PUBG får förstörbara miljöer, UE5 och fler antifuskåtgärder i år

Robot
PUBG får förstörbara miljöer, UE5 och fler antifuskåtgärder i år

Roadmap för 2024 avtäckt.

#pubg


Releasehästryttare

Spännande!

Hoppas man kan köra spelet när ue5 patchen släpps då!

Medlem

Låter kul speciellt med användarskapat material

Medlem

PUBG är (även fast jag inte spelat på några år nu) fortfarande det Battleroyal jag haft mest kul i. Det kändes skitigt och oförlåtande.
Fortnite, Apex Legends ja tom Battlefields battleroyal känns för "Cartoony" och oseriösa.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kul att höra! Blir att prova spelet när det skiftar över till UE5 och får snygg (förhoppningvis) grafik.

Medlem

Intressant! Har inte spelat sedan i höstas. Men ser fram emot detta.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Intressant att både Forrnite och PUBG kör UE5 framöver🤔

Medlem

Dags för lite gubbgnäll..

Jag har många timmar i PUBG men... helt oironiskt så var PUBG som bäst precis innan officiell release. Jag var i princip alltid top 10 och drog in en chicken dinner lite då och då.

Sen gick det utför och det fort. Serverkapaciteten har ju alltid varit i klassen "potato" och det märktes.

De-sync problemen var inte av denna världen. Du och din motståndare spelade i princip två olika spel på samma server.
Har varit med om att gå in genom en dörr, vända mig till vänster och gå genom rummet, vända mig om mot dörren och vänta några sekunder och sen skjuta mot snubben som kommer in genom dörren jag nyss gick igenom. Resultat: inga skott lämnar mitt gevär hur jag än hamrar på musknappen och jag dör omedelbart utan orsak. - What the actual f**k? Tittar sen på killcam och ser en helt annan version av vad som hände. I hans spel så går han in genom dörren, svänger vänster, ser min rygg där jag går ifrån dörren och skjuter mig. Hej 5-10 sekunder de-sync! - Wtf?!! Serverkoden måste varit knackad av de blinda analfabeternas parkinsonförening under en pågående jordbävning.

Sen kom fuskarna.. oh boy. Det spelar ingen roll hur skicklig du är eller hur väl du har planerat ditt bakhåll. Du bli skjuten i pannan av nån j*vla luffare som hoppar, snurrar och skjuter som Simo Häyhä samtidigt i alla fall.

Fast i ärlighetens namn så handlar väl PUBG i dagsläget mest om att sälja fula neon skins/kläder till halva Asien.

Rolighetsfaktor idag = mellan låg och noll.

Hoppas att de kan fixa problemen, PUBG var riktigt kul en gång i tiden.

Medlem
Skrivet av henkka:

Dags för lite gubbgnäll..

Jag har många timmar i PUBG men... helt oironiskt så var PUBG som bäst precis innan officiell release. Jag var i princip alltid top 10 och drog in en chicken dinner lite då och då.

Sen gick det utför och det fort. Serverkapaciteten har ju alltid varit i klassen "potato" och det märktes.

De-sync problemen var inte av denna världen. Du och din motståndare spelade i princip två olika spel på samma server.
Har varit med om att gå in genom en dörr, vända mig till vänster och gå genom rummet, vända mig om mot dörren och vänta några sekunder och sen skjuta mot snubben som kommer in genom dörren jag nyss gick igenom. Resultat: inga skott lämnar mitt gevär hur jag än hamrar på musknappen och jag dör omedelbart utan orsak. - What the actual f**k? Tittar sen på killcam och ser en helt annan version av vad som hände. I hans spel så går han in genom dörren, svänger vänster, ser min rygg där jag går ifrån dörren och skjuter mig. Hej 5-10 sekunder de-sync! - Wtf?!! Serverkoden måste varit knackad av de blinda analfabeternas parkinsonförening under en pågående jordbävning.

Sen kom fuskarna.. oh boy. Det spelar ingen roll hur skicklig du är eller hur väl du har planerat ditt bakhåll. Du bli skjuten i pannan av nån j*vla luffare som hoppar, snurrar och skjuter som Simo Häyhä samtidigt i alla fall.

Fast i ärlighetens namn så handlar väl PUBG i dagsläget mest om att sälja fula neon skins/kläder till halva Asien.

Rolighetsfaktor idag = mellan låg och noll.

Hoppas att de kan fixa problemen, PUBG var riktigt kul en gång i tiden.

Exakt samma erfarenhet som jag hade med PUBG. Fantastiskt roligt i betastadiet, helt ospelbart efter release.

1
Skriv svar