Nu har Goat Simulator 3 släppts på Steam

Robot
Nu har Goat Simulator 3 släppts på Steam
Medlem

Getekul för alla som gillar den här typen av spel, har tänkt att starta en klan som spelar det här om någon är sugen - vi ska kalla oss Killinggänget.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Coffe Stain har inte bara lyckats med sina spel (Goat Simulator och Satisfactory), de har också plockat in bra spel som utgivare. Deep Rock Galactic, Valheim och Songs of Conquest t.ex. Sen är det Embracer som äger dem, men gissar att de är på plussidan där.

Medlem

Spelar det med dottern på Game Pass och det är faktiskt riktigt kul. De bjuder på så mycket.

Lite sugen på detta men måste man ha spelat ettan och tvåan för att hänga med i storyn?

Medlem

Spelade hela spelet med systersonen och vi hade geteskoj hela vägen


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Lite sugen på detta men måste man ha spelat ettan och tvåan för att hänga med i storyn?

Vet inte om du skojar nu men nej, det är bara att hoppa på det här direkt. En tvåa finns inte ens, eller jag antar att trean är tvåan.

Skrivet av Påskmust:

Vet inte om du skojar nu men nej, det är bara att hoppa på det här direkt. En tvåa finns inte ens, eller jag antar att trean är tvåan.

Braaahh, gettebraahh...

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Spelar det med dottern på Game Pass och det är faktiskt riktigt kul. De bjuder på så mycket.

Samma här fast min sambo som spelat med henne. Otroligt hur mycket det finns att göra när man väl börjar skrapa på ytan. Har bara den sista gubben kvar att låsa upp och några fler guldstatyer att hitta sen tror jag banne dom har gjort allt. Det har varit getekul att titta på och dottern har verkligen blivit grym på att kontrollera både kameran och geten samtidigt.

Medlem
Skrivet av Ro-Jaws:

Samma här fast min sambo som spelat med henne. Otroligt hur mycket det finns att göra när man väl börjar skrapa på ytan. Har bara den sista gubben kvar att låsa upp och några fler guldstatyer att hitta sen tror jag banne dom har gjort allt. Det har varit getekul att titta på och dottern har verkligen blivit grym på att kontrollera både kameran och geten samtidigt.

Riktigt bra spel för att öva det ja. Ibland låter hon inte mig vara med utan jag får bara titta på. Hjälper till när det blir klurigt.

Och så ett uttryck vi säger hemma nu efter att ha spelat en del.

"What the frog?!"

1
Skriv svar