Videorecension: The Sims

Videorecension: The Sims

Det senaste inom datormaskin-spel heter The Sims, och Bloggosaurus Rex har förstås testat! I den här videorecensionen djupanalyserar fotbolls- skejt- och datormaskinspels-proffset Fredrik Martinsson spelet - och fäller slutligen sitt tunga omdöme. Lever det upp till hajpen? Vi har svaret:

Har ni inte video på er datormaskin?! Frukta icke - Bloggosaurus Rex har även skapat en textversion av videorecensionen! Lever The Sims upp till hajpen? Vi har svaret:

Hej! Vad spelar du?
- Dator-spel
Vad, tycker du det är roligt? Är det det här... vad heter du?
- Vad jag heter?
Ja! I spelet.
- Adolf.
Vad är du inspirerad av då? Vilket... varför just...
- Kände...
... varför just Adolf?
- Jag gillar... starka män.
Mm, om du skulle analysera vad som är grunden i det här populära dator-spelet, vad är det då?
- Det är väl... kul och så, jag vet inte.
Är det kul?
- Ja
Är det din analys?!
- Det kan man säga.
Aha... Det är lite cool musik!
- Ja, jag har... "CD"-spelare.
Ja, det var väldigt fint. Vad gör din gubbe?
- Sitter... tar en... insekter! Ja...
Okej! Vad ger du det i betyg då?
- Tt! Tt! Jaoå... tre? tre? tre!
Okej, som väntat!

#blogg

Medlem
Videorecension: The Sims

Bättre än 50% av alla videorecensioner jag sett!

Inaktiv

Faktiskt... Snacka om need-to-know-only.... knappt!

Toppen!

Ja, nu vet ni äntligen om det där "The Sims" kan vara något att lägga pengarna på!

(för övrigt vill jag bara påpeka att nej, jag vet inte varför jag pratar så konstigt, och nej, jag vet inte varför min bror sitter och spelar The Sims mitt på blanka dan. Videon hittades nyligen på en gammal dator i skåne - till stor förtjusning! Härstammar nog från 2006 tror vi.)

Inaktiv

Jag gillart! Även om du får dig och din bror att framstå som lite... ja... Lite efter liksom (eller kanske just därför) ^^

Just därför!

Annars tror jag vi försökte anpassa oss efter mediet. When in rome... och så vidare.

1
Skriv svar