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Synd att de väljer att byta till RTS :(.
Men det kommer nog bli bra ändå tillslut.

Medlem

FY VAD COOLT!

Medlem

SH: Viking Assault? Låter som man slåss med svärd och yxor


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kommer inte bli samma sak som till BF1942. Men bra kommer det nog bli. Men att gå från FPS till RTS är straffbart (inget illa menat men FPS är roligare).

Medlem

De där bilderna var ju bara modifierade infaterister på Ruin, men hoppas det kommer nya banor också...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

De där bilderna var ju bara modifierade infaterister på Ruin, men hoppas det kommer nya banor också...

Tro mig, det kommer. ;D

Skrivet av Zarkow:

As a side-note, one of our newer teammembers of the SH:VA Team, Krakel, has taken some beautiful highquality screenshots from the development of a map for the mod. They can be found in the VIP-section of the forum.

Medlem

Verkar ball, men en sak undrar jag. På bilderna har de ju lagt till deras "logga". Man ser då en Svensk/Norsk emblem - sen en USA emblem.

Är det Sve/Nor mot USA eller?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Verkar ball, men en sak undrar jag. På bilderna har de ju lagt till deras "logga". Man ser då en Svensk/Norsk emblem - sen en USA emblem.

Är det Sve/Nor mot USA eller?

dumm dumm dummmm

Medlem

Så fick jag en anledning att införskaffa WiC

Jag har stort förtroende i att DS kommer att göra något riktigt bra av detta!

12
Skriv svar