Död tristess och allmän förtvivlan

Medlem
Död tristess och allmän förtvivlan

Nu är det bara dagar kvar till expansionen.. och sedan ungefär ett par veckor tillbaka så har min realm och troligen alla andras med för den delen gått in i nån slags stasis dvala... ingen gör nånting.. visst det e massor me folk online.. men dom verkar göra precis samma sak allihopa.. stå som zombies i valfri stad och dregla efter 13e nov... gud förbjude att nån kommer med iden att göra en heroic.. en premade bg.. eller hemska tanke ETT RAID!!!..
varför sitter vi bara här som råttor på ett sjunkande skepp? varför fattar vi inte att inget eg har förändrats.. jo troligen för att varenda expansion blizzard lagt ut hittils (1) har inneburit att precis rasket man kämpat o slitit för blir värdelöst över en natt.. varför raida till sig en wrist från SWP när första bästa gröndrop kommer vara bättre... och varför raida alls.. även om drops inte lockar.. så har ju allt dummats ner till schimpans nivå.. ok dps ökade markant med sista patchen.. det e väl som det är med det och det kan vi väl acceptera.. men va dom tvungna att göra samtliga raid mobs lättare än vilken heroic som helst.. vi dödade illidan dagen efter patch.. inga shears.. hmm.. inga beams..hmmm.. död innan han ens gått in i demonform en endaste gång..HMmmm.. hur skojigt och stolt tror ni det är att ha dubbla glaives som man slet till sig innan patch.. nu när pugs går dit o zergar till sig dom.. jag slutade spela min rogue.. den e parkerad.. nu roar jag mig så gott jag kan med att tramsa runt heroics i mån av deras inträffande med min shaman.

depprimerande.. varför ska det alltid serveras på silverfat till pöbeln som fan knappt stavar sin egen klass rätt.. warlocks vars högsta dmg spell used under ett helt raid är soul drain.. hunters som på lvl 70 inte fattat att man kan slå på och av pet abilitys.. tanksen som dyker upp med en tvåhandare o ingen sköld.. varför ska dessa idioter serveras samma meny som oss som faktiskt spenderat massor med tid och energi att lära oss vad vi gör.. satsat mängder med guld och resurser att testa oss fram till optimala builds o enchants o gems... vi som skrev guides och gjorde dom förbannade howto videosarna på youtube ni aldrig hade klarat er utan.. hade det inte varit nog med att ni fick den biten och all taktik serverat... känner ni inte er som fuskare? ofrivilliga visserligen men iaf.. era kills e ju inte värda kattskit.

nej vi ses efter expansionen.. kanske får vi ett par månader riktig gametime innan det ska dummas ner så idioterna också får leka.

#blogg


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Död tristess och allmän förtvivlan

Welcome to the World...

...of Warcraft


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Varje patch är alltså ett utmärkt tillfälle att bryta beroendet?

1
Skriv svar