Gameplay-trailer från Dawn of War II

Medlem
Gameplay-trailer från Dawn of War II

Kommer äga rumpan!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hoppas för deras egna skull att de har fixat hur ens soldater beter sig när man rör på dom.

Medlem

Ge mig! dock var animationen för dreadnoughten samma som i 1an?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Längtar enormt.

Medlem

oh shit! Bloody awesome.

Medlem

Sååå najs. Men vad fan är det Dreadnoughten säger? "Cleanse något något filth". Jag kan inte tyda det

Medlem

Helvete vad FZ var sega med den här nyheten då! Den har funnits ute nu minst 4 dagar. Och att folk inte sett den ännu skrämmer mig.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Avstängd

Nice! Jag vill ha!

Medlem

Det här kommer bli så jävla bra!!!

Medlem
Skrivet av skauninG:

Kommer äga rumpan!

word!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Nice, super nice!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

ser inte dumt ut alls,


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Sååå najs. Men vad fan är det Dreadnoughten säger? "Cleanse något något filth". Jag kan inte tyda det

Jag är inte helt säker men jag tror han säger "green skin filth",

Det ser riktigt bra ut! Men jag kunde inte låta bli å småle lite när space marines föll med bron, ingen reaktion att marken försvann.

Nu vill jag se Tyranids!!!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Känns som SC2 inte kommer ha mycket att säga till om

Medlem

Stracraft 2 kommer inte ens märka av Dawn of War II. Hela spelvärlden har väntat på att uppföljaren till världens legend inom PC spel skall komma! Och det börjar närma sig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Citat:

"Remus[Swe"=]]Helvete vad FZ var sega med den här nyheten då! Den har funnits ute nu minst 4 dagar. Och att folk inte sett den ännu skrämmer mig.

Mer skrämd över hur folk orkar geeka gamingsajter för att få hitta en färsk nyhet. Mycket bättre att få alla de stora nyheterna serverade på ett silverfat här på fz så ödslar man inte bort sitt liv som jag förmodar att du gör.

Inaktiv

Dawn of War 2 har mycket större potential än Starcraft 2 eftersom de inte har en nation av fanboys som de måste behaga så de kan ändra mycket mer på spelet.

Medlem

Förutom att det finns säkerligen tusentals warhammer nördar som leker med miniatyrer som kommer gnälla om någon enhet i spelet är fel gjord eller något annat som måste vara petnoga enligt warhammer nördarna.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tigersharkswe; våra intressen får oss att kolla vissa källor oftare än andra, själv kollar jag på smhi's hemsida, vill ha lite regn så att jag kan elda lite skräp utan att riskera en skogsbrand.

Reta inte folk i onödan, blir så dålig stämning på forumet då.:)

Ontopic: Riktigt trevlig teaser på hemsidan, hade missat den.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv
Skrivet av dosman:

Dawn of War 2 har mycket större potential än Starcraft 2 eftersom de inte har en nation av fanboys som de måste behaga så de kan ändra mycket mer på spelet.

finns ju ett antal warhammer fans där ute har jag en känsla av..

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av dosman:

Dawn of War 2 har mycket större potential än Starcraft 2 eftersom de inte har en nation av fanboys som de måste behaga så de kan ändra mycket mer på spelet.

finns ju ett antal warhammer fans där ute har jag en känsla av..

Jo, visst finns det Warhammer fans men Blizzard har mycket större press på sig när det gäller gameplayn i Starcraft 2 än Relic har i Dawn of War 2.

Medlem

Hoppas på det här
Relic gjorde ju det bra med CoH

Medlem
Medlem

For the Emperor!

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av dosman:

Dawn of War 2 har mycket större potential än Starcraft 2 eftersom de inte har en nation av fanboys som de måste behaga så de kan ändra mycket mer på spelet.

finns ju ett antal warhammer fans där ute har jag en känsla av..

Jo, visst finns det Warhammer fans men Blizzard har mycket större press på sig när det gäller gameplayn i Starcraft 2 än Relic har i Dawn of War 2.

Men vi kan väl ändå komma överens om att båda spelen ser jävligt bra ut, och varför nöja sig med ett av dom?

Jag är mycket glad att det kommer lite vettiga RTS nu, då C&C gjorde mig besviken till viss del. Däremot bygger Dawn of War II och Starcraft II vidare på orginal som verkligen hållit hög kvalitet och företagen bakom vet vad som behöver göras för att göra sina fans nöjda. Ser mycket lovande ut, PC marknaden behöver dessa två spel.

Medlem

Från intervjun med producenten för DoW2;

Citat:

We're proud to say that Dawn of War II is exclusive to PC. [Regarding] the console question, we thought about ports, especially early in conception. But we really want Dawn of War II to be the best game possible, and fans of the series want PC. We wanted to make an uncompromised game, and felt that PC was the best way to do that.

Skönt med utvecklare som fortarande är glada över att enbart utveckla till PC;

Citat:

TVG: And do you think that console development is something that you'll [Relic] have to get into because of the performance of the PC as a platform?

I think the PC platform is actually still very strong. It gets a bad rap because a lot of what we see are PC [retail] sales in the States, and they don't really capture the whole picture. Online revenues are exceptionally strong; people are buying a lot of games digitally, especially through services like Steam. If you look anecdotally at places like Relic, the PC is actually thriving in certain areas. When you look at online like MMOs, the market in North America is $1.6 billion which is larger than the PC retail market. Then you look at pre-played games, and what's happening in Asia, what's happening in South America, what's happening in India. You've got games like Maple Story on the PC, which is doing millions and millions of sales per month. I think the platform is just changing and the content people want on it is changing. I think the PC platform is still going strong if you're making the right products.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

for the dark gods!

Medlem

Samlar in pengar så gott det går till en ny dator så förhoppningsvis kommer jag ha den ihopsatt i tid.
Trodde först att jag inte skulle ha någon nytta av en ny dator, och nöjde mig med PS3, fast märkte att vissa spel fungerar inte på en konsoll som på PC, och vice versa. ;p

*går tillbaka till räknandet av stålar*

Medlem

Grant me the power of Chaos, oh great one!
I will SEERVE!
For chaos is my master!!!

Älskar Chaos citat.

12
Skriv svar