No Man's Sky låter dig bygga om dina rymdskepp

Robot
No Man's Sky låter dig bygga om dina rymdskepp

Senaste uppdateringen, Orbital, är släppt.

#no-mans-sky


Medlem

Jävlar, de släppte ju nyss Omega-uppdateringen. Man kan inget annat än att älska Hello Games!

Medlem

Vilken resa det blivit med detta spel, börjar nog bli dags för ett köp

Medlem

Snudd på att detta nu gör allt som star citizen fortfarande jobbar med… 😂
Underbar support av Hello Games!

Medlem

Måste man fortfarande gräva gräva? Lite det spelet snurrar runt, eller?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Måste man fortfarande gräva gräva? Lite det spelet snurrar runt, eller?

Nä nu räcker det med att gräva.

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Måste man fortfarande gräva gräva? Lite det spelet snurrar runt, eller?

Till en början är det så. Ganska snart kan du automatisera det så du slipper. Det var ett tag sedan jag spelade nu men jag brukade bryta värdefulla metaller som jag sålde och sedan kunde jag köpa allt jag behövde istället.

Medlem

Kanske borde Todd sneglat lite på Murrays tech! Det han gjort med NMS på ett par år lyckades inte hela Bethesda göra på 20 år och ändå kallar dom det själva för revolutionerande tech 🤣 kan inte annat än att gå och bajsa

KoP
Medlem

Äntligen lite skepps-customisering! 👍

Medlem

Jävlar ja, minns att jag önskar att stationerna var mer unika så detta låter ju perfekt för min del!
Jag hoppas fortfarande på större variation för planeter i framtiden dock. Jag älskar uppdateringarna men tycker det är dags för något som påverkar planeterna i grunden nu.

Medlem

Ordentligt roliga planeter och npc strider och typ städer behöva bara.
Men den här resan med No mans sky är otrolig verkligen!
Man kunde aldrig ana detta när det först släpptes

Chefredaktör

Fan, undrar om inte det är dags att återbesöka detta spel i Påsk. Kul!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Fan, undrar om inte det är dags att återbesöka detta spel i Påsk. Kul!

Tyvärr är planetgenereringen skittrist fortfarande imo. Det är den som skulle behöva få sig en ordentlig overhaul, som det är nu så är planeterna allt för lika varandra och landskapen känns väldigt onaturliga.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag äger No Man's Sky på GOG och har tänkt köra igenom det när alla uppdateringar väl kommit men det verkar ju meningslöst att vänta för det fortsätter trilla in år efter år
Hur är strider i spelet enligt er som spelat det?

Medlem
Skrivet av Zymac:

Tyvärr är planetgenereringen skittrist fortfarande imo. Det är den som skulle behöva få sig en ordentlig overhaul, som det är nu så är planeterna allt för lika varandra och landskapen känns väldigt onaturliga.

Det finns ingenting som är naturligt i rymden.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Tyvärr är planetgenereringen skittrist fortfarande imo. Det är den som skulle behöva få sig en ordentlig overhaul, som det är nu så är planeterna allt för lika varandra och landskapen känns väldigt onaturliga.

Tänk om det funnits ett sätt att lösa det..

1
Skriv svar