Peace and love.. and love!

Medlem
Peace and love.. and love!

Då var man hemkommen igen. Efter en vecka i norrlands (ja, allt ovanför kungälv är norrland, således även dalarna) urskogar.
En sak var likadant som förra året iallafall: köerna.
Helt oacceptabelt att Sveriges största festival ska få vara så dåligt planerat.
Vi kom dit vid 16.00 och fick upp vårt tält vid 00.30, och då var allt däremellan effektiv kö-tid. Helt sjukt dåligt system på allting.

Men annars var det trevligt. Mötley Crüe var dock inte bra live och Turbonegro samt Backyard Babies hade galet tråkiga setlists. Men Volbeat och Satyricon var äckligt bra så det vägde upp allting.

Vidare så undrar jag när jag ska få en festival med normalbra väder. Har varit på sex stycken nu och fem av dem har varit så soliga och varma så det varit till överdrift och den sista var regnig mest hela tiden (arvika 07). Men men, Hultsfred om en vecka, då kanske det går bättre.

Vidare kan sägas att det idag gjordes officiellt att jag och Nicole (en tjej jag träffat sen en tid tillbaka) inleder ett förhållande. Det här är sjukt stort för mig. Hon känns så rätt på alla sätt och vis som går. Vi är så lika och hon är så galet snygg. Hur kan hon vilja ha mig liksom, det kommer jag aldrig att förstå?

Dessutom är hon en av få tjejer jag någonsin träffat som verkligen får mig att skratta. När jag tänker på tid man spenderar med tjejer som man trivs och har roligt ihop med och verkligen analyserar den tid, så inser jag att det faktiskt är jag själv som står för det roliga, egentligen. Men Nicole är annorlunda. Hon är bra. Det här kommer att bli bra.

Wah, Budo svävar på små, små moln <3

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Peace and love.. and love!

Gratz d00d! Arvika i veckan, fuck yeah

1
Skriv svar