GTA San Andreas-utvecklare reder ut fenomenet med de kraschande planen

Robot
GTA San Andreas-utvecklare reder ut fenomenet med de kraschande planen

Jag är fortfarande övertygad om att det var utomjordingar.

#Gta-san-andreas, #Rockstar


Gnällkuk

Såg den här tråden igår på twitter, riktigt kul att läsa om hur de löst saker. Varit några trådar man sett på olika gta spel och hur de löst, kul att läsa!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Haha wut, minns inte detta från San Andreas. 😀

Medlem

Tur att det inte händer i de nyare spelen, speciellt inte när man spelar offline.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Tur att det inte händer i de nyare spelen, speciellt inte när man spelar offline.
<Uppladdad bildlänk>

Wow, det där har jag aldrig upplevt 😮

ZF
Medlem

Kommer inte heller ihåg detta som en grej.. : /

Antingen kom det bort i allt annat trams i det spelet eller så var det kanske helt enkelt inte en funktion i PS2-versionen.

Minns däremot något med ett UFO.

Gnällkuk
Skrivet av Ichinin:

Tur att det inte händer i de nyare spelen, speciellt inte när man spelar offline.
<Uppladdad bildlänk>

Oi, you can't park here mate!

Skrivet av androsynth:

Wow, det där har jag aldrig upplevt 😮

Inte jag heller, då har jag ändå spelat det rätt mycket.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oi, you can't park here mate!

Inte jag heller, då har jag ändå spelat det rätt mycket.

Har något vagt minne av det men det här är ju något man glömmer. Fanns fler knasiga buggar också.

1
Skriv svar