Livestreamad konsert idag!

Moderator
Livestreamad konsert idag!

Hej alla fantastiska Fzare!
Idag klockan 10:00 på morgonen firar jag min födelsedag genom att bjuda på livestreamad konsert! Det blir en salig röra av spelmusik, Rockhits och visor. Kom in och önska en låt!

Se konserten här!

Medlem

Grattis på födelsedagen! 🥳🎉

Tyvärr fyllde min kära mamma år igår så jag måste fira henne istället... *Suck*

Medlem

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en episk födelsedag!

Jag och grabbarna förbereder för judon. Vi kan lyssna en snutt i bilen påväg till dojon ca. 10:15-10:25. Jag tror vi mest kommer synas som en siffra bara då vi lyssnar på mobil. Om du vill spela en låt så vore det skoj, även om vi inte kan svara ifrån bilen.

Önskelåt:

Edit: tankar hem twitch.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Moderator
Skrivet av Hanzo:

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en episk födelsedag!

Jag och grabbarna förbereder för judon. Vi kan lyssna en snutt i bilen påväg till dojon ca. 10:15-10:25. Jag tror vi mest kommer synas som en siffra bara då vi lyssnar på mobil. Om du vill spela en låt så vore det skoj, även om vi inte kan svara ifrån bilen.

Önskelåt:
https://youtube.com/watch?v=ylssgHLVZaE

Edit: tankar hem twitch.

Känner inte till den sedan tidigare, men ska definitivt förbereda till en framtida stream. Hinner dock inte idag!

Moderator
Skrivet av Bennii:

Grattis på födelsedagen! 🥳🎉

Tyvärr fyllde min kära mamma år igår så jag måste fira henne istället... *Suck*

Tack! <3

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Känner inte till den sedan tidigare, men ska definitivt förbereda till en framtida stream. Hinner dock inte idag!

Ingen fara. Härligt!

Föreslår Megaman-musik som önskelåt om finns/möjligt
Eller Mario 64

Edit: hade totalt missförstått.
Gitarr och sång! Vi gillade Zelda-sången!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar