Dead Rising 2 visas upp på Tokyo Game Show?

Robot
Dead Rising 2 visas upp på Tokyo Game Show?
Medlem
Dead Rising 2 visas upp på Tokyo Game Show?

Åhfan, härligt och se att Capcom vidgar sina vyer, när det gäller Dead Rising, utöver krysslådan.


signatur
Inaktiv

Hoppas, COOP också så är det så jävla GULD!


signatur

/_\_/_\
/_\

Flakmonkey
Skrivet av Gullefjun:

Åhfan, härligt och se att Capcom vidgar sina vyer, när det gäller Dead Rising, utöver krysslådan.

Mjo, Capcom tycks ju vara det företag som satsar hårdast på multiplattform, av de som tidigare gärna koncentrerat sig på en dvs.

Inaktiv

Dead Rising är ett riktigt höjdarspel för mig som gillar zombiefilmer. Blir givet köp av DR2 också.

Medlem

YAY! Gnuggar händerna i förtjust väntan!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

så länge mitt dead rising fungerade njöt jag av det, tyvärr repade en av ungarna sönder skivan

ser fram emot 2an hoppas också det blir nån form av coop


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas verkligen! Dead Rising var ju helt klockrent.

Medlem

Dead rising är nog mitt favvo spel på xboxen, körde igenom Infinite mode och skulle satsa på 7 dagars achievementet men råkade ramla av ett tak när jag hade ett liv på dag 6, vart så jävla sur iom att xboxen hade stått på i 12 timmar och jag inte sovit.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Kan inte direkt säga att jag tror på det här ryktet. Inte ännu i alla fall. Men jag hoppas att jag har fel, för Dead Rising 2 är verkligen ett spel som jag vill se. Föregångaren var vansinnigt roligt

Inaktiv

nice.
har inte testat DR än men är jävligt sugen på att köpa en 360 pga det.

Även om DR2 skulle släppas till PC så blir det eventuellt en 360 ändå

Inaktiv

Dead Rising var jävligt halvdant, hoppas att tvåan blir bättre.

Medlem

Hoppas på lite smidigare kontroll system i 2:an, men annars var ettan guld


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

1:an var anledningen till att jag skaffa ett 360. Och enligt mig har det inte kommigt ett enda bra spel till boxen efter det.

GoW var ju bara tråkigt. Grått och trista färger och tråkiga banor och story. Så det klara man sen bytte jag bort det första veckan. DR har jag kvar fortfarande.

Ser fram imot Mass Effect och Assassins Creed. Halo 3 inte så mycket. Kanske testar eller köper det om 5 år då priset ligger under 100kr. För mer är det knappast värt.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Hoppas på lite smidigare kontroll system i 2:an, men annars var ettan guld

Verkligen.
Jag köpde ettan sammtidigt som jag köpde min 360 och har inte klarat det ännu för jag blir bara frustrerad på spelet.
Kameran och pistolen siktar man med olika sticks (?).
dom där jävla arme töntarna ute i parken re-spawnar hela tiden.
Sedan så blir jag bara frustrerad på alla turister som man skall rädda som aldrig tar slut.

Hoppas 2an inte har samma irriterande moments.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

ja ettan hade vissa grejor som man kunde balla ur på...

t.ex att om man råkade spara på "fel" ställe, så var det kört. en polare spelade långt som fan, sparade fel, varpå spelet inte gick att klara.

det var fan lite för stressigt tycker jag.

Medlem

Hoppas att dom inte lägger till någon tidsgräns som förstörde ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ettan var helt underbart! Dock inte perfekt. Sparfunktionen (som många nämner här) måste åtgärdas.

Ännu TYNGRE vapen hade jag inte tackat nä till och inte minst fordon.

Denna gången lär det nog inte vara ett "litet" köpcenter, utan snarare en stad...

Detta tillsammans med Alan Wake och Mafia 2 är för mig det mest intressanta, kommande spelen

Inaktiv

Kul ! Då får man sig kanske en skymt av det när man är där nere

1
Skriv svar