Hur många äger en Xbox 360?

Inaktiv
Hur många äger en Xbox 360?

Ja, hur många äger egentligen en Xbox 360 här? Vilka spel har ni? Favoritspel? Vilka spel längtar ni efter?

Själv har jag en Xbox 360 med följande spel: Call of duty, Perfect Dark, Need for speed: Most Wanted, Project Gotham Racing 3 och Condemned.

Känns som att det är lite väl få intressanta spel ute på marknaden just nu, men däremot så kommer ju ett gäng suveräna titlar framöver.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Jag äger; Perfect Dark, Kameo och Dead or Alive 4.

Precis som du säger är det förtillfället ganska tunnt. Det enda jag funderar över är Ghost Recon då jag gillade demot riktigt mycket!

Men Gears of War, Brothers in arms 3 och Call of duty 3 ska jag definitivt inahndla så fort de släpps!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Skaffade mig en Xbox 360 efter att min stationära dator packade, så nu kör jag spel på 360 och utför resterande tjänster på min laptop.

Min hylla ser väldigt tom ut just nu. Har endast GRAW och Oblivion än så länge, men den 26:e tillkommer även Hitman: Blood Money till samlingen. Lär ju även hamna en hel del andra spel på hyllan inom några månader. Mass Effect, Alone in the Dark, Splinter Cell: Double Agent och Lost Odyssey ser ut att bli starka kandidater. :>


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag köpte en Xbox360 ganska nyligen. Än så länge är jag nöjd med den. Jag hade gärna sett att den lät mindre när man spelar men jag förväntade mig att den skulle låta flera gånger värre efter allt jag läst så jag blev faktiskt positivt överraskad.

Jag har inte speciellt många spel. Jag köpte Oblivion och Ghost Recon: AW med konsollen. Ghost Recon föll mig inte i smaken så jag sålde det direkt efter jag spelat igenom det och köpte Call of Duty 2 istället. Cod 2 är mitt favoritspel på boxen än så länge.
Oblivion är också mycket bra men jag gillar inte de störande hacken och popups när man går runt i naturen. De drar ner betyget på ett i övrigt imponerande spel. Jag har dock inte haft någon lust att spela det på ett bra tag nu och jag funderar på att sälja det.

Man får se till att skaffa en riktigt TV som kan utnyttja grafiken till fullo i framtiden. Nu spelar jag på en vanlig men det ser ändå mycket bra ut.

Medlem
Skrivet av Marv:

Oblivion är också mycket bra men jag gillar inte de störande hacken och popups när man går runt i naturen.

Har inte lagt märke till några större hack när jag har spelat. Några små har man väl stött på men inget som drar ner på känslan eller gör det direkt störande. Lägger jag märke till något hack brukar jag rensa cachen och efter det flyter det på som Milda Culinesse.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Hoppas det kommer lite intressanta spel snart, ser gärna att något schyst sportspel släpps snart. Förresten, spelar ni mycket över live? Jag är själv inne lite titt som tätt och spelar PGR 3 och COD 2 framförallt


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Flakmonkey

Det finns schyssta sportspel

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Marv:

Oblivion är också mycket bra men jag gillar inte de störande hacken och popups när man går runt i naturen.

Har inte lagt märke till några större hack när jag har spelat. Några små har man väl stött på men inget som drar ner på känslan eller gör det direkt störande. Lägger jag märke till något hack brukar jag rensa cachen och efter det flyter det på som Milda Culinesse.

Det är inte ett speciellt stort problem men det sticker ut extra mycket i Oblivion eftersom resten av spelet är så imponerande.

Medlem

Ja, det skulle vara gött med ett sportspel också. Kommer inte ha råd med alla de spelen jag vill ha. Får försöka skaffa mig något hockey eller basket spel om jag får några pengar över.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag, precis som mr.bear, skaffade en 360 när datorn mer eller mindre gick sönder. Nu kan jag endast surfa på den
Spelen som står i min hylla är bland annat Amped 3, PGR 3, DoA 4, GRAW och Oblivion.

Ser grymt mycket fram emot Dead Rising då zombiefilmer är bland det bästa jag vet. Ninety-Nine Nights kan nog bli nåt också. Trodde också på TDU, men efter att ha testat demot så känns det inte så hett längre. Gears of War kanske blir kul det också.

Btw, hur rensar man cachen?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Btw, hur rensar man cachen?

Du håller inne A-knappen under uppstarten, alltså under tiden då Xbox 360 loggan visas.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ofan där ser man. tackar

Inaktiv

Dead rising ser jag faktiskt också fram emot. Det ser ut att vara väldigt underhållande och troligtvis även ett spel där man inte måste sitta fastklistrad under en längre tid.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Jag äger bara PGR 3 och GRAW. Men det är riktigt bra spel och väldigt roliga att lira :).

Spel jag ser fram emot är: Dead Rising, Alone in the Dark, Lost Planet, Gears of War, Halo 3 och säkerligen många fler.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Har hemma i tvbänken Amped 3, Oblivion, Doa3, Pgr3, FFXI och Perfekt Dark.

Ser ruskigt fram emot Hitman och Gears of War än så länge.. ska surfa in på e3insider och kolla om det finns något mer att jobba helg för


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Inaktiv

Hehe, ser ut som att vi har ett par fina spel framför oss iaf.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Oh, ja. Ser ut att bli en hel del ömma tummar framöver.

Ser verkligen fram emot Hitman: Blood Money. 10 dagar kvar innan Agent 47 kommer och hälsar på.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Japp, inte länge kvar innan man kan leka agent


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Tyvärr äger man ingen XBOX 360 ännu...
Men har funderat på skaffa en ngåon gång i framtiden.

Inaktiv

zxan, gör det. Bra konsol med riktigt bra online-funktioner


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Äger en 360 med spelen PDZ, Condemned, PGR3, GRAW, NHL2K6.. PDZ ska dock antagligen bytas mot Top Spin2 möjligtvis eller annat spel.

Dead Rising är ett självklart köp vid release, även Lost Planet får mig att dreggla ordentligt. Nästa Pro Evo Soccer kommer bli ett garanterat köp då jag gillar sportspel på konsol.

Medlem

Då äger man Fight Night Round 3 också. Riktigt skönt lir. Roligt att dra på sig handskarna och slå ner en och en annan snubbe med byxorna högt uppe vid bröstvårtorna efter en sömnig dag i skolan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Mitt nästa spel blir nog Dead Rising eller ett sportspel. Jag är lite sugen på att skaffa mig ett hockeyspel så jag har något bra spel att piska polarna i


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Nu äger min brosa ett xbox 360, hindrar inte mig från att spela dock :>. De spel han har är X-men och NFS Most wanted. NSF är skitkul, speicellt när man äger polisen och X-men är ett ganska skönt slölir, skoj att hugga ner folk med Wolverine 8)

Inaktiv

NFS: Most Wanted är riktigt kul faktiskt, speciellt att bli jagad av polisen under en längre tid. Jag funderar på att köpa NHL 2K6 idag, vi får se...


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

jag funderar också på att köpa men känns som att man vill vänta ett tag så det går ner i pris något iaf.

Medlem

NHL2K6 är hyfsat kul iaf. Men det är ju inte SÅ mycket snyggare än på gamla xboxen, visst är det skillnad men jag hade hoppats på mer skillnad.
Funderar starkt på att inföskaffa Table Tennis faktiskt.

Medlem

Nybliven ägare av 360. Kunde inte låta bli. Köpte ju första xboxen samma dag den kom. Men avaktade lite med denna.

Spelar:
Fight Night 3
PGR III

Nästa köp lutar åt GR:AW

Väntar på Test Drive Unlimited & Forza 2...

Har haft Live! sedan dag 1 också och är fortfarande kvar
Jag behöver lite polare på live så lägg till mig bara.


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

jag har en 360. Spel : Condemned, Chormehounds, Far Cry: Predator och Project Gotham Racing 3. Spel som ska köpas: Gears of War och Mass Effect


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har en xbox 360, fick den i julklapp. Har dessa spel; Call Of Duty2, FarCry, Perfect Dark, Oblivion och Quake 4.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar