Robot
Time Crisis 4

Alla har väl drömt om att bli revolverman. Att dra pistolen när notan går på för mycket. Att spänna hanen när hunden skäller för högt. Känna makten. Känna kallt stål och krutdoft. Men en dag inser vi att samhället inte tillåter vår naturliga drifter och vi vänder oss till arkadhallen för att få utlopp för passionen. Namco ger oss nu en fjärde chans att få ta hem arkaden. Det är dyrt. Och det är inte värt det.

#namco


Medlem
Provskjutet - Time Crisis 4

Först med kommentar...status
Dåligt spel!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Pistolen är dock het som en... morot?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hehe, "FPS-delen är smärta och förvirring", good one

Inaktiv

Undrar hur dom har tänkt bara med 2st USB uttag och det behövs 3 för att spela coop, vet inte om det finns en USB hubb att skaffa men ändå, bara fler kostnader...

Inaktiv

"Karaktärsdesignen är den värsta jag någonsin sett. Jag mår dåligt bara jag tänker på den. Personen som har formgivet huvudpersonerna kan knappast ha alla hästar i stallet. Utsvängt hår, lila kostym och en blek mustasch. Det är ett mysterium hur personen i fråga kan leva med sig själv efter det här."

Det var en underbart rolig kommentar. Roligaste jag läst på hela dagen och troligtvis väldigt rättfärdigad kritik.

Peace out

Medlem

Vilka minnen, tror det var tvåan jag spelade, eller nåt sånt. Särskilt roligt var det troligtvis aldrig, men ändå, minnen!;)

Inaktiv

hahah första gången jag läser att det kan bli problem med 40GB versionen's 2 USB portar tur att man inte har den då

sen så kommer man ju aldrig köpa eller köra detta spelet ändå så det kvittar juuhhhhuhuhuhu!!!

Medlem

tror nu guncon 3 pistolen kommer fungera ihop med ps2 och dom tidigare spelen i serien ?? då guncon 2 inte äns klarar min 100hz tjock tv...

Inaktiv

Riktigt uselt att den inte använder Blåtand.

Medlem

Verkar inge vidare

Medlem

Synd att man är vänsterhänt, fast jag skulle inte köpa spelet ändå.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv
Skrivet av Fille game lover:

Synd att man är vänsterhänt, fast jag skulle inte köpa spelet ändå.

Och varför är det då synd att vara vänsterhänt?

Medlem

kan man inte bara koppla in en usb hubb om platserna inte räcker till eller är jag korkad nu?

Medlem

"Och varför är det då synd att vara vänsterhänt?"

Läs så förstår du

Inaktiv
Skrivet av gregari:

"Och varför är det då synd att vara vänsterhänt?"

Läs så förstår du

Men du skulle ju inte köpa spelet

1
Skriv svar