Medlem
Golf spel???

tjena jag har blivit sugen på att spela något golf spel på senaste tiden.. så jag funderar på fall det finns något golf spel till ps5 som är bra????

Medlem

Golf with your friends ifrån Team 17 har fått bra omdöme.

EA Sports PGA Tour vs. PGA 2k23
https://www.reddit.com/r/EASportsPGATour/comments/13l4bow/ea_...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag var helt fast i Everybody's Golf-träsket för snart 7 år sedan, riktigt bra spel. Ett PS4-spel men borde fungera bra på PS5an. Tyvärr så är servern nerlagd så online-funktionerna saknas nu.

Medlem

Tycker EA:s PGA Tour 23 var riktigt bra. Betydligt bättre fysik och mer välgjort än 2k-serien, även om 2k21 var bra det med.

Fragtjuv
Skrivet av kebbe:

Tycker EA:s PGA Tour 23 var riktigt bra. Betydligt böttre fysik och mer välgjort än 2k-serien, även om 2k21 var bra det med.

Håller med här! Det är ett stabilt golf-spel


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Gnällkuk
Skrivet av kebbe:

Tycker EA:s PGA Tour 23 var riktigt bra. Betydligt bättre fysik och mer välgjort än 2k-serien, även om 2k21 var bra det med.

2K hade ju dock helt korkade beslutet att man inte kunde ha mer än en karaktär och levla när man körde tillsammans med en kompis. Vi tröttnade ganska fort pga det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har för mig att Everybody's Golf 3 till PS2 var det bästa i serien, möjligt att det finns via bakåtkompatibilitet.

1
Skriv svar