GTA IV-film nummer tre släppt

Medlem

Har aldrig varit dålig frame-rate i gta innan. Varken Gta 3, VC, eller SA.

Medlem

SA ahde dålig framrate när man kom upp i höga hastigheter inne i storstäderna.

sen var det väll lite under andra tillfällen också men det störde inte jag mig på iaf.

nu pratar jag PS2 versionen, pc versionerna har jag ingen erfarenhet av


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Loading:

Tror också mer på Mafia 2. Ogillar verkligen "The Hood" känslan var det som förstörde känslan rätt mycket i SA iaf för mig.. Fast bara man slipper att ta tillbaka områden så är jag rätt nöjd.

Jag tror att GTA IV kommer att ha en mer seriösare ton, åt helsike med "The Hood" känslan. Jag förstår precis vad du menar och jag tror att du kommer bli positivt överraskad.


signatur

Bengebolle

Medlem

han som var flintskallig utan tröja lät lite som seth green


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Loading:

Tror också mer på Mafia 2. Ogillar verkligen "The Hood" känslan var det som förstörde känslan rätt mycket i SA iaf för mig.. Fast bara man slipper att ta tillbaka områden så är jag rätt nöjd.

Jag tror att GTA IV kommer att ha en mer seriösare ton, åt helsike med "The Hood" känslan. Jag förstår precis vad du menar och jag tror att du kommer bli positivt överraskad.


signatur

Bengebolle

Medlem

ser bra ut hoppas att det har samma livslängd som föregångarna med mängder av uppdrag, nån multiplayer del blir det inte va?

KoP
Medlem
Skrivet av Jbird:

ser bra ut hoppas att det har samma livslängd som föregångarna med mängder av uppdrag, nån multiplayer del blir det inte va?

Nån form av mp ska det bli.. men inte direkt co-op igenom hela storyn..

Medlem

En del av mig säger: Det blir grymt! köp. En annan säger: Det här lär bli en flopp inget mer. Vi får väl se framöver..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

vill ha det nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

KoP
Medlem
Skrivet av q0rra:

En del av mig säger: Det blir grymt! köp. En annan säger: Det här lär bli en flopp inget mer. Vi får väl se framöver..

Har någon annan del av GTA megafloppat?
Jag förstår verkligen inte dom negativa vibbarna gentemot GTA IV.. :S

Medlem

GTA är ett säkert kort, det kan helt enkelt inte floppa. Av alla spel som utvecklas så är detta det enda jag är 99% säker på. Inget av GTA-spelen up to this date har varit dåliga, jag tror verkligen på att det här kommer bli riktigt bra :D!

Medlem

varf kommer det bara till 360 och PS3? det får väl bli så att man köper 360 endast pga detta spel =/


signatur

B lup

Medlem

Man får hålla tummarna för en PC release även om det inte ser ljust ut för tillfället.

Haha! Upptäckte en rolig replik i trailern efter 1:35:
"I aint asking ya im telling ya godis!"

Hehe, godis...

Medlem

#72, han säger "do this".

Medlem

Snälla lägg till MP så man slipper SAMP -.-


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av KoP:

Nån form av mp ska det bli.. men inte direkt co-op igenom hela storyn..

snyggt! för då utökas spellivslängden avsevärt vilket är najs. Men GTA brukar hålla i sig en bra stund efter man klarat av storyn, det är ju trots allt rätt kul att bara dra ut å "cruisa" lite med bilen etc om man jämför med t.ex. assassins creed som är mer eller mindre dött när man klarat av det vilket inte tog långtid.

Medlem

#72

Godis, haha!! din noob.

Medlem

Meen, jag hör att han säger "do this" men det låter väldigt likt "godis"... Jag är inte dum.

Inaktiv

Sååååå coolt, ser riktigt mycke fram emot detta spel!

123
Skriv svar