Trine = Wowza!

Medlem
Trine = Wowza!

Ojojoj, jag testade nyss demot till spelet Trine och jag säger bara: Köp eller testa det direkt! En briljant blandning på pussel och action, påminner starkt om gamla Lost Vikings om ni minns det, upplägget är detsamma där man skall få sina tre hjältar igenom nivåerna, alla med olika förmågor. Trine skiljer sig från Blizzards gamla lir genom att vara vansinnigt vackert, drivet av fysik och "förenklat" i form av att det finns checkpoints där döda hjältar kan återuppstå, tillräckligt klurigt för att ta en stund men inte så att du sliter hår eller slår i väggar av frustration, som ett pusselspel bör vara!

Spelet finns till PC och PS3 just nu och vad jag förstod av en trailer så skall det även finnas coop, fast kanske bara till konsol? Jag skall försöka få tag i PS3-versionen när jag kan, blir kanske lite klurigare med vissa saker utan mus, då vissa saker kräver en viss snabb precision, men det är väl inget som skall vara omöjligt utan! Nog från mig, ge er ut och testa omedelbums!

Demo: http://www.fz.se/filer/?id=8995

#blogg


signatur
Medlem
Trine = Wowza!

Ah, kommer ihåg att jag såg trailern för det här spelet här på fz för en tid sedan och tyckte det såg sjukt nice ut.
Helt missat att det kommit ut, tack för tipset det här måste testas!

Medlem

Finns det verkligen till ps3 nu? Jag har letat och letat men inte funnit...

1
Skriv svar