Nästa vända Playstation Plus Premium/Extra-spel har avtäckts

Robot
Nästa vända Playstation Plus Premium/Extra-spel har avtäckts

Det blir smygande vikingar, ofjättrad street racing och lite annat.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

ÄNTLIGEN! Lite vettiga från PS Plus, känns nästan orimligt haha. Tales spelen ska spelas och likaså outer worlds.

Medlem

Tales of Arise och The Outer Worlds är två kanonlir 👍

Medlem

Wow, riktigt bra ju. Flera av dom spelen finns faktiskt på min önskelista. Om dom fortsätter så här kan jag kanske förlåta prishöjningen.

Någon som har kört Roguebook? Kände inte till det men ser intressant ut.

Medlem

Bra utdelning den här gången, flera av spelen jag är sugen på att testa.

Medlem

Skaffade Plus Extra när det var rea efter jul. Lovande start på året, flera spel ser riktigt bra ut.

Medlem

Sugen på nfs, har en helt ny ratt att pröva!


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Tales of Arise och The Outer Worlds är jag riktigt sugen på att ge nya försök. Har spelat båda lite sedan tidigare men aldrig fastnat riktigt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tycker Extra är helt klart värt pengarna, lirar Ratchet & Clank samt Star wars något Jedi just nu.

Har inget behov av att ha absolut senaste spelen på betaltjänst, har för stor backlog ändå,.

Medlem
Skrivet av wololo:

Tycker Extra är helt klart värt pengarna, lirar Ratchet & Clank samt Star wars något Jedi just nu.

Har inget behov av att ha absolut senaste spelen på betaltjänst, har för stor backlog ändå,.

Håller med, 1år för 760 var sjukt prisvärt. Blir dock tyvärr för mycket spel för mig. Har för lite tid att spela och kroppen min pallar inte sitta för mycket stilla.

1
Skriv svar