Empire: Totalt sjökrig

Inaktiv
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Lusen:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Proppen:

Jag har inget emot dem alls förutom när de beter sig som uppblåsta idioter.

Jag tycker uppblåsta idioter oavsett härkomst är ganska dryga

8)

Jo men skåningar gör det med finess och är mö charmigare än stockholmare

Hahahahaha, nej, det gör dom absolut inte :D:P

Nu börjar någon låta som en fanboy...

Nej absolut inte! OM jag var en Fanboy så skulle jag inte lägga dit ett ":D", plus att jag bara försöker säga att jag verkligen inte förstår om det är Skånes eller Stockholms fel, varför ska bråka om olika delar om Sverige? Vi är ETT land, vi pratar samma språk, bara olika dialekter, varför pratar vi överhuvudtaget om det här när den här tråden handlar om en SPELTRAILER!

Ps. Hehe, det är lite konstigt att du säger att JAG är en fanboy när jag inte pratar skit om någon, jag försöker bara säga att det inte är Stockholmarnas fel, och inte heller Skåningarnas, så enligt mig vet du inte vad en fanboy är, en fanboy är när man säger " Det är SÄMST!!! Det är BÄST!!!!
Jag försöker lösa konflikten medans du går in och påstår
" Nu börjar någon låta som en fanboy.."
Jisses.. låter bara dumt.
ps.2 Förlåt att jag tappade tålamodet, men blir bara lite irreterad, god natt

Medlem

Får gå emot strömmen här och säga, F*n vad härligt det ska bli att piska övriga länder med Tsarryssland

Jag är ledsen, men mina öststatsgener tvingar mig till detta.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

OffTopic: Och folk undrar varför det finns krig i världen


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Jag kan ge 2 snabba exempel varför sthlmare anses vara uppblåsta (+lite andra namn) mot svenska turister i sthlm.
1. Turisterna ställer sig som en kork mitt framför dörrarna på tåg som kommer in till stationen, konstigt att de blir undanknuffade.
2. Turisterna står till vänster i rulltrappan och håller tillbaka folk som vill förbi, det är helt enkelt inget mer än vanliga inofficiella reglersom vissa helt enkelt vägrar inrätta sig efter.

Sen har vi skillnaderna i tempo, sthlmare stressar mer och går runt i ett högre tempo, det är liksom så det är här.
Varför vet jag inte riktigt men det finns helt klart ett avundsjukt sneglande mot riktiga storstäder såsom new york och london bland sthlmarna.
Jag kan iaf inte slöa när jag ska ngnstans, transporten ska gå så snabbt och effketivt som möjligt även om jag inte har bråttom...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Skrivet av simulacra:

Jag kan ge 2 snabba exempel varför sthlmare anses vara uppblåsta (+lite andra namn) mot svenska turister i sthlm.
1. Turisterna ställer sig som en kork mitt framför dörrarna på tåg som kommer in till stationen, konstigt att de blir undanknuffade.
2. Turisterna står till vänster i rulltrappan och håller tillbaka folk som vill förbi, det är helt enkelt inget mer än vanliga inofficiella reglersom vissa helt enkelt vägrar inrätta sig efter.

Sen har vi skillnaderna i tempo, sthlmare stressar mer och går runt i ett högre tempo, det är liksom så det är här.
Varför vet jag inte riktigt men det finns helt klart ett avundsjukt sneglande mot riktiga storstäder såsom new york och london bland sthlmarna.
Jag kan iaf inte slöa när jag ska ngnstans, transporten ska gå så snabbt och effketivt som möjligt även om jag inte har bråttom...

Usch nu ogillar jag sthlmare ännu mer. Ni måste tagga ner.


signatur
Skriv svar