Suicide Squad smygsläppt – men nertaget p.g.a. bisarr bugg

Robot
Suicide Squad smygsläppt – men nertaget p.g.a. bisarr bugg

Oklart om den svenska premiären i natt påverkas.

#kill-the-justice-league, #suicide-squad


Medlem

Hahahaha, det börjar bra.... herrejävlar


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ett spel ospelbart vid släpp? Say what!

Medlem

Otippat när det här var spelboxen:

Medlem

"So it begins..."


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

När får vi en recension på det här spektaklet?

Medlem

Det måste ju vara ett oslagbart any%-speedrunrekord.

Medlem

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Deli:

När får vi en recension på det här spektaklet?

Det står i artikeln. Sent denna vecka eller tidigt nästa.

Medlem

"tidigare tillgång" med digital delux...det där otyget borde kvävas i sin linda. Jag köpte skiten åt frugan till D4, och var för svag själv under helgen för att stå emot. Jag såg D4 som ett sista undantag då det fanns en god chans att det var bra, men det där misstaget kommer aldrig hända igen.
Som jag ser det så säger det en jäkla massa osmickrande saker om utgivaren, och de som håller på med sådant hamnar nu på den automatiska minussidan.

Medlem
Skrivet av Ender:

"tidigare tillgång" med digital delux...det där otyget borde kvävas i sin linda. Jag köpte skiten åt frugan till D4, och var för svag själv under helgen för att stå emot. Jag såg D4 som ett sista undantag då det fanns en god chans att det var bra, men det där misstaget kommer aldrig hända igen.
Som jag ser det så säger det en jäkla massa osmickrande saker om utgivaren, och de som håller på med sådant hamnar nu på den automatiska minussidan.

Tills nästa gång... Nej men ärligt talat tänker nog väldigt många sådär och det är grundproblemet att det kvittar hur dåliga släpp är nu för tiden för det är bortglömt till nästa release.

Kan nästan garantera att alla som säger att man inte ska förboka spel och "det gör aldrig jag" kommer gå på niten GTA6, mig inkluderat. Även om spelet levererar och är så bra som man förväntar av Rockstar är vi ändå en del av problemet och extra "förhandbokningsmaterial" och högre priser kommer bara fortsätta så vi får tyvärr inse att det är här för att stanna eftersom vi inte kan tygla oss några dagar.

Medlem

Blir glad att jag har kvar min CD/DVD läsare i datorn.... installera ett gammalt spel och bara att starta upp. Visserligen finns det småbuggar/problem men det fungerar.

Medlem

Ska förboka GTA 6 så fort det går både till Xbox och Ps5

Medlem

Var lite småsugen på det, sen såg jag att det har Denuvo.... ytterst tweeksam nu.

Medlem

Haha. En riktig kalasstart med andra ord! Ska bli spännande att läsa er recension.

Medlem
Skrivet av Ender:

"tidigare tillgång" med digital delux...det där otyget borde kvävas i sin linda. Jag köpte skiten åt frugan till D4, och var för svag själv under helgen för att stå emot. Jag såg D4 som ett sista undantag då det fanns en god chans att det var bra, men det där misstaget kommer aldrig hända igen.
Som jag ser det så säger det en jäkla massa osmickrande saker om utgivaren, och de som håller på med sådant hamnar nu på den automatiska minussidan.

Tyvärr lär vi se mer av det framöver eftersom folk onekligen vill betala premium för att få spela några dagar innan alla andra.


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem
Skrivet av Keneay:

Tills nästa gång... Nej men ärligt talat tänker nog väldigt många sådär och det är grundproblemet att det kvittar hur dåliga släpp är nu för tiden för det är bortglömt till nästa release.

Kan nästan garantera att alla som säger att man inte ska förboka spel och "det gör aldrig jag" kommer gå på niten GTA6, mig inkluderat. Även om spelet levererar och är så bra som man förväntar av Rockstar är vi ändå en del av problemet och extra "förhandbokningsmaterial" och högre priser kommer bara fortsätta så vi får tyvärr inse att det är här för att stanna eftersom vi inte kan tygla oss några dagar.

Det ÄR svårt, speciellt när man har några år på nacken och priset inte längre gör någon större skillnad. Är det dessutom, som i D4's fall en titel man väntat på så sjukt länge och t.o.m. spelat en beta som väckte mersmak så var det bara en enda sak som fick mig att tveka, och det är just girigheten, fräckheten att ens få för sig att göra något så gnidet.
Utan längtan efter en titel som man omöjligt borde kunna misslyckas med och en bra öppen beta där man får klämma lite innan så finns det ingen chans i världen att jag skulle köpa tidigare igen för tidigare tillträde. Istället lär jag snegla på utgivaren med misstänksamhet och irritation i ögonen när jag väl läser recensionerna.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ska förboka GTA 6 så fort det går både till Xbox och Ps5

Det har redan varit möjligt ett tag...

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Det har redan varit möjligt ett tag...

<Uppladdad bildlänk>

Det där kan inte vara webhallen eller spelbutiken.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Det där kan inte vara webhallen eller spelbutiken.

Förboket nådde gränsen ganska snabbt och togs ner. De lärde väl sig något efter fadäsen med PS5 mm

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Förboket nådde gränsen ganska snabbt och togs ner. De lärde väl sig något efter fadäsen med PS5 mm

Ingen aning, kommer väl upp sedan när spelet får ett datum

Medlem

Det börjar inte bra, vilket knappast förvånar någon.

Kan fortfarande bli bra, absolut.

Jag är skeptisk.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Bästa gifen jag har sett på länge.

Jag håller med men inser samtidigt att den stora majoriteten aldrig kommer att fatta detta.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det luktar så jävla stor flopp det kan bli.

Sorgligt, Rocksteady var grymma en gång i tiden. Även sorgligt att just detta blev Kevin Conroys sista spel.

Kommer jag få äta upp mina ord? Kanske, vi får väl se. Känslan säger att spelet inte kommer leverera i närheten såsom Arkham-serien gjorde. Men, jag motbevisas gärna och hoppas självklart att spelet blir fenomenalt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Varför skall man betala extra för att vara beta testare?!!

"Ett antal spelare drabbats av detta", ja det lilla antalet som köpte in sig som beta testare?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ska förboka GTA 6 så fort det går både till Xbox och Ps5

Klart du gör


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Fezk:

Det luktar så jävla stor flopp det kan bli.

Sorgligt, Rocksteady var grymma en gång i tiden. Även sorgligt att just detta blev Kevin Conroys sista spel.

Kommer jag få äta upp mina ord? Kanske, vi får väl se. Känslan säger att spelet inte kommer leverera i närheten såsom Arkham-serien gjorde. Men, jag motbevisas gärna och hoppas självklart att spelet blir fenomenalt.

Förhoppningsvis kommer combat vara lite underhållande och storyn engagerande. Jag tror att mycket kan komma att falla på "Game as a service"-uplägget. De måste ha varit långt inne i utvecklingen då den genren visade sig vara mer eller mindre stendöd.

Gillar dock att inget av deras season pass kommer att vara tidsbundet och att man kommer kunna välja vilket pass man vill klättra i . Detta ska också vara bundet till olika story lines som också binds samman med de nya spelbara karaktärerna.

Vi får väl se hur det går med detta...

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Förhoppningsvis kommer combat vara lite underhållande och storyn engagerande. Jag tror att mycket kan komma att falla på "Game as a service"-uplägget. De måste ha varit långt inne i utvecklingen då den genren visade sig vara mer eller mindre stendöd.

Gillar dock att inget av deras season pass kommer att vara tidsbundet och att man kommer kunna välja vilket pass man vill klättra i . Detta ska också vara bundet till olika story lines som också binds samman med de nya spelbara karaktärerna.

Vi får väl se hur det går med detta...

Ja hela GaaS-delen känns inte lovande direkt, enligt mig. Som du säger, utvecklingen var nog en bit in under GaaS-eran.

Ska bli intressant med intryck och recensioner snart.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar