Säljer 100 fysiska spel

Medlem
Säljer 100 fysiska spel

Säljer av 100 fysiska spel om någon är intresserad!
Mycket PC men också några konsollspel, Nintendo, Playstation, Xbox.

Köp 5 och få ett extra på köpet. Köp 10 få 2 extra på köpet.
Många gamla härliga udda guldkorn som någon kanske missat.

Ligger uppe nu på Tradera med köp-nu-pris så du får dom direkt:
https://www.tradera.com/profile/items/790659/modernabstraktko...

Några exempel: BF 1942, Bandits Phoenix, Fallout 2, Ice Age 2, Black & White, Caesar 3, Comanche 4, CS Source, WC3, Fable, Sacred, No Mans Land, Tunguska, Trainz, Great Escape, Settlers, Shrek, Worms, Sims, Sim City, Avatar, Mass Effect, Thief, Freedom Fighters, CSI, Medieval, James Bond, Broken Sword, UFO, Tomb Raider, AOE3, Skyrim, Pirates mfl.

Finns lite annat också som ljudböcker, dvd-filmer osv, som också funkar med "köp 5 få 1 extra".
Brukar skicka på onsdagar, så kan vara hos dig lagom till nästa helg.

Hoppas du hittar nått kul!

Medlem

Eftersom jag aldrig använder skivor längre så undrar jag om jag ens har en läsare i datorn 🤣

Har jag det så kommer jag definitivt plocka hem en del riktiga guldkorn om ingen hinner före. Fin samling med spel!

Medlem
Skrivet av Renfis:

Eftersom jag aldrig använder skivor längre så undrar jag om jag ens har en läsare i datorn 🤣

Har jag det så kommer jag definitivt plocka hem en del riktiga guldkorn om ingen hinner före. Fin samling med spel!

Ååtack! Och, kul! Och, eller hur!
Köpte själv en riktigt dyr extern läsare till PCn, lånade ut den till systern, och det var ju det sista jag såg av den! Haha!
Tjej som kör allt på en sån där liten Intel NUC, men sen ändå ville kunna spela Sims.. Aja, jag får köpa en ny

Medlem
Skrivet av ohGr:

Ååtack! Och, kul! Och, eller hur!
Köpte själv en riktigt dyr extern läsare till PCn, lånade ut den till systern, och det var ju det sista jag såg av den! Haha!
Tjej som kör allt på en sån där liten Intel NUC, men sen ändå ville kunna spela Sims.. Aja, jag får köpa en ny

Om du har nån gammal laptop liggande kan du slakta den och lägga skivläsaren i ett externt skal med USB-anslutning för ett par hundringar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Om du har nån gammal laptop liggande kan du slakta den och lägga skivläsaren i ett externt skal med USB-anslutning för ett par hundringar.

Kanonide! Testar nästa gång!

Skrivet av ohGr:

Säljer av 100 fysiska spel om någon är intresserad!
Mycket PC men också några konsollspel, Nintendo, Playstation, Xbox.

Köp 5 och få ett extra på köpet. Köp 10 få 2 extra på köpet.
Många gamla härliga udda guldkorn som någon kanske missat.

Ligger uppe nu på Tradera med köp-nu-pris så du får dom direkt:
https://www.tradera.com/profile/items/790659/modernabstraktko...

Några exempel: BF 1942, Bandits Phoenix, Fallout 2, Ice Age 2, Black & White, Caesar 3, Comanche 4, CS Source, WC3, Fable, Sacred, No Mans Land, Tunguska, Trainz, Great Escape, Settlers, Shrek, Worms, Sims, Sim City, Avatar, Mass Effect, Thief, Freedom Fighters, CSI, Medieval, James Bond, Broken Sword, UFO, Tomb Raider, AOE3, Skyrim, Pirates mfl.

Finns lite annat också som ljudböcker, dvd-filmer osv, som också funkar med "köp 5 få 1 extra".
Brukar skicka på onsdagar, så kan vara hos dig lagom till nästa helg.

Hoppas du hittar nått kul!

https://img.tradera.net/images/528/557880528_fcbde08b-3a52-4b...

Många av dessa har tyvärr en gångs kod, vilket tyvärr menas att det är bundet till det kontot det aktiverades på,

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Många av dessa har tyvärr en gångs kod, vilket tyvärr menas att det är bundet till det kontot det aktiverades på,

Vilka menar du? Hade själv liknande problem med Steam tidigare. Tog ett foto på koden tillsammans med mig själv, skickade upp till deras support, så fungerade det bra sen.

Medlem

Har du någon/några "pc big box" till salu?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Har du någon/några "pc big box" till salu?

Inga stora bigbox tyvärr, gråter fortfaranade över hur dum jag var som slängde helt nya inplastade bigbox Kings Quest och Space Quest mfl för typ 20år sen vid nån flytt. Går väl för typ +1000kr styck numera

1
Skriv svar