Stridsvagnsstrid i Hell's Highway filmad

Robot
Inaktiv
Stridsvagnsstrid i Hell's Highway filmad

Vore mycket schysstare om man faktiskt satt i cockpiten och inte körde tanke i Third person view :/

Medlem

Och där rök allt förtroende för detta spelet, hur fasiken kan 3 gubbar (0.31 in i filmen) bara springa rakt in i en stridsvagn och bli mosade???
Antagligen så var de självmordsbenägna eller så vetefan...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tänkte samma sak här, har sett bra ut fram tills nu. Den hör videon får det att likna nått orealistiskt panzer elite >-<

Medlem

Kan inget annat än hålla med, det där såg bara... löjligt ut. :/


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Åh, hoppas att slow mo går att stänga av. Fruktansvärt... =/

Medlem

spelet ser knappast realistiskt ut.. notera också att i början av filmen ser man killen dra bazookan genom väggen..och vart är alla avslitna ben från tyskarna som får stridsvagns raketer emot sig?
Likadant med gammla BoA när det gäller realism..den där veteranen som "hjälper till med realism" verkar inte veta speciellt mycket om själva laddningarna på vapnen..


signatur

<3

Medlem

blaaha blaha.. mjää


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Enligt ToTheGame.com så har releasen flyttats till 12 september. Och Webhallen säger 11 september..

Medlem

Lagon dum AI som springer in framför tanken.
Spelet verkar bara sämre och sämre för varje film de släpper.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av jovviz:

och vart är alla avslitna ben från tyskarna som får stridsvagns raketer emot sig?

00:41, där ser du en tysk soldat som sprängs i bitar. Dock inte av en raket.

Jag håller med er. Den här videon fick spelet att framstå som riktigt dåligt. Bortsett från det som ni påpekat så tycker jag också att läppsynkningen sög och munrörelserna var minimala under den där cutscenen.

Medlem

hela tank grejjen ser skit fånig ut... ungefär som något de lagt till bara för att alla andra spel har fordon i sig...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Nu har jag inte följt utvecklingen av det här spelet (och det är nog bra det), vad jag förstår så verkade (notera: "verkade") de ha strävat efter realism? Åtminstone tidigare i spelserien? Nå, hur som helst, i så fall kan jag absolut i den bemärkelsen instämma i hur förlöjligat det verkar. Men, mmhm, men.. å andra sidan, personligen, så tänker jag förbise det totalt.. Jag tror detta spel kommer underhålla mig rikligt - filmen för tankarna åt BF1942 fast med rejält upphottad grafik.. that alone är nog anledning för mig att sätta tänderna i det här. Mums!

Medlem

Såg riktigt uselt ut. Men det är klart, det blir väl det om man ska köra Sherman, för den var bara bra för att det fanns många av den, så då måste man göra det orealistiskt istället.

Medlem
Skrivet av Eldarion:

Nu har jag inte följt utvecklingen av det här spelet (och det är nog bra det), vad jag förstår så verkade (notera: "verkade") de ha strävat efter realism? Åtminstone tidigare i spelserien? Nå, hur som helst, i så fall kan jag absolut i den bemärkelsen instämma i hur förlöjligat det verkar. Men, mmhm, men.. å andra sidan, personligen, så tänker jag förbise det totalt.. Jag tror detta spel kommer underhålla mig rikligt - filmen för tankarna åt BF1942 fast med rejält upphottad grafik.. that alone är nog anledning för mig att sätta tänderna i det här. Mums!

Ja, de tidigare spelen var betydligt mer realistiska. Ingen 3rd person peek eller så, fast det fanns visserligen ett pausat översiktsläge.
Kroppar kunde skjutas i bitar i de tidigare spelen vilket gav dem en 18+ stämpel. Det här är nog 16+ vilket gör det lite mer "mainstream".

Medlem

Såg inte kul ut för fem öre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så kommer man säkerligen med en Sherman vinna över minst 5st Tiger 1or. Det ser ju troligt ut att det kommer inträffa i och med denna komiska film.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Åh, hoppas att slow mo går att stänga av. Fruktansvärt... =/


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

NICE!!! att man har sett det bästa som spelet har att erbjuda så slipper man spela det själv.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

hahaha, detta blir bara sämre och sämre som rätt många påpekat...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jaha, ännu fler arkadspel med WW2-tema. Folk klagar på att det är uttjatat med WW2, men det är fanimej bara Red Orchestra och moddar till vissa spel på temat som håller måttet vad gäller stämning och realism. Resten är ju bara hopp och lek och scriptat bajs för jänkarungar som inte tål att förlora.

Medlem

tacka vet jag ww2ol... inte snyggare, men där slipper man i alla fall hitpoints. det finns inte en chans att göra bra gameplay med stridsvagnar som styrs av en person på en liten yta.

Medlem

Jag vill fortfarande spela som tysk (i SP också).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ofta man springer rakt in i en pansarvagn liksom

Medlem

Det kan inte varit MP de spelat då?


signatur
Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Kroppar kunde skjutas i bitar i de tidigare spelen vilket gav dem en 18+ stämpel. Det här är nog 16+ vilket gör det lite mer "mainstream".

Du kanske missade början av filmen där det klart och tydligt står 18+ och dessutom som jag tidigare påpekade så kan man spränga folk i bitar. Kolla 41 sekunder in i filmen.

Medlem

Många sidor har ändrat releasedatum för detta spel. Augusti verkar inte gälla längre.

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Hockey Stick:

Kroppar kunde skjutas i bitar i de tidigare spelen vilket gav dem en 18+ stämpel. Det här är nog 16+ vilket gör det lite mer "mainstream".

Du kanske missade början av filmen där det klart och tydligt står 18+ och dessutom som jag tidigare påpekade så kan man spränga folk i bitar. Kolla 41 sekunder in i filmen.

Ja titta

Antar att granater och bazookas från tidigare filmer inte har samma effekt.

Inaktiv
Skrivet av Forcie:

Jaha, ännu fler arkadspel med WW2-tema. Folk klagar på att det är uttjatat med WW2, men det är fanimej bara Red Orchestra och moddar till vissa spel på temat som håller måttet vad gäller stämning och realism. Resten är ju bara hopp och lek och scriptat bajs för jänkarungar som inte tål att förlora.

PRECIS vad jag tänkte! Ska det vara krigsspel, så ska det vara realistiskt så att man känner krutdoften nästan. Trött på arkadkrig.

Kan man fortfarande köra red orchestra online, BTW?
Kör PR dock, som är riktigt skoj om det är med folk som vet hur man spelar

Inaktiv

Varför ser man flera pjäser som ser ut att vara 88:or riktade uppåt om man har fientliga stridsvagnar i faggorna?

12
Skriv svar