16.00 – se första Elden Ring: Shadow of the Erdtree-trailern

Robot
16.00 – se första Elden Ring: Shadow of the Erdtree-trailern
Medlem

Jag döör. Äntligen!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Omg omg omg its happening, its happening!!! Detta är inte en övning!!

Medlem
Medlem

Känns som det gått lite väl lång tid från utannonsering och att det kommit/kommer så mycket annat intressant nu att jag verkligen har noll intresse för detta nu. Dags för en ny titel istället.

Medlem

PRISA GUDARNA! SKATT... TRAILERN ÄR HÄR!!!!

Medlem

Kommer man kunna fortsätta från huvudspelet eller krävs det man börjar om helt fresh ?

Medlem

Gissar på 2024 nov som release date. Hoppas på tidigare dock.

Medlem

Hoppas på mer fokuserat, känns som att den massiva open world delen av Elden ring skulle kompletteras ganska bra av en gigantisk end-game experience som är mycket svårare och fokuserat. lite som Bitterblack isle i dragons dogma.

Testpilot

Kul! Såg att det ryktades om 21: a juni för släppdatumet.

Medlem

signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Medlem

Älskar Elden Ring men tycker nog också det gått lite väl lång tid från utannonsering, nu har man liksom gått vidare och det har kommit så mycket annat som man vill lira, får väl se om det blir av att man spelar igenom DLC:t eller inte, vilket känns tråkigt.

Medlem

Jag har lämnat the Lands Between för gott skulle jag tro, men sonen är otroligt taggad. Vi lär kolla på trailern tillsammans vid 16. Ska bli spännande att se vad för nytt de har kokat ihop.

Medlem

Denna nyhet fick mig sluta snooza i morse och vara allmänt pigg idag. Varför går tiden så sakta för


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Quake-konnässsör

Kände mig rätt klar med Elden Ring när jag spelade det första gången. De kan lägga tid och energi på annat, men nu är väl expansionen redan klar, "förmodligen".

Ett liknande Sekiro hade varit najs, med lite mer berättande än diffusa beskrivningar på kläderna som man själv får klippa och klistra för att fatta vad som egentligen händer.

Medlem
Skrivet av almblad:

Kände mig rätt klar med Elden Ring när jag spelade det första gången. De kan lägga tid och energi på annat, men nu är väl expansionen redan klar, "förmodligen".

Ett liknande Sekiro hade varit najs, med lite mer berättande än diffusa beskrivningar på kläderna som man själv får klippa och klistra för att fatta vad som egentligen händer.

From Softwares DLC tenderar att vara bättre än grundspelen så jag är av helt motsatt åsikt.

Medlem

Fan vad nice!

Känns som att jag valde en bra tidpunkt att hoppa in i basspelet (är ca 90 timmar in). Låg risk att intresset hinner svalna till release.

Medlem

Herregud, snart är det dags! Som man har längtat!!!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Kul! Såg att det ryktades om 21: a juni för släppdatumet.

Läste det också. Gissade på trailer denna månad och release april/maj.

Juni känns liiite för långt bort kan jag tycka, men har man väntat såhär länge så.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

2 minuter gott folk, nu kör vi!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

Man fick inte se så mycket, men det blir nog bra detta.

Medlem

Såg riktigt bra ut. Är på jobb så kunde inte vara helt fokuserad så har säkerligen missat en massa detaljer. Blir att kika närmre när jag kommer hem.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det ser riktigt fint ut


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av almblad:

Ett liknande Sekiro hade varit najs, med lite mer berättande än diffusa beskrivningar på kläderna som man själv får klippa och klistra för att fatta vad som egentligen händer.

Ja verkligen, tycker utan tvekan att Sekiro är Fromsofts bästa spel hittills, något nytt i den stilen vore underbart.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Fick inget sug överhuvudtaget. Elden Ring är nog det enda FromSoftware spel jag verkligen led mig igenom sista tredjedelen. Herregud vilket segt spel. Hoppas aldrig de gör ett open world igen.

Medlem

Är sjukt taggad. För mig är ER det bästa action- & open world-spelet.

1
Skriv svar