Blizzard firar tioåriga Diablo

Inaktiv

Grattis till världens efter fem minuter tråkigaste (men inte sämsta) spel någonsin.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Grattis till världens efter fem minuter tråkigaste (men inte sämsta) spel någonsin.

Hädare!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Pettor:

Då får du gärna gå till affären för att införskaffa Dungeon Siege och Morrowind.

Diablo, bäst musik ... hahaha jojo visst, kul .

Men de var kul spel.

Har testat dungenon siege och det kommer inte i närheten av diablos stämmning även om det var bra.

Diablo har fortfarande bäst spelmusik i och med att den passar så fruktansvärt bra till spelet.

2an är inte samma spel i ny förpackning. Tycker de förstörde en hel del när de tog bort böcker för att lära sig nya magier.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Grattis till världens efter fem minuter tråkigaste (men inte sämsta) spel någonsin.

*plockar upp hagelbössan*

Skrivet av Laxen:

detta spel har ful grafik, arrgh... mina ögon :\
Gillar inte stategi heller för den delen.

tacka vet jag Crysis och "Toy shop ATI demo"

*laddar*

Skrivet av PriMo:

worst game ever!

*skjuter*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ja, det ska vi fira med en tyst minut.

Medlem

Haha helt otroligt. Jag och en polare har som årlig tradition å lira Diablo1 en kväll med mål å sänka Dibbe på normal samma dag. Vi körde klart i förrgår så det är ganska färskt för iår.

Förutom den första karaktären som jag maxade allt på å lirade sönder så har jag 9st väldigt lika chars, en för varje år. Det borde säga en del om hur sanslöst suveränt Diablo1 var ur alla tänkbara synvinklar. En enkel å solid idé med klockren genomarbetning.

10år och man spelar det fortfarande, helt otroligt. Grattis Diablo (& naturligtvis Blizzard!)!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

:9 grattis dia,,

12
Skriv svar