Stardew Valley får stor-patch i mars

Robot
Stardew Valley får stor-patch i mars

En anledning att peta in några hundra timmar till.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Quake-konnässsör

Vilken utvecklare sa att han var klar med Stardew Valley, och sen släpper de patch på patch ändå.... vilka jävlar

JAAAAAAAAAAAAAA

Har väntat på detta för en ny genomspelning. Stardew är mitt absoluta favoritspel, eller åtminstone topp 3. How perfectly splendid!

Medlem

Åh nej, min fru kommer ta över min dator igen! Fantastiskt spel dock!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Inaktiv

Det kommer bli kul. Längtar efter att se allt nytt. Har tittat på några av de saker som kommer vara nya och såg en ny teleport statyett, vilket borde betyda en ny plats. Alltid roligt. 🙂

Medlem

Det är trevligt med mer saker i Stardew valley. Men för mig spelar det ingen roll. För när jag spelar så kommer jag max ett år och våren in varje gång(har försökt 4-5+ gånger). Så jag behöver inte något mer personligen..... Jag kommer självklart att spela spelet igen men jag misstänker att jag inte kommer längre nästa gång heller.

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Åh nej, min fru kommer ta över min dator igen! Fantastiskt spel dock!

Hör bara en ursäkt för att plocka upp en Steamdeck eller Switch

Dödgrävaren
Skrivet av Ap@n:

Hör bara en ursäkt för att plocka upp en Steamdeck eller Switch

Eller en andra fru.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Det är trevligt med mer saker i Stardew valley. Men för mig spelar det ingen roll. För när jag spelar så kommer jag max ett år och våren in varje gång(har försökt 4-5+ gånger). Så jag behöver inte något mer personligen..... Jag kommer självklart att spela spelet igen men jag misstänker att jag inte kommer längre nästa gång heller.

Det är ju så man spelar Stardew Valley.. man spelar ca ett år i Stardew Valley ca en gång om året 🙂

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

JAAAAAAAAAAAAAA

Har väntat på detta för en ny genomspelning. Stardew är mitt absoluta favoritspel, eller åtminstone topp 3. How perfectly splendid!

Ett av mina topp 3 spel också utan tvekan!

1
Skriv svar