Festivalkänslor 2.0

Medlem
Festivalkänslor 2.0

Åååh. Har precis blandat till mig årets upplaga av den legendariska groggen 'Ses imorn'. Det är en blandning som min bästaste bästa vän har uppfunnit som består av en del Likör 43, en del Bols Blue (eller blue corazo, stavning?) samt två delar mjölk. Den ser ut som utspottad tandkräm men är helt gudomlig god. Den ska med fördel blandas i 1½ petflaskor så det blir mycket!

Imorn sker det då, ska åka de 50 milen upp till Borlänge för att besöka Sveriges största festival, peace and love. Helt galet mycket bra att se där, eller vad sägs om Mötley Crüe, Satyricon, Turbonegro, Volbeat m.fl? Där har rockparty något att lära sig må jag säga.

Åker imorn för att leva i total eufori fram till söndag för att efter det vara hemma i en vecka innan det bär av mot ännu en vecka i Hultsfred. Taggad är vad jag är. Kommer sakna Nicole bara - vem är nu detta kanske ni undrar. Men det är ett senare kapitel. Ska bli officiellt först .$

Over and out my fraggerz. Och spamma inte ner forumet för mycket medan jag är borta. Puss

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Festivalkänslor 2.0

Fan asså, blev inte av att jag kom till festivalen >_> Kanske får tag i presspass men det ser mörkt ut.

Ha kul anyways!


signatur

Videomupp

1
Skriv svar